دسته‌بندی نشده

بهترین لپ تاپ مهندسی تا 16، 17، 18، 20، 21، 22، 23 و 24 میلیون 1401

در بین لپ‌تاپ‌های هم‌قیمت، ذن‌بوک 14 Q407IQ بیشترین ارزش خرید را دارد. حتی اگر بودجه کمی دارید، باز هم می توانید لپ تاپ گیمینگی پیدا کنید که تمام ویژگی های لازم برای انجام بازی های قدرتمند را داشته باشد. در زیر ویژگی های اصلی وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون بررسی کنید. طراحی زیبا و کیفیت ساخت فوق العاده با بدنه ظریف اما در عین حال مقاوم با وزن کم که بهترین گزینه برای شرکت در کلاس های آنلاین و وبینار می باشد. در صورتی که می‌خواهید بهترین لپ تاپ مهندسی ارزان تا 17 میلیون تومان در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022 را بخرید، لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی ایده‌آل‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. لیستی که در ادامه مطالعه می‌کنید، مربوط به تیر ۱۴۰۱ بوده و این محصولات از میان نزدیک به صد لپ تاپ موجود در بازه قیمتی 16 تا 30 میلیون انتخاب شده‌اند.

پردازنده هایی که با پسوند H عرضه می‌شوند به معنای High Processor یا پردازش بالا هستند و از قدرت بیشتری نسبت به دیگر پردازنده ها برخوردارند. همچنین باید تصمیم بگیرید که کدام لپ تاپ سرفیس مایکروسافت به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل از نوع مات که علاوه بر ارائه عملکرد عالی، در استفاده طولانی‌مدت باعث خستگی و درد چشم نخواهد شد. اما بد نیست بدانید که این صفحه‌نمایش می‌تواند نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز را نیز ارائه دهد. VivoBook K571LI-TD با مشخصات پردازنده Core i H، رم 16 گیگابایت، 1 گیگ هارد HDD و حافظه 512 گیگابایت SSD PCIe و گرافیک 4 گیگابایت GTX1650TI یک انتخاب ایده‌آل برای گرافیست‌ها، طراحان نیمه حرفه‌ای است.

لپ تاپ های بازی سامسونگ با عملکرد شگفت انگیز فراتر از انتظارات هستند. لپ تاپ ها با بهترین گرافیک روی صفحه نمایش عالی عرضه می شوند که دارای جدیدترین فناوری موجود در سیستم است. این لپ تاپ ها به دلیل گرافیک بدون نقص و تجربه بازی شگفت انگیزشان، محبوب هستند.

آیا پلی استیشن 4 هنوز ارزش خرید دارد ( مقایسه ps4 و ps5 )

شما می توانید یک دستگاه قابل حمل 13 اینچی جمع و جور را با هزینه ای کم تهیه کنید. کسانی هم که می توانند کمی بیشتر هزینه کنند، به مجموعه ای از بهترین لپ تاپ ها مانند Apple، Dell، HP و غیره دسترسی دارند. سلام واقعا نیاز دونستم که درباره مدل TUF Dash F15 FX516PM-A بگم که فقط برای کار کردن ساده خوبه.

لپ تاپ مناسب برای رشته کامپیوتر یکی از نیازهای اصلی افرادی است که در این… نمایشگرهای OLED زمین بازی را تغییر می‌دهند؛ این نوع نمایشگر از نور پس زمینه استفاده نمی‌کند و هر پیکسل نور تولید می‌کند. نمایشگرهای OLED برای رنگ مشکی پیکسل را خاموش کرده و یک سیاهی مطلق را ایجاد می‌کند. رنگ سیاه ایجاد شده به وسیله انواع نمایشگر OLED قابل مقایسه با هیچ کدام انواع دیگر نمایشگر نیست.

  • پنل‌های این لپ تاپ می‌توانند به روشنایی ۳۹۸ نیت برسند که بالاتر از میانگین است.
  • کاربرد صفحه نمایش با نرخ رفرش بیشتر در همین موارد و همینطور در بازی ها است.
  • آنها همچنین تعدادی لپ تاپ نازک برای کاربران قدرتمند دارند، اما ما آن را به گیمرها توصیه نمی کنیم.
  • طراحی منحصربه‌فرد و متفاوت IdeaPad 3 نیز در نوع خود بسیار جالب است.
  • با بررسی نمایشگر اولد این لپ تاپ همراه با رزولوشن ۳۴۵۶ در ۲۱۶۰ پیکسل متوجه می‌شویم که با شگفتی بالایی در قابلیت‌های آن روبرو هستیم.
  • مدل 2020، دارای پورت Thunderbolt 3 و جک هدفون 3.5 میلی متری، تاچ آیدی، وبکم 720p، سنسور اثر انگشت و صفحه کلید scissor-switch است.
بهترین لپ‌تاپ‌های Dell قوی، قدرتمند، پر از ویژگی ها هستند و قطعاً می‌توانند تمام نیازهای نرم دل مجموعه عظیمی از لپ تاپ های مختلف دارد که باعث می‌شود بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی را انتخاب کنید. لپ‌تاپ‌های معمولی Dell به همان اندازه قدرتمند هستند که شیک هستند و کروم بوک های سبک وزن آن می توانند محاسبات روزمره شما را انجام دهند. ایسوس یکی از شرکت‌های شناخته شده در جهان، اقلامی را به فروش می‌رساند که مورد پسند بسیاری از مردم قرارگرفته است.VivoBook 17 X712EQ نام دستگاهی است که اخیراً با کیفیت بالا از ایسوس منتشر شده است. این مدل از بهترین لپتاپ های ایسوس دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با وضوح Full HD هستند.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F17 FX707ZM-A که در کنار سی پی یو i H، از لپ تاپ‌هایی در بازار کشور است، که از 6GB گرافیک RTX3060 شرکت انویدیا بهره می‌برد. و با خیال راحت می‌توانید رندرها و پردازش‌های گرافیکی خود را بر روی آن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. سلام ، بله ، بهترین لپ تاپ برای گیمینگ و رندرینگ به خاطر گرافیک بالا و قدرت بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس 2022 پردازش نسل نهم.

آموزش و راهنمای بازی GTA V ، مراحل و ماموریت بازی جی تی ای وی

سازندگان از آلومینیوم به عوان متریال اصلی در تولید این دستگاه بهره برده‌اند و وجود امکانات اضافی دیگری مانند کارت‌خوان SD، دو پورت USB 3.0 و همچنین دو پورت Type-C، کارایی دستگاه را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون در تیر ۱۴۰۱ هستید، در خرید این محصول شک نکنید. بهترین گزینه واقعا همون اینتل هست چون از هر لحاظ، چه سخت افزاری و چه امکانات جانبی، کامله. میتونید لپ تاپ MSI داخل همین لیست رو هم انتخاب کنید که 71 میلیون قیمت داره حدودا و کارت گرافیک و پردازندش جدیدتره. اما باید کار خودتون رو نظر بگیرید و ببینید قدرت بیشتر این لپ تاپ، اندازه 20 میلیون تومان ارزش هزینه داره یا نه.

این دستگاه با وزنی معادل ۱٫۸۵ کیلوگرم و بدنه‌ای پلاستیکی از دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0، یک HDMI و یک جک هدفون استفاده می‌کند. همچنین، باتری کم‌ظرفیت ۳۵ وات‌ساعتی V15 حداکثر تا ۳ ساعت بدون شارژ دوام خواهد آورد. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. توجه داشته باشید که این فروشگاه‌ها، محصولات را به صورت کاملا پلمپ و آکبند با ضمانت معتبر و البته قیمت مناسب عرضه می‌کنند. هنگامی که شما یک لپ‌تاپ جدید می‌خرید، غالباً با دو گزینه برای فضای ذخیره آن‌ها روبه‌رو می‌شوید؛ این موارد حالت SSD و یا حالت HDD هستند.

وقتی که اسپین ۵ را با سایر لپ تاپ‌های لمسی در همان بازه قیمت مقایسه می‌کنیم، اسپین ۵ می‌تواند رقبا را از نظر عملکردی، کیفیت نمایشگر و ارائه پورا پشت سر گذارد. این لپ تاپ ایسر دارای ۸ پورت فوق‌العاده است و تمام اطلاعات جانبی و داده‌های خود را به واسطه آن‌ها می‌توانید انتقال دهید. هنگام تست این لپ تاپ لمسی با قلم متوجه شدیم که صفحه نمایش ۲ در ۱ می‌تواند ۱۵۸ درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش دهد که از هر دو لپ تاپ یوگا C940 با پوشش ۱۰۵ درصدی و Spectre x360 اچ پی با پوشش ۱۵۷ درصدی بالاتر است. با این حال، گلکسی بوک ۱۵ می‌تواند رقیبی شایسته در فضای لپ تاپ لمسی با قلم و دسته ۲ در ۱ ها باشد.

بهترین لپ تاپ مهندسی تا 16، 17، 18، 20، 21، 22، 23 و 24 میلیون 1401

دیدگاه‌ها برای بهترین لپ تاپ مهندسی تا 16، 17، 18، 20، 21، 22، 23 و 24 میلیون 1401 بسته هستند