دسته‌بندی نشده

سیر سیاه فرآوری شده طبیعی دکتر بیز سی سلامتی

بهترین زمان مصرف این محصول eight ماه پس از تولید است و برای ماندگاری بهتر باید در یخچال نگهداری شود. خواص و تاثیرات سیرسیاه بر سلامتی اثبات شده و در سراسر جهان این محصول در شکل‌های مختلف مانند عصاره، پودر، قرص و … برای بهبود عملکرد بدن و تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. متخصصان تغذیه توصیه‌ می‌کنند که این محصول در رژیم غذایی افراد گنجانده شود. سیر سیاه در درمان خستگی مزمن و همچنین برای بالا بردن مقاومت بدن و بهبود دردهای ماهیچه‌‌‌ای و مفاصل مؤثر است. سیر سیاه حاوی لینولئیک است و برای درمان زود انزالی توصیه می شود.

همچنین شما میتوانید از سیر سیاه در غذاها با دستور العمل های مختلف استفاده کنید، یک طعم و مزه جدید را به میز خود اضافه کنید و سالم تر شوید. ▫️سیر تازه و خام، با گذشت زمان از طریق استفاده از حرارت کم و رطوبت حدود ۷۰ درصد در فرآیندی به نام واکنش میلارد تغییر می‌کند. در طی این فرآیند میخک‌ها به رنگ مشکی متمایز می‌شود، بافت و طعم سیر نیز تغییر می‌کند. سیر سیاه را با پنیر خامه ای و سبزیجات ترکیب کنید تا یک ترکیب خوشمزه داشته باشید. اگرچه طعم کاملاً منحصربه‌فردی دارد، اما طیف وسیعی از راه‌ها برای استفاده از سیر سیاه وجود دارد.

خواص سیر سیاه برای مو (اثبات نشده)

سیر سیاه التهاب گلو و حنجره را در زمان سرماخوردگی و آلرژی کاهش می‌دهد و بیماری‌های تنفسی و آسم را درمان می‌کند. تاکنون نتایج حاصل از مطالعات و تحقیقات انجام شده در این زمینه، عارضه جانبی خطرناک و کشنده ای را در مصرف کنندگان گزارش نکرده و منع مصرف ویژه و بسیار خطرناکی برای این ترکیب وجود نخواهد داشت. تنها توصیه موجود در این زمینه، مشورت با پزشک پیش از مصرف، در صورت وجود مشکلات گوارشی و افت فشار خون شدید است. سیر سیاه ممکن است به محافظت از کبد در برابر آسیب های ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض مواد شیمیایی، داروها، الکل و میکروب ها کمک کند. این تحقیق مقدماتی است و دانشمندان باید تحقیقات بیشتری در مورد خواص بالقوه سیر سیاه در مبارزه با سرطان انجام دهند. چندین مطالعه حاکی از تاثیر مثبت سیر سیاه در مبارزه با سلول های سرطانی است.

فروشگاه اینترنتی باروشاپ

ورزشکاران بوته‌های سیر را به وعده‌های غذایی و اسموتی اضافه و قبل از تمرین‌های ورزشی میل می‌کنند. سیر تازه تقریباً 63درصد آب، 28درصدکربوهیدرات (فروکتان‌ها) ، 2.3درصد ترکیبات گوگردی ، 2درصد پروتئین (آلییناز) ، 1.2درصد اسید آمینه آزاد (آرژنین) و 1.5 درصد فیبر دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد. گفتنی است یک مطالعه اثرات عصاره سیر کهنه شده را بر لخته شدن خون در میان افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند مورد بررسی قرار داد و دریافت که خطر جدی ندارد.

با توجه به سبک زندگی بیماری‌زا در جامعه‌ کنونی، برای داشتن یک زندگی سالم، پیشگیری بهتر از درمان است و جهت رسیدن به این هدف، به یک الگوی زندگی حکیمانه و علمی نیاز فروشگاه اینترنتی آریو کالا است. با تحقیقات علمی و جامع در این خصوص، به این نتیجه رسیدیم که بهترین راهکار، سبک زندگی به روش سنتی می‌باشد. این طلای سیاه حاوی سولفور لینولئیک اسید و تقریباً بین ۱۸ تا ۲۰ آمینو اسید مورد نیاز برای بدن را دارد. سلام خسته نباشید.ببخشید من چند باره مزاحم وقتتون میشم.من محصول سیر سیاه از شما سفارش دادم.فرم آدرسم پر کردم.ایا پرداخت هزینه درب منزل باید انجام بشه. سلام سایت اصلی دکتربیربه این قیمت نمیده.جریان این ارزونی چیه؟من خودم ازسایت دکتربیزخریدم باهزارچانه به این قیمت که شمامیدین نداد.ممنون اگه توضیح قانع کننده بدین. سیر سیاه ترکیب بیشتری به نام آلیل سیتئین (S-Allylcysteine) دارد.

  • این نوع سیر به خوبی می تواند از اثرات مصرف الکل و مواد شیمیایی را از بین برد و باعث کاهش و از بین رفتن حرارت چربی کبد شود.و پس با مرتب مصرف کردن سیر سیاه می تواند از چرب شدن کبد جلوگیری کند.
  • خب حالا این جدول یعنی چه؟یعنی مواد درمانی و ضدسرطانی سیر (آنتی اکسیدان ها) که پلی فنول ها و فلاونوئیدها هستند در سیر سیاه ۴ تا ۵ برابر بیشتر می شود!
  • بنابراین خوردن سیر سیاه باعث پیشگیری از گرفتگی عروق و سکته قلبی می شود.
  • توصیه می شود به منظور نتیجه بخشی سریعتر، یک الی دو عدد از حبه سیر سیاه را با شکم خالی بیش از وعده های غذایی اصلی میل نموده و سپس یک وعده غذای سبک میل نمایید.
هدف ما در فروشگاه اینترنتی باروشاپ، عرضه کالای با کیفیت و مرغوب، با قیمت مناسب و ارسال سریع به مشتریان عزیزمان در سراسر ایران است. سیر سیاه به طور قابل توجهی فعالیت بیولوژیکی بسیار بالاتری از سیر تازه دارد و اسیدهای آمینه، پلی فنول ها و فلاونوئیدها در آن افزایش می یابد. سیر سیاه به طور قابل توجهی فعالیت بیولوژیکی بسیار بالاتری از سیر تازه دارد و اسیدهای آمینه، پلی فنول‌ها و فلاونوئیدها در آن افزایش می‌یابد. مطالعات بر روی رت ها نشان داده است که سیر سیاه در صورت آسیب کبدی اثرات محافظتی دارد و از آسیب بیشتر کبد جلوگیری می کند. در یک بررسی از 25 مطالعه محققان دریافتند که سیر کهنه در اکثر مطالعات انسانی، حیوانی و لوله آزمایشی که مورد بررسی قرار گرفت اثرات مفید احتمالی بر ضد سرطان را نشان داد. در مطالعه دیگری محققان استرس اکسیداتیو را در مغز رت ها ایجاد کردند.

سیر سیاه فرآوری شده طبیعی دکتر بیز سی سلامتی

اگرچه ممکن است با سیر خام آشنایی بیشتری داشته باشید، اما سیر سیاه می تواند یک ماده غذایی خوشمزه در رژیم غذایی شما باشد. علاوه بر این، افرادی که پس از مصرف سیر خام واکنش آلرژیک را تجربه می کنند نیز باید از مصرف سیر سیاه خودداری کنند. تحقیق علمی و مستندی مبنی بر تقویت رشد مو یا درمان ریزش مو توسط سیر سیاه وجود ندارد. اما تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد سیر تازه (و نه سیر سیاه) می تواند برای تقویت پیاز مو و از بین بردن باکتری ها و قارچ کشی مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه‌ها برای سیر سیاه فرآوری شده طبیعی دکتر بیز سی سلامتی بسته هستند