دسته‌بندی نشده

خدمات نرم افزاری شرکت پاراگ

نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که تمام سرویس ها و خدماتی که برای هریک از محصولات خود ارائه می نمایید همراه با قیمت و تعرفه های آنها در سیستم ثبت نمایید. اولین نرم افزار تحت وب خدمات پس از فروش در ایران، نرم افزار خدمات پس از فروش تحت وب- مدیریت مشتری CRM سانیار نوین می باشد. نرم افزار خدمات پس از فروش سرو نو در سال 1391 شروع به کار کرده است و هدفش پوشش شکاف بزرگی در حوزه خدمات پس از فروش کشور بوده است.

استفاده از تکنولوژی تحت وب و اپلیکیشن موبایل سهولت و کاربری این نرم افزار را دوچندان کرده است. یک مشتری راضی و خوشحال افراد بیشتر و درآمد بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. کسب و کار شما باید خدمات پس از فروش بی نظیری را به مشتریان ارائه دهد. ارائه خدمات پس از فروش عالی با کمک نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش بسیار ساده خواهد بود. سیستم تیکتینگ یا نرم افزار Help Desk همان میزخدمت است که کارشناسان از یک سو و مشتریان از طرف دیگر به منظور ثبت درخواست ها از آن استفاده می کنند و درخواست ها در پیشخوان یا دستور کار کارشناسان قابل مشاهده و رسیدگی است.

در نهایت باید گفت استفاده از لپتاپ و کامپیوتر مستلزم آشنایی با دانش های اسم برای خدمات کامپیوتری حداقلی است. انجام کارهای تخصصی مانند نصب ویندوز و تعمیرات نرم افزاری را بهتر است به افراد متخصص بسپارید. تمام اعضای تیم خدمات کامپیوتر تهران از دانش و تجربه کاملی در زمینه تعمیرات کامپیوتر، چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری، برخوردار هستند تا علاوه بر رفع مشکل سیستم، بتوانند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتری ارائه دهند. بسته اتصال سایت فروشگاهی به نرم افزار حسابداری پرنس به سادگی قابلیت اتصال انواع سایت فروشگاهی به نرم افزار را فراهم می کند.

در صورت نیاز به قطعات سخت افزاری موبایل و یا نصب نرم افزارهای موبایل این هزینه به صورت جداگانه محاسبه می گردد. بارها دیده شده است که افراد با مراجعه به این مکان ها نه تنها مشکلات گوشی های هوشمند آنها رفع نشده است، بلکه صدمات جبران ناپذیر دیگری به گوشی های آنها وارد شده است . پس در انتخاب بهترین مرکز برای تعمیرات نرم افزاری موبایل دقت داشته باشید، چرا که ممکن است کسی که به تعمیر نرم افزاری گوشی شما می پردازد، با ارائه روش های منسوخ مشکل را جند برابر کند. در ژابیت میتوانید به تمامی مراکز تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل دسترسی داشته باشید. تمامی خدمات نرم افزاری اعم از رفع مشکلات نرم افزاری کندی هنگ گردن و نصب نرم افزارهای عمومی و گرافیکی و تخصصی در شرکت سرویس کامپیوتر تهران سامانه اعزام نیرو جهت تعمیرات کامپیوتر انجام می گیرد.

نرم افزار خدمات پس از فروش شرکت سامانه‌های مدیریت، این امکان را برای سازمان‌ها فراهم کرده است تا نرم‌ افزاری کاملا یکپارچه، مبتنی بر نیازهای خاص هر سازمان و همچنین منطبق بر فرآیندهای سازمان در اختیار مدیران کسب‌و‌کارها قرار گیرد. علاوه ‌بر این موارد، یکپارچگی کامل نرم افزار خدمات پس از فروش شرکت سامانه‌های مدیریت با نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و همچنین کانال‌های ارتباطی مختلف از جمله تلفن، پیامک، وب‌سایت و پورتال‌های سازمانی، اپلیکیشن موبایل، ایمیل و … سبب افزایش بهره‌وری سازمان از طریق یکپارچگی و هوشمندسازی حوزه‌های مرتبط با نرم افزار خدمات پس از فروش خواهد شد. خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت‌­های ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری شامل نصب، آموزش کار با نرم افزار، ارتقاء نرم افزار در دوره قرارداد، پشتیبانی، توسعه نرم افزار مطابق نیاز شرکت‌­ها، گزارش­گیری و… می­‌باشد.

نیروی متخصص پس از بررسی سخت افزار، در صورت لزوم نیاز خرید قطعه ای را به شما گوشزد می کند. در غیر این صورت اقدام به نصب ویندوز کرده و برنامه های دیگر مورد نیاز شما را نیز به ترتیب نصب می کند. این نسخه شامل کلیه امکانات نرم افزار های فروشگاهی، شرکتی، تولیدی خدمات و تعمیرات کامپیوتر به همراه تمامی کیت های عمومی و ویژه نرم افزار هلو می باشد. خدمات شبانه روزی کامپیوتر در محل نصب ویندوز و برنامه های جانبی ویروس کشی نصب و راه اندازی شبکه نصب و راهاندازی پرینتر بازیابی اطلاعات از دست رفته تعمیرات سخت… بروز هرگونه مشکل نرم‌افزاری و یا سخت افزاری در کامپیوتر، می‌تواند خللی در انجام کارها به وجود آورد و در بعضی مواقع امکان ادامه کار وجود ندارد. در این شرایط استفاده از خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل کار یا منزل کمک زیادی به شما خواهد کرد تا در سریع‌ترین زمان مشکل را برطرف کرده و کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید.

  • کلیه فرآیندهای اجرا شده در این نرم افزار با نرم افزارهای انبار، حسابداری انبار، حسابداری فروش و خزانه داری ارتباط دارند.
  • بدیهی است میزان افزایش سطح رضایت مشتریان نسبت به ارائه خدمات سازمان خود عـامل و بـستری مهم در تبـدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار و جذب مشتریان جدید می باشد .
  • یکی از سریع‌ ترین و ساده‌ ترین راه‌ها برای جمع ‌آوری بازخورد در مورد خدمات یا شکایت، از طریق اپلیکیشن مدیریت خدمات پس از فروش است.
  • در صورتی که شما فروشگاه تعمیرات موبایل دارید می توانید اطلاعات فروشگاه و مراکز تعمیرات موبایل خود را در ژابیت ثبت نمایید.
  • در کنار این گستردگی می‌بایست از سیستم‌ها و نرم‌افزارهایی استفاده کرد که یکپارچگی سازمان را حفظ کنند.
اگر قصد دارید با ابتکار شبکه‌ای پیش بروید مشورت و وجود یک متخصص شبکه و خدمات کامپیوتری لازم است. نصب و راه اندازی سرویس‌‌های مایکروسافت،نصب و راه اندازی فایل سرور، نصب و راه‌اندازی بکاپ سرور، ایمیل سرور و… همگی خدماتی مهم و تخصصی‌ می‌باشند که باید توسط متخصص خود اقدام به عمل شوند. چگونگی پشتیبانی شبکه و نگهداری آن جزو آن دسته از خدماتی که تحت شبکه ‌می‌باشد و باید حتما توسط یک مهندس و متخصص کامپیوتر انجام شود. پشتیبانی شبکه یا نگهداری آن به مجموعه اقداماتی گفته‌می شود که در جهت حفظ و نگهداری و رفع مشکلاتی در رابطه با نرم افزار‌‌های کامپیوتری است. اگر ایرادات نرم افزاری باشند با هزینه کمتر و هرچه تعمیرات مربوط به قطعات سخت افزاری مانند LCD یا مادربرد باشد هزینه بیشتر خواهد شد.

مرکز خدمات تعمیرات نرم افزاری گوشی موبایل

خدمات نرم افزاری شرکت پاراگ مهم ترین هدف اصلی مزایای شبکه های کامپیوتری امکانات نرم افزاری و اشتراک گذاری اطلاعات است . در یک شبکه کامپیوتری ، اشخاص این توانایی را دارند که بسیار آسان پوشه ها و فایل ها ، و حتی نرم افزار های خود رو به اشتراک بزارن. حتی وجود هرگونه عیب و مشکل در کامپیوتر نیز همچنان همین مشکل را برای فرد بوجود می‌آورد.

البته این وضعیت بدین معنا نیست که کامپیوترتان کلا خراب شده و باید یک نو و جدید آن را خریداری کنید. شما خیلی راحت با صرف یک هزینه بسیار کمتر نسبت به خرید دوباره آن، کامپیوترتان را مانند روز اول کنید. این سازمان به عنوان بزرگترین تشکل مردم نهاد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات،با هدف تنظیم مناسبات بخش خصوصی و دولت و مشارکت موثر در ساماندهی امور تجاری رایانه ای بنا شده است. کلاس های آموزشی شرکت ایده آفرین با هدف پرورش نیروهای برنامه نویس و به صورت پروژه محور میباشد، برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه مخصوص هر کلاس شوید. تمامی حقوق قانونی اين سايت متعلق به شرکت اطلاعات نوین سبز تهران می باشد. استفاده از نرم افزار CRM در دنیای رقابتی امروز موضوعی غیرقابل اجتناب است.

تعمیرات انواع مانیتور و پاور کامپیوتر

دیدگاه‌ها برای خدمات نرم افزاری شرکت پاراگ بسته هستند