دسته‌بندی نشده

دستگاه حضور و غیاب تایگر | مجله حضور و غیاب

محصولات بیومتریک ویردی قابلیت تشخیص مواد شیمیایی نامبرده شده را دارد. این دستگاه‌ها دارای سنسور اثر انگشت نوری است که می‌تواند هر دو اثر انگشت زنده و جعلی را تشخیص دهد. پس از ارائه اولین ساعت حضور و غیاب شرکت، بنابر تقاضای مشتریان، در اوایل دهه 70 شمسی، نرم‌افزار حضور و غیاب رایگان تحت DOS به مشتریان ارائه شد. با تکامل نرم‌افزار DOS، برنامه PWLAN به بازار ارائه شد که با توجه به امکانات و توانمندی‌ها در عین سادگی، هنوز هم در برخی از شرکت‌ها مورد استفاده می‌‏باشد. یکی از مزایای اصلی دستگاه و سیستم حضور و غیاب این است که باعث جلب رضایت مدیر از کارمندان می‌شود. وقتی مدیر از پرسنل خود رضایت دارد، آن‌ها هم راضی‌تر و خوشحال‌تر خواهند بود.

دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی چگونه کار می‌کنند

دستگاه حضور و غیاب تایگر | مجله حضور و غیاب

در این دستگاه می توان پنج سطح دسترسی نظیر مدیر، اپراتور 1، اپراتور 2، اپراتور 3 و کاربر عادی تعریف نمود. جهت تخلیه اطلاعات دستگاه می توان از شبکه و USB بصورت مستقیم و یا از وایفای بصورت وایرلس و بیسیم اطلاعات را دریافت نمود. دستگاه های حضور و غیاب امروزه اکثرا از روش های بیومتریک برای شناسایی فرد استفاده می کنند.

برای مشاورۀ رایگان، در اولین فرصت با شما تماس می‌گیریم.

هم چنین دستگاه حضور غیاب چشمی سوابق تردد بیشتری نسبت به حضور و غیاب اثر انگشت را در خود ذخیره میکند. هنوز هم هستند مدیرانی که فکر می­کنند خرید دستگاه حضور و غیاب هزینه اضافه و بیهوده است. چراکه به نظرشان می­توانند کنترل تردد را با دفتر و کاغذ ثبت دستی بکنند و این هزینه را به صفر برسانند.

معرفی دستگاه حضور و غیاب کارتی

کارت تردد پرسنل که بر اساس ایده کارت سنتی دستگاه‌های مکانیکی طراحی شده است، در یک نگاه همه ترددهای یک فرد را با امکان ویرایش و استخراج کارکرد و کاردکس در سطح بسیار مطلوبی فراهم می‏‌کند. این کارت تردد، از ابتدا یکی از نقاط قوت شرکت دنیای‌ پردازش نسبت به سایر رقبای ایرانی بود. در این نرم‌افزار، غنای انواع گزارش کارکردی، موجبات برآورده‌شدن همه نیازهای بخش منابع انسانی را فراهم می‌کرد. نرم افزار حضور و غیاب کاوان این است که با قوانین کار در ایران کاملا منطبق است. می‌توان تقویم شمسی را روی آن پیاده کرد و تعطیلات رسمی یا تعطیلات خود شرکت، شیفت‌ها و … حتی می‌توان روزهای مرخصی در ماه یا سال، شیفت کاری هر کارمند و حقوق وی را به طور جداگانه تعریف کرد.

  • در بخش‌های قبلی دیدیدم که دستگاه حضور و غیاب برای ثبت ورود و خروج کارمندان لازم است، اما معایبی هم دارد.
  • بنابراین نیاز به یک روش جدید با قابلیت اطمینان بالا جهت ثبت تردد پرسنل احساس می شد.
  • تنظیمات دستگاه حضوروغیاب انگشتی جدید به صورتی هستند که فقط اثرانگشت زنده را تشخیص می‌دهند و با قالب‌های مصنوعی چیزی را ثبت نمی‌کنند.
بر عکس برخی افراد دوست دارند از زیر کار در بروند و اگر نظارت و کنترلی بر آن‌ها نباشد، ممکن است عملکرد ضعیفی داشته باشند. به همین دلیل شرکت‌ها برای اینکه ورود و خروج کارمندان را به طور دقیق کنترل کنند، از دستگاه حضور غیاب استفاده می‌کنند. وجود دستگاه کنترل تردد به مدیران این اطمینان را می‌دهد که همه به موقع سر کار حاضر می‌شوند و به اندازه ساعت‌های کاری و حضور در شرکت، حقوق دریافت می‌کنند. چرا که اگر در انتهای ماه گزارش ورود و خروج صحیحی از دستگاه دریافت نشود، عملاً کار مدیریت با مشکل روبرو شده و این مشکل زمینه ساز مشکلات دیگری خواهد بود.

دیدگاه‌ها برای دستگاه حضور و غیاب تایگر | مجله حضور و غیاب بسته هستند