دسته‌بندی نشده

راهنمای کامل سرویس گوگل ادوردز (Google Ads)

در اجرای این روش باید به این نکته دقت کرد که قرار دادن بنر در هر سایتی درست نیست. در گزینه Display Network چون هدفمان فقط تبلیغ در موتور گوگل می باشد ، تیک این گزینه را برمیداریم. 2. پرداخت توسط آژانس های تبلیغاتی: برخی از شرکت های تبلیغاتی هستند که از پلن های مختلفی برای ارائه خدمات تبلیغات کلیکی خود استفاده می کنند. بر اساس همین کلمات نیز تبلیغات شما به نمایش در می آیند. برای جلوگیری از نمایش این پیشنهادها در سایت شما، Google AdSense به شما امکان می دهد تا حداکثر دویست URL را در سایت خود مسدود کنید.

سایت گوگل ادز

بعد از کلیک بر روی دکمه start now اگر در اکانت جیمیل خود لاگین نباشید صفحه ی زیر را برای شما نمایش می دهد تا اطلاعات مرتبط با اکانت خود را وارد نمایید. کیفیت لندینگ پیج خود را بهبود بخشید تا مشتریان بالقوه خود را از دست ندهید. گروه های تبلیغ برای مدیریت بهتر کمپین ها در نظر گرفته شده اند و با استفاده از آنها می توانید دسته های مختلف خدمات یا محصولات خود را در قالب چند ad group ، گروه بندی نمایید و برای هر گروه هم کلیدواژه، متن تبلیغ و لندینگ پیج مجزا در نظر بگیرید. در چنین حالتی تبلیغات در وبسایت هایی که از Google Costume Search یا کمپین گوگل ادز استفاده شده است نمایش داده میشود.

منظور از کمپین نمایشی همان تبلیغات بنری است. برتینا به عنوان پریمیر پارتنر گوگل در ایران با بهره گیری از کارشناسان متخصص ، ارائه مشاوره رایگان برای بهینه سازی تبلیغ ، پشتیبانی 24 ساعته این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بهترین بازخورد را از تبلیغ در گوگل دریافت نمایید. این پیشنهادات به طور کلی همان کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی هستند که مخاطب را به حضور در سایت تشویق کرده و درآمد شما از طریق گوگل ادز را افزایش میدهند. از مزایای استفاده از گوگل ادوردز میتوان به این نکته اشاره کرد که چنین خدماتی به بهینه شدن ترافیک جستجوی کاربران جهت میدهند؛ مثلا، شما کلمه فروش سهام بورس را در اینترنت جستجو میکنید و قطعا به دنبال خواندن مفاهیم مختلف پیرامون این موضوع هستید.

بر اساس همین کلمات نیز تبلیغات شما به نمایش در می آیند.

گوگل ادز برنامه ای تهیه شده توسط گوگل است که بازاریابان می توانند از طریق آن تبلیغات کلیکی خود را در صفحه نتایج گوگل بهینه کنند. بنابراین برای اینکه کاربران زودتر به برنامه شما دست پیدا کنند، بهتر است از تبلیغات اپلیکیشن استفاده کنید. اسکریپتهای گول ادز برای مدیریت بهتر اکانت هم میتوانند یک ابزار کمکی باشند. برای شروع لازم است حتما یک اکانت در گوگل ادوردز بسازید در این مطلب تصمیم داریم به صورت تصویری اقدام به آموزش نحوه ساخت و راه اندازی اکانت گوگل ادوردز نماییم.

درامد از گوگل ادز

گوگل ادز دو حالت دارد یکی Smart mode و یکی Expert mode و در حالت پیش فرض گزینه Smart mode (حالت هوشمند) می باشد و حالت هوشمند نسخه ساده گوگل ادز می باشد. مثلا اگر حداکثر پیشنهاد شما ۴ دلار باشد و گوگل تعیین کند که هزینه شما برای هر کلیک دو دلار می باشد آن مکان تبلیغاتی را دریافت میکنید ولی اگر گوگل تشخیص بدهد که هزینه تان برای هر کلیک بیش از ۴ دلار می باشد تبلیغ شما نمایش داده نمی شود. Bidding: در این بخش هزینه مربو به هر کلیک کلمات کلیدی درج میشود. بعد از انتخاب کلمات کلیدی آنها را در فیلد این گزینه وارد کنید و بعد Get started را بزنید.

با استفاده از گوگل ادوردز میتوانید کسب و کار خود را در موتور جست و جوی گوگل، اپلیکیشنهای پر مخاطب با ظرفیت زیاد و رسانههای تصویری پرمخاطب مانند یوتیوب نمایش دهید و بیشترین بازدهی را با پایین ترین نرخ دریافت نمایید. در صورتیکه اکانت گوگل ادوردز نداشته باشید و قصد انجام تبلیغات گوگل ادز را داشته باشید، ایران هاست در هنگام اولین سفارش شما به صورت کاملا رایگان اکانت اختصاصی گوگل ادوردز برای شما ایجاد مینماید. اگر میخواهید تبلیغات تنها در کشور ایران نمایش داده شوند میتوانید کشورهای دیگر را Exclude کنید.

توصیه میکنیم در این قسمت فقط گزینه Search Network را فعال نگه دارید و گزینه Display Network را غیرفعال کنید. Search Ads: به تبلیغات متنی (text ads) که در بین نتایج سرچ گوگل نمایش می بایند گویند. منظور از کمپین نمایشی همان تبلیغات بنری است. گوگل شامل تعداد زیادی از وبسایتها، رسانهها و اپهای گوناگون است؛ که شامل عکسهای بنری و گرافیکی و همچنین ویدئوها میباشد. کلمات کلیدی (Keywords): از عبارات جستجوی کلیدی که موجب دیده شدن بهتر تبلیغ شما میگردند، استفاده کنید.

نحوه کار با گوگل ادز در کادر پایین نیز کلمات کلیدی مد نظر خود را تایپ کنید. بهینه سازی حساب گوگل ادز، یکی از راهکارها برای صرفه جویی در هزینه های کمپین های شماست، و این تاثیر زیادی برای روی کمپین شما خواهد گذاشت، یکی از این راه های بهینه سازی اکانت گوگل ادز، انتخاب کلمه کلیدی دقیق هست، این راهکاری است برای کمپین های جستجو پولی که همیشه باید انجام دهید. اگر هیچ یک از آن اهداف، هدف شما از ایجاد کمپین نبود، Create a campaign without a goal’s guidance (ایجاد کمپین بدون راهنمایی هدف) را انتخاب کنید. چنانچه در طول مرحله یک تصمیم گرفتید که اکانت های جیمیل موجود خود برای ساخت اکانت گوگل ادوردز استفاده نمایید لازم نیست این مرحله را دنبال نمایید اما اگر برای ساخت اکانت گوگل ادوردز خود تصمیم به ساخت اکانت جیمیل جدیدی نمودید لازم است که اکانت خود را تایید نمایید. یکی دیگر از کمپین های پیشنهادی جاب تیم، کمپین های ویدئو میباشد که در انواع کمپین گوگل ادز موجود هستند.

اگر در این زمینه ها به مشکلی برخوردید میتوانید با متخصصان جاب در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. شما برای کسب درآمد از طریق گوگل ادز نیازمند این هستید که با افراد ارتباط بگیرید. البته این اتفاق در یک لحظه رخ نمیدهد و برای رسیدن به اهداف خود و کسب درآمد قابل توجه باید تلاش کنید. انجام این کارها به صورت انفرادی امکانپذیر نیست و نیاز به یک مجموعهای است که این کارها را برای شما انجام دهد. برای کسب اطلاعات مرتبط در خصوص گوگل ادز و تبلیغات کلیکی پیشنهاد میکنیم حتما سری به مقاله تبلیغات گوگل ادز بزنید چرا که با یکی از پردرآمدترین روشهای کار با گوگل ادوردز آشنا خواهید شد و حتما شما هم بعد از مطالعه این مقاله به فکر درآمد دلاری از گوگل میافتید. Rich Media: اینها انواع تبلیغات تعاملی هستند که می توانند شامل HTML، ویدئو و فلش باشند.

در قسمت پایین که آدرس سایتمون رو وارد کردیم ،لیستی از کلمات کلیدی رو برای ما پیشنهاد میده که میتونیم از اونا انتخاب کنیم. در این مرحله طبق تصویر زیر توسط جیمیلی که انتخاب کردید وارد گوگل ادز میشوید تا اکانت خود را بسازید. اگر اطلاعی از روشهای کسب درآمد از گوگل ادز ندارید پس حتما تا آخر این مقاله همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف باشید تا به شما بیاموزیم چگونگی کسب درآمد از گوگل ادز چگونه است. در جواب باید بگوییم که یکی از بهترین و پرسودترین راههای انجام این کار، کسب درآمد از گوگل ادز میباشد. مشخصا هر فردی که به قصد کسب درآمد از گوگل ادز وارد این حوزه شده است باید از یکسری علاقهمندیهای ترند روز مردم آگاه باشد. نوع اکانت خود را مشخص نمایید (فردی یا تجاری) و به تکمیل کردن اطلاعات فرم خود ادامه دهید.

امکان دریافت پروموشن، دسترسی کامل به اکانت و مدیریت مستقیم کمپین های تبلیغاتی همگی در اکانت اختصاصی. اگر در ساخت کمپین و یا هر کدام از مراحل مشکلی داشته باشید میتوانید از متخصصان جاب تیم کمک بگیرید. پیشنهاد جاب تیم این است که اگر میخواهید که صفحات سایت در نتایج گوگل نمایش داده شوند، حتما از این کمپین استفاده کنید. Campaign name: یک نام مناسب برای کمپین خود در نظر بگیرید و در این قسمت نام انتخابی را وارد کنید. از طرف دیگر اگر به عنوان یک اینفلوئنسر یوتیوب شناخته شوید، میتوانید اسپانسر دریافت کنید. برای ساخت اکانت وارد سایت گوگل ادوردز شوید (امروزه این سایت با نام گوگل ادز) شناخته می شود. لازمه استفاده از اکانت گوگل ادوردز داشتن اکانتی در این سایت می باشد.

نحوه کار به این صورت است که با دادن کلمات کلیدی خود به گوگل میتوانید تبلیغات خود را برای کسانی که کلمات یا عبارات کلیدی شما را سرچ می کنند به نمایش بگذارد. در کادر پایین نیز کلمات کلیدی مدنظر خود را تایپ کنید. اگر قبلاً یک حساب گوگل ساختهاید (به عبارت دیگر، اگر از هر محصول دیگری از گوگل مانند Gmail استفاده میکنید)، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس روی Sign in کلیک کنید. یکی از راه هایی که همیشه جواب دادهاست کار کردن روی وبلاگ یک سایت است. راه اندازی یک کمپین پولی (paid) در سرویس گوگل ادز (Google Ads) کار ساده و سریعی است. این کمپین گوگل ادز میتواند به کسب و کارهای الکترونیکی و فروشندگان اینترنتی جهت افزایش فروش آنلاین کمک کند.

تبلیغات گوگل ادز چیست

وقتی کاربران روی یکی از تبلیغات گوگل ادسنس کلیک میکنند، از آن کلیک، درآمد کسب می کنید، اما بازدیدکننده، سایت شما را ترک میکند و درنتیجه فرصت کسب درآمد با محصولات یا خدمات موجود در سایت خود را از دست میدهید. گوگل ادوردز Google AdWords با نام مخفف گوگل ادز به فعالیت گوگل در زمینه تبلیغات سایت ها اطلاق میشود. روشن کردن این موضوع را در اول مقاله لازم دیدیم که گوگل ادز نام جدید گوگل ادوردز است پس این دو از نظر معنایی تفاوتی با هم ندارند. شما این امکان را هم فراهم میکنید که فرد ثبتنام کننده سایت شما را به دیگران معرفی کند.

بنا به مهارت و تخصص تبلیغ کار در گوگل شما میتوانید هزینه تبلیغات گوگل ادز خود را کاهش دهید. هزینه تبلیغات گوگل ادز با کدام واحد ارزی صرفه بیشتری دارد؟ برای اینکه در صدر گوگل باشید نیاز به یک کردیت کارت که بتوانید با گوگل تبادل مالی داشته باشید دارید که به واسطه تحریم های کشور ایران واحد ارزی ایران قابل قبول برای فعالیت نمی باشد. هزینه تبلیغات گوگل ادز با توجه به مدت زمان اشتراک شما، واحد پولی که انتخاب می کنید، امتیاز کیفی شما، رتبه و مکان سایت شما در نتایج، ضمانت های مختلف، ساعات نمایش سایت و بسیاری دیگری از موارد بستگی دارد.

حداکثر میزان قرار دادن آگهی در سایت را در نظر داشته باشید: برای کسب درآمد از گوگل ادسنس، شما مجاز به قرار دادن سه آگهی استاندارد در هر صفحه سایت اصلی گوگل ادز هستید. در این مرحله گوگل از شما می پرسد که دوست دارید که چه نتایجی را ببینید و باید بر اساس نیاز خود و بهترین وجهی که شما را توصیف می کند، یکی از این سه گزینه رو انتخاب کنید. به این ترتیب اولین Ad group برای شما ایجاد می شود. به این ترتیب اولین کمپین و اولین تبلیغ خود را ایجاد کرده اید. حالت Expert یا همان حالت حرفه ای، طیف گسترده ای از ویژگی ها و انواع کمپین های گوگل ادز را برای کاربران ارائه می دهد و به تبلیغ کنندگان امکان کنترل کاملتری بر اساس استراتژی های پیشنهادی خود می دهد.

سایت اصلی گوگل ادز

دیدگاه‌ها برای راهنمای کامل سرویس گوگل ادوردز (Google Ads) بسته هستند