دسته‌بندی نشده

خرید آنلاین طلا با مجوز، دیجی زرگر ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور | hsaatchi

بعضی‌ها برای ابراز فردیت‌شان انواع گردنبند طلا، دستبند طلا و سایر زیورآلات برند را استفاده می کنند. اما در این میان هنوز هم افرادی هستند که برای ابراز عشق در قالب خرید انگشتر طلا و یا حلقه ازدواج، اقدام به خرید جواهرات ارزشمند از برندهای معروف می‌کنند. اگر مایل هستید با برندهای مطرح و معروف طلا و جواهر آشنا شوید در این مطلب با ما همراه باشید. بله، بهترین طلا فروشی تبریز به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های طلا و جواهر در تبریز، محصولات با کیفیت بالا و طرح های متنوعی ارائه می دهد.

برند VAN CLEEF & ARPELS

خرید آنلاین طلا با مجوز، دیجی زرگر ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور | hsaatchi برخی از آثار تیفانی اند کو که در دسته بندی فوق لوکس قرار جواهری می‌گیرند. تیفانی اند کو از جواهرات کلاسیک دفاع می‌کند و باعث می‌شود هر قطعه از جواهرات خود جذابیت جاودانه‌ای داشته باشند. نام برند بوچلاتی Buccellati ریشه رومی داره که با ایجاد جواهرات ظریف از بهترین طلاهای ایتالیایی و جهانی در ساخت زیورآلاتش بهره میگیره. Buccellati در طراحی و ساخت گردنبند و دستبند به سبک رم باستان، از بهترین و پر طرفدار ترین تولید کنندگان زیورآلات جهان به شمار میره. Buccellati با طرح های خاص خود که طلا و جواهر اون ها، از بهترین فلزات و سنگ های قیمتی همچون الماس و یاقوت ساخته میشه، لوکس ترین تولیدات رو داره که خریدارانش معمولا افراد معروف و سلیبریتی ها هستن. هری وینستون از نام‌های پرآوازه در دنیای جواهرات لوکس است و از برندهای بزرگ و موفق در صنعت طلا و جواهر محسوب می‌شود.

  • به یک برند معروف طلا و جواهر در سرتاسر جهان تبدیل شده است و بوتیک‌هایی را در اروپا، روسیه، ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و چین راه‌اندازی کرده است.
  • سری دستبندهای جدید مجموعه ما بسیار خاص هستند.این محصولات را مشاهده نمایید.
  • لازم به ذکره که طراحی تا ساخت یک محصول جدید اغلب سال ها طول میکشه تا تکمیل شده و آماده برای فروش در بازار بشه.
  • اصلاً جای تعجب ندارد که اغلب لوکس ترین و مشهورترین جواهرات دنیا به نحوی به نام وینستون ربط پیدا می کنند.
معرفی لوکس ترین منابع برای زندگی لوکس ، اخبار دنیای لاکچری ، خرید و فروش کالاهای لوکس در ایران. با طلا و جواهرات از دیگران متمایز باش فکر کنید در بازاری بزرگ مملو از طلا و جواهرات پر زرق‌وبرق و باشکوه قرار گرفته‌اید، هر طرف را که … فرقی ندارد مربوط به چه دهه‌ای باشند و یا توسط کدام یک از برندهای معروف جواهرات ساخته ش… این برند، فقط به‌خاطر جواهرات لوکسش معروف نیست، بلکه اختراع و استفاده از مروارید پرورشی، یکی دیگر از دلایل شهرت اوست. جالب است بدانید برند تیفانی کار خود را با لوازم التحریر شروع کرد. چارلز لوئیس تیفانی و جان بی یانگ در سال ۱۸۳۷ در شهر نیویورک شروع به راه اندازی یک کمپانی کردند و در ابتدا شروع به فعالیت در زمینه لوازم التحریر و محصولات فانتزی پرداختند.

بولگاری، از برندهای معروف طلا و جواهر دنیا

مجموعه طلای منتخب با ساخت انواع النگوی طلا قدم در راه تبدیل شدن به بهترین برند طلا در ایران گذاشته است. این شرکت در تلاش است تا طرح های خاص و هنرمندانه را بر روی حداقل وزن طلا پیاده سازی کند. طرح های انتخاب شده در این مجموعه توسط بهترین طراحان طلا در ایران و باتوجه به سلیقه مشتریان ایرانی انتخاب می شود. برندهای طلا و جواهرات جهانی در تلاش هستند تا محصولی مطابق با سلیقه اشراف، ثروتمندان و افراد مشهور تولید کنند. در حالیکه برندهای طلای ایرانی طرح های خاص و منحصر به فرد خود را با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مشتریان خود تولید می کنند.

دیدگاه‌ها برای خرید آنلاین طلا با مجوز، دیجی زرگر ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور | hsaatchi بسته هستند