دسته‌بندی نشده

ارسال پیامک تبلیغاتی SMS Marketing️ اس ام اس تبلیغاتی | smsfars

منظور از پیامک تبلیغاتی که در این متن به آن می پردازیم، پیامک انبوه است که از طریق سامانه پیام کوتاه ارسال می‌گردد. اس ام اس تبلیغاتی، بازاریابی بسیار مؤثرتر و کارآمدتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی در طی چند سال اخیر داشته است. در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک تبلیغاتی و پیام صوتی ارسال کنید . با ثبت نام رایگان در پیام رسان ، صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با انواع امکانات جهت ارسال پیامک تبلیغاتی شوید .

ورود / ثبت‌نام

پیامک تبلیغاتی از جمله روش هایی است که به اینترنت محدود نشده است. براساس آخرین آمار اعلام شده، دو سوم صاحبان تلفن همراه در سراسر دنیا از وب سرویس پیامک استفاده می‌کنند. با استناد به این آمار می‌توان از ارزش و اهمیت سرویس پیامک اطمینان خاطر حاصل کرد.

  • بله دوست عزیز بعد از ارسال هر پیامی فایل گزارش که شامل پیام‌های رسیده و نرسیده به دست مشتری هست براتون به صورت اکسل ارسال میشه.
  • بر اساس جنسیت ، سن ، کشور و غیره ، می توانید پیامهای متفاوتی برای هدف قرار دادن گروه های خاصی از افراد ارسال کنید.
  • فایل نمونه هم از قسمت گیرندگان فایل اکسل در ابزار ارسال انبوه، قابل دسترسی است.
  • تبلیغات و بازاریابی از طریق اس ام اس تبلیغاتی بسیار سریع انجام می گیرد و امکان برقراری ارتباط با انبوهی از مخاطبین در مدت زمان بسیار کوتاهی برای شما فراهم است.
  • ارسال پیام کوتاه انبوه، نه تنها روشی برای ارسال به موقع اطلاعات است، بلکه راهی ساده برای تعامل با مشتریانی است که اجازه ارسال اطلاعات را به شما داده‌اند.
خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. برای نمونه بنرهای تبلیغاتی آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که مربوط به مطلب «بازاریابی محتوا چیست» در «مجله فرادرس» است. از ویژگی‌های مهم این بنرها می‌توان به حجم کم آن‌ها و مجله خبری اس ام اس فارس ارتباط موضوعی با متن صفحه اشاره کرد. مانند بسیاری از روش‌های بازاریابی، پیامک هم می‌تواند روشی برای ارتباط دوطرفه بین کسب‌وکار و مشتری باشد. پیام کوتاه دامنه وسیع‌تری دارد و به صورت آنی است، بنابراین کانالی قدرتمند برای تعامل دوطرفه با مشتریان است.

آیا بازاریابی پیامکی غیرقانونی است؟

پیامک تبلیغاتی خود را از طریق پنل اس ام اس با نام و شماره اختصاصی خود ارسال کنید. بسیاری از گیرندگان شما را با نام و شماره اختصاصی شما می شناسند. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریافت نمایید. با ذکر مثال های بالا به این نتیجه می رسیم که انتخاب ساعت ارسال پیامک انبوه با توجه به نوع مشتری و کسب و کار آن ها متفاوت است و می تواند نتیجه منفی یا مثبت در روند تبلیغات شما بگذارد.

آیا ساعت ارسال در سرعت ارسال پیامک تاثیر دارد؟

پس توجه داشته باشید که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی هر دو در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را دارند. اما نرخ تعامل اس ام اس در مقایسه با ایمیل بسیار بالاتر است به طوری که 90 درصد پیامک‌ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آن‌ها خوانده می‌شوند. یک متن تبلیغاتی جذاب، متنی است که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به پیام آن پی ببرد. در زیر چندنمونه از پیامک‌های تبلیغاتی که برای خود من هم جذاب بودند را برایتان آورده‌ام. برخی از سایت‌های ارائه دهنده سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک به مشاغل و صنف‌های مختلف را به شما می‌دهند. زیرا ممکن است خدماتی که شما ارائه می‌دهید برای یک گروه خاصی از مشاغل برای مثال معلمان، پزشکان، مهندسین، کارمندان و…کاربرد داشته باشد.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی SMS Marketing️ اس ام اس تبلیغاتی | smsfars بسته هستند