دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست ؟ خط خدماتی شرایط دریافت خط خدماتی خطوط خدماتیسامانه پیام کوتاه،پنل پیامکی ،فناوری هوشمند، پنل ارسال اس ام اس ، پنل انتخاباتی ،سامانه پیام کوتاه رایگان،دستگاه جی اس ام مودم، ارائه شماره خدماتی، ارسال پیامک به شماره های بلک لیست،ربات تلگرام،ارسال اس ام اس تبلیغاتی،خرید خط اختصاصی پیامک،خرید شماره پیامک 8 رقمی،قیمت شماره اختصاصی پیامک،سیستم ارسال پیام کوتاه،پنل پیام کوتاه اینترنتی،سیستم پیامک،پیامک جی اس ام،پیامک سیم کارتی،دستگاه پیام کوتاه،سامانه ارسال پیامک،ویژگی های سامانه | smsfars

• مالک سامانه باید یک شرکت ،فروشگاه یا ارگان دولتی و خصوصی باشد. اگر می‌خواهید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در سرچ کنسول ثبت کنید، این مقاله را تا انتها… ارائه مجوز از بانك مركزي الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال مجله خبری اس ام اس فارس گردد. در صورت عدم تطابق کد پستی با آدرس اعلام شده، احراز هویت خط انجام نخواهد شد. فقط به افرادی اعطا میگردد که دارای پروانه کسب یا اینماد معتبر باشند. نام، ایمیل و سایت من را در این مرورگر برای ارسال دیدگاه بعدی ذخیره کنید.

  • بازم به یادآوری است ما یک سیستم هوشمند و قوی داریم که نسبت به یک سری عوامل مانند لینک، شماره تماس و… حساس است و واکنش نشان می‌دهد و پیامک شما به صورت اتوماتیک ارسال نمی‌شود.
  • با فعال سازی خطوط 9999 کاربران حقیقی نیز بدون نیاز به ارائه سفته و صرفاً با داشتن اینماد می‌توانند خط خدماتی اختصاصی دریافت و فعال نمایند.
  • به غیر از سرشماره های ۹۰۰۰، برای خدماتی شدن باقی خطوط، اطلاعات حقوقی مانند شناسه ملی و شماره ثبت اجباری است.
  • توجه داشته باشید که امکان خدماتی کردن خط ثابت و غیرثابت فقط برای کاربران حقوقی مهیاست و درخواست کاربران حقیقی از سوی اپراتور پذیرفته نمی‌شود.
وقتی در یک اپلیکیشن یا سایت ثبت‌نام می‌کنید و شمارهٔ همراه‌تان را وارد می‌کنید، یک پیامک حاوی نام کاربری یا رمز عبور برای شما می‌آید. پیامک‌های واریز و برداشت پول از حساب بانکی، کد پیگیری، ارسال نام کاربری و رمز عبور، پاسخ‌گویی تیکت و پیگیری سفارش هم پیامک‌هایی هستند که از طریق این خط ارسال می‌شوند. از خطوط خدماتی می‌توانید فقط جهت ارسال پیام کوتاه به مشترکین خود استفاده نمایید، این شماره‌ها در بخش بانک منطقه‌ای و کدپستی استفاده نمی‌شوند، متن پیامک از این خطوط باید فقط اطلاع رسانی باشد. خدماتی کردن خط محدود به اشخاص حقوقی داشتن شرکت ثبت شده نمی باشد و از امسال مخابرات برای افراد حقیقی نیز شرایط خدماتی کردن خط اختصاصی رااعلام کرده و هر فرد حقیقی می تواند فقط با داتن پروانه یا جواز کسب ارائه سفته های لازم خط را خدماتی کند. خط خدماتی کاربرد زیادی دارد و به ما کمک می‌کند تا به کسانی که تبلیغات خود را مسدود کرده‌اند یا اصطلاحا در لیست سیاه مخابرات هستند، تبلیغات پیامکی ارسال کنیم. تا پایان مطلب با قاصدک پیام همراه باشید تا با مزایا و کاربرد خط خدماتی آشنا شوید.

خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟

اگر شما هم پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنید و نیاز به ارسال به شماره هایی دارید که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند، می توانید خطوط اختصاصی پیامکی خود را خدماتی کنید. با توجه به اینکه در حاضر بخش قابل توجهی از مشترکین همراه اول دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند، امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی به. این بخش گاها 30 الی 50 درصد دریافت کننده های یک ارسال را تشکیل می دهند. اغلب فروشگاه های اینترنتی یا بانک ها هستند که برای ارسال کد تائید یا پیامک واریز و برداشت، مراحل فروش یا ثبت سفارش از این خطوط جهت ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

پیامک صدور فاکتور

هرگونه ارسال پیامك كه بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامك تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی كه خود درخواست عدم دریافت این پیامك ها را داده اند امكان پذیر نیست. در خطوط اختصاصی کاربران با خرید خط اختصاصی پیامک، به صورت انحصاری قابلیت ارسال و دریافت پیامک را خواهند داشت. از شرایط مهم در خطوط خدماتی این است که پیامک فقط برای افرادی فرستاده می‌شود که خود خواهان دریافت آن هستند و ارسال اس ام اس های تبلیغاتی با خطوط خدماتی قابل انجام نیست. ارسال پیامک فقط برای افرادی است که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان اهمیت دارد.

خط خدماتی 021 حقوقی :

کسانی که سایت و اپلیکیشن دارند و صاحبان کسب‌وکارهای خانگی می‌توانند خط اشتراکی داشته باشند. خط اشتراکی به شما اجازه می‌دهد که برای لیست سیاه مخابرات هم پیامک بفرستید. سامانه پیامکی سب اس ام اس ، پیشرفته ترین سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی است که امکانات بسیاری جهت تبلیغات ، اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان را از طریق پیامک ارائه می دهد . برای دریافت خطوط خدماتی اختاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهد نامه همراه با سفته را برای ما ارسال کنید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست ؟ خط خدماتی شرایط دریافت خط خدماتی خطوط خدماتیسامانه پیام کوتاه،پنل پیامکی ،فناوری هوشمند، پنل ارسال اس ام اس ، پنل انتخاباتی ،سامانه پیام کوتاه رایگان،دستگاه جی اس ام مودم، ارائه شماره خدماتی، ارسال پیامک به شماره های بلک لیست،ربات تلگرام،ارسال اس ام اس تبلیغاتی،خرید خط اختصاصی پیامک،خرید شماره پیامک 8 رقمی،قیمت شماره اختصاصی پیامک،سیستم ارسال پیام کوتاه،پنل پیام کوتاه اینترنتی،سیستم پیامک،پیامک جی اس ام،پیامک سیم کارتی،دستگاه پیام کوتاه،سامانه ارسال پیامک،ویژگی های سامانه | smsfars بسته هستند