اخبار فارس اس ام اس

ساخت لینک نظر سنجی در واتساپ با 3 روش آسان!

Business Sender Pro؛ نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ و ساخت نظرسنجی

3.‌ استفاده از کدنویسی؛ راه سوم برای ساخت لینک نظر سنجی در واتساپ

Google Forms (گوگل فورمز) بستری است که توسط شرکت گوگل برای ساخت و مدیریت انواع فرم‌ها و نظرسنجی‌ها راه‌انداری شده است.  گوگل این قابلیت را در دو نسخه شخصی و تجاری منتشر کرده که نسخه تجاری غیر رایگان است و البته امکانات بیشتری را در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌دهد. با استفاده از ساخت لینک نظرسنجی در این بستر می‌توانید ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره داشته باشید. حتی در بسیاری از آموزشگاه‌های آنلاین از طریق بستر Google Forms اقدام به برگزاری آزمون‌های آنلاین می‌کنند. 

Google Forms؛ ساخت انواع فرم‌ و نظرسنجی با استفاده از امکانات گوگل

2. ایجاد لینک واتساپ با استفاده از برنامه‌های کاربردی

علاوه‌بر ابزارهای آنلاین، استفاده از برنامه‌های کاربردی و نرم‌افزارهای کمکی نیز بسیار رایج است. این برنامه‌ها برای کسب‌وکارها امکاناتی را در نظر گرفته تا بتوانند بیشتر و بهتر با مشتریان خود در ارتباط باشند. در ادامه دو مورد از بهترین برنامه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه‌بر ساخت لینک واتساپ، امکانات بیشتری نیز در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید این نظرسنجی را علاوه‌بر واتساپ از طریق  پنل پیام کوتاه یا سایر پیام‌رسان‌ها نیز به دست مشتریان خود برسانید، این برنامه‌ها و نرم‌افزارها این قابلیت را به شما نمی‌دهند.

واتساپ تجاری؛ راهی برای ساخت نظرسنجی و مدیریت مشتریان

ابزار Poll Maker؛ بهترین ابزار ساخت نظرسنجی در جهان

Google Forms؛ ساخت انواع فرم‌ و نظرسنجی با استفاده از امکانات گوگل


روش ساخت لینک نظر سنجی در واتساپ در مجله فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

برای استفاده از بهترین ابزار آنلاین ساخت نظرسنجی، ابتدا وارد سایت poll-maker.com شوید. در فرمی که پیش روی شما باز شده، سوال و گزینه‌های مورد‌نظر را وارد کنید. در تب بعدی (Theme) می‌توانید ظاهر صفحه نظرسنجی را مشخص کنید و در تب تنظیمات (Settings) نیز می‌توانید اطلاعاتی تاریخ شروع نظر سنجی، پیام تشکر، تعداد پاسخ‌های ممکن و نمایش یا عدم نمایش نتایج به پاسخ‌دهنده را مدیریت کنید. در نهایت نیز از طریق تب آخر (Share) لینک نظرسنجی را برداشته و برای مشتریان و مخاطبین خود ارسال کنید. 

اگر می‌خواهید این لینک را از طریق واتساپ برای تعداد بسیاری ارسال کنید، استفاده از نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ به شما امکان می‌دهد تا در زمان کمی بتوانید برای افراد فراوانی یک پیام مشابه را ارسال کنید یا حتی با استفاده از هوش مصنوعی به برخی از پیام‌ها به‌طورخودکار پاسخ دهید.

اگر در مورد هر یک از روش‌ها یا حتی خرید اکانت قانونی نرم افزار Business Sender Pro، سوال یا ابهامی دارید، از طریق بخش نظرات، سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. کارشناسان ما در کم‌ترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد.



منبع

نسخه تجاری واتساپ یا WhatsApp Business که برای کسب‌وکارها طراحی شده، علاوه‌بر امکانات نسخه معمولی، واتساپ تجاری قابلیت‌های را مثل افزودن ساعات کاری، اطلاعات کسب‌وکار و افزودن خدمات و محصولات برای کسب‌وکارها فراهم کرده است. برای مثال در زمان انتخابات، گروه‌های حمایتی می‌توانند با استفاده از این  قابلیت‌ها، متن حمایت از کاندیدا موردنظر را به دست تعداد بیشتری برسانند یا با استفاده از قابلیت نظرسنجی، از نظر و فکر افراد مطلع شوند.

واتساپ تجاری؛ راهی برای ساخت نظرسنجی و مدیریت مشتریان

Business Sender Pro؛ نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ

در این مقاله 3 روش ساده و کاربردی برای ساخت نظرسنجی در واتساپ را آموزش دادیم. استفاده از ابزارهای آنلاین، قابلیت‌های برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی و طراحی با استفاده از کد نویسی راه‌های ایجاد نظرسنجی واتساپ است. استفاده از ابزارهای آنلاین به شما اجازه می‌دهد تا لینک نظر سنجی را علاوه‌بر واتساپ، از طریق سایر پلتفرم‌ها نیز برای کاربران ارسال کنید.

کدنویسی؛ راه سوم برای ساخت لینک نظر سنجی در واتساپ

نظر سنجی در واتساپ؛ راهی برای تعامل بیشتر با مخاطبین

نرم‌افزار Business Sender Pro نرم افزاری است که امکاناتی نظیر ارسال نامحدود پیام انبوه در واتساپ همراه با عکس و کپشن، ویدئو، فایل PDF، ردیابی و گزارشات ارسال انبوه و پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها با استفاده از هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حتی امکان ارسال دکمه در چت‌های واتساپ را نیز دارد. با استفاده از این برنامه که روی ویندوز نصب می‌شود، افراد حقیقی یا کسب‌وکارهای کوچک تا بزرگ می‌توانند به طیف وسیعی از مشتریان دسترسی داشته باشند. علاوه‌بر این موارد، نامزدهای انتخاباتی نیز می‌توانند متن شعار انتخاباتی خود را به دست طیف وسیعی از کاربران برسانند.

نظرسنجی‌ یکی از بهترین راه‌های تعامل با مخاطبان و جمع‌آوری بازخورد از آن‌ها است که برای بخش‌های مختلف کسب‌وکار استفاده می‌شود. کاربران اکنون این امکان را دارند تا در برنامه Whatsapp، نظرسنجی و رای گیری درست کنند. با استفاده از این روش می‌توانید نظر مخاطبان و مشتریان خود را در مورد محصولات، خدمات، یا هر موضوع دیگری بدانید. ما در ادامه نحوه ساخت لینک نظر سنجی در واتساپ را با 3 روش آسان به شما آموزش خواهیم داد. برای آشنایی با سه روش ساخت لینک نظر سنجی در واتساپ، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. 

1.‌ ابزارهای آنلاین؛ راهی سریع برای ساخت لینک نظرسنجی

اگر می‌خواهید لینک نظرسنجی خود را علاوه‌بر‌ واتساپ، از طریق ارسال لینک در پیامک یا سایر شبکه‌های اجتماعی نیز به دست مشتریان یا مخاطبان خود برسانید، بهترین راه استفاده از ابزارهای آنلاین است. ما در ادامه 2 مورد از بهترین این ابزارها را به شما معرفی خواهیم کرد:

Poll Maker؛ بهترین ابزار ساخت نظرسنجی در جهان

طراحی نظرسنجی با استفاده از کد نویسی نیز راه دیگری برای ساخت لینک نظرسنجی واتساپ است. در این روش شما باید همه نکات و جزئیات را طراحی و کدنویسی کنید. البته کدنویسی فقط به ساخت نظرسنجی محدود نمی‌شود. برخی افراد برای استفاده از افزونه پیامک ووکامرس یا برنامه‌های موردنیاز خود به جای استفاده از موارد آماده، برنامه یا افزونه موردنیاز را با‌توجه‌به خواسته‌ها و نیازهای خودشان و به‌صورت شخصی‌سازی شده، کد‌نویسی می‌کنند.