دسته‌بندی نشده

تبلیغات هدفمند Dastaviz تبلیغات هدفمند بهترین راه برای توسعه بازار مخاطبان | smsfars

اساساً، همه چیز در مورد دستیابی به مخاطب مناسب، در زمان و مکان مناسب از طریق هدف‌گذاري كارآمد بدست مي آيد. پس از تایید، محتوا وارد مرحله‌ٔ انتشار می‌شود و با توجه به بازه‌ٔ زمانی مورد نظر شما، تبلیغات انجام می‌شود. تصویر زیر نمونه‌ای از کمپین پست تبلیغاتی است که در پلتفرم جریان می توانید راه‌اندازی کنید. تصویر زیر نمونه‌ای از کمپین استوری تبلیغاتی است که در پلتفرم جریان می توانید راه‌اندازی کنید. آیا تفاوت را حس می کنید؟ با استفاده از کلمات جادویی بازاریابی به راههای جدید تأثیر برخریداران دست پیدا کرده، به این طریق تولیدات خود را هرچه عمیق تر در قلب و روح آنها جای می دهیم و به ژرفترین نقطه ی خواسته های آنها می رسیم. به درستی از مضمون آگهی تبلیغاتی که در تلویزیون، روزنامه، ای میل یا مجله به نمایش گذاشته ایم، آگاه باشیم.

http://arya-cctv.irبرندها اغلب از تبلیغات هدفمند استفاده می‌کنند تا محصولاتی را که قبلا بررسی کرده‌اید به شما نشان دهند. این کار به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا علاقه شمارا برای بازگشت به وب‌سایت خود و خرید محصول جلب کنند. برای مثال، شما ممکن است مشغول خواندن یک مقاله در رابطه با فواید پیاده‌روی و دویدن باشید و وب‌سایتی که از آن دیدن می‌کنید یک جفت کفش دویدن ورزشی را به شما نشان دهند. یا مثلا اگر سابقه جستجوی شما در یک موتور جستجو مانند گوگل حاوی عباراتی مانند بررسی گوشی‌های هوشمند یا آخرین فناوری تلفن همراه باشد، ممکن است برای شما تبلیغاتی برای گوشی‌های هوشمند جدید ارسال کنند. تبلیغات هدفمند می‌توانند موقعیت جغرافیایی و فعالیت شبکه‌های اجتماعی شمارا نیز در نظر بگیرند. در حالی‌که برای همین کار در فضای سنتی مجبور به اجاره بیلبورد هستید.

سایر تبلیغات هدفمند

مثل پیج‌های کاهش وزن و لاغری، سلامتی، تناسب‌اندام و از این قبیل. البته همیشه پیدا کردن پیج‌های مرتبط با کسب‌وکارتان کار راحتی نیست و گاهی بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است. نمایشگاه‌های تجاری نیز مکانی هدفمند برای تبلیغ هدفمند محصول هستند.

چه نوع تبلیغاتی، برای چه نوع برندی مناسب است؟

همچنین محصولات یا خدمات شما به افرادی که حتی شاید هیچ گونه آشنایی با ایشان نداشته باشید، معرفی می شود. مارکترها اطلاعات موردنیاز برای هدفمند کردن تبلیغات را جمع‌آوری می‌کنند. یا از کوکی‌ها استفاده می‌کنند یا مجله خبری اس ام اس فارس این اطلاعات را به صورت مستقیم و توسط فرم‌ها از کاربران می‌گیرند و یا از پلتفرم‌های که این اطلاعات را دارند استفاده می‌کنند. تبلیغات‌تان را صرفا به کاربران شهرهای مختلف یا بازه‌های سنی موردنظرتان محدود کنید.

  • منظور از تبلیغات هدفمند پیامکی، تبلیغاتی است که با بخش‌بندی بازار، مخاطبانی با ویژگی‌های خاص را هدف قرار می‌دهد.
  • در مقایسه با تبلیغات آفلاین سنتی یا استراتژی‌های پیچیده آنلاین، مانند بازاریابی محتوا ، تبلیغات هدفمند ارزان‌تر است.
  • مثلاً ممکن است هدف یک صفحه از تبلیغات، افزایش فالوور باشد اما صفحه دیگری با هدف افزایش فروش محصول یا خدماتش تبلیغات کرده باشد.
بدون داشتن استراتژی دقیق نمی توان در هیچ کاری به موفقیت رسید تبلیغات هدفمند هم از این قائده مستثنی نیست. انواع سایت تبلیغات هدفمندما چند نوع متداول هدف گذاری را باز کرده ایم. با این حال، پلتفرم های تبلیغاتی گزینه های بسیار بیشتری را ارائه می دهند.

چطور تبلیغات هدفمند و موفق داشته باشیم؟

دیدگاه‌ها برای تبلیغات هدفمند Dastaviz تبلیغات هدفمند بهترین راه برای توسعه بازار مخاطبان | smsfars بسته هستند