دسته‌بندی نشده

خاک و توالت گربه، لوازم نظافت، ضد عفونی و خوشبو کننده پت شاپ آنلاین سیناوت | پت شاپ لند

پت شاپ آنلاین باران پت فروشگاه غذا و لوازم حیوانات خانگی است و مرجعی برای بررسی، مقایسه و انتخاب کالاهای مورد نیاز برای نگهداری، آسایش و سلامت حیوانات خانگی دوست داشتنی و دلبندمان است. این پت شاپ به تمام مناطق تهران به ویژه شمال تهران از جمله زعفرانیه، تجریش، نیاوران، ولنجک، سعادت آباد جردن، ظفر، میرداماد ارایه خدمت می کند و برای کل کشور نیز ارسال دارد. برخی از برندهای معتبر جهانی که در باران پت ارایه می شوند عبارتند از رویال کنین، فلاتازور، دیباک، دی کت، پلایزر، هپی کت و هپی داگ، دکتر کلادرز، بوی کت، بوی داگ، لئوناردو، بلکاندو و آنی ویتال. همچنین با افتخار توزیع محصولات خوب ایرانی مانند نوتری پت، اوشکایا، مفید، سلبنو تاپفید را نیز برعهده داریم. خاک های این برند با استفاده از بهترین معادن کشور و با بهره گرفتن از بهترین دستگاه های کاملا اتوماتیک تولید می‌شود.

“>

6-تميز كردن روزانه خاك را فراموش نكنيد،هرچند ايده آل ست كه پس از هر بار استفاده پاكسازي صورت گيرد،حتما از دستكش و بيلچه براي تميز كردن ظرف خاك استفاده كنيد و از تماس مستقيم با پت شاپ لند شهر قدس دست خودداري كنيد. اسنک مغذی و مغزدار جیم کت بالشتک های ترد و خوشمزه است که با طعم سالمون و سرشار از اسیدهای چرب طبیعی است. این اسنک مغذی به شما این امکان را می دهد تا کمبود مواد مهم در بدن حیوان خانگی را جبران کنید. این اسنک حاوی گوشت ماهی قزل آلا ، غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 و امگا 6 است که باعث بهبود سلامت عمومی ، تقویت ایمنی ، بهبود متابولیسم و ​​مراقبت از سلامت پوست و زیبایی پوشش حیوان خانگی می شود. اما متأسفانه، مانند چسب به سینی بستر می­چسبد و تمیز کردن سینی بستر را دشوار می­کند.

  • این دستور غذای خوشمزه به طور خاص برای رژیم غذایی گربه های فعال در محیط خانه تولید شده است.
  • حاوی پروتئین تائورین و پروتئین حیوانی با کیفیت بالا می باشد و با کنترل pH برای سلامت دستگاه ادراری و مراقبت از دندان بسیار مفید می باشد.
  • مهم نیست که چه نوع خاک گربه را استفاده می کنید، همه آنها به سادگی برای جذب بهتر مواد دفعی گربه ها ساخته شده اند.
  • خاک باغچه دارای میکروارگانیسم‌های زیادی است که گربه با رفتن در آن باعث می‌شود آنها را با خود به خانه بیاورد که هم برای خود و هم برای افراد خانواده مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.
  • سیناوت، فروشگاه آنلاین محصولات حیوانات خانگی است که شما به راحتی می توانید همه نیاز‌های حیوان خانگی خود از جمله انواع غذا و تشویقی، لوازم نگهداری، بهداشتی و تربیتی را تهیه کنید.
خاک و توالت گربه، لوازم نظافت، ضد عفونی و خوشبو کننده پت شاپ آنلاین سیناوت | پت شاپ لند برخلاف خاک توده شونده، ذرات این خاک به دست و پای گربه نمی‌چسبه و در محیط خانه پخش نمی‌شه. همچنین بسته‌ های این خاک بسیار سبک هستن و حمل و نقلشون راحته. 5- حتی‌الامکان ظرف خاک گربه را در محیط خلوت و آرام بگذارید تا گربه‌تان بتواند با آرامش دسشتشویی کند چون گربه‌ها به صدای اطراف حساسند. و کل خاک تعویض شود و حتماً حتماً هر روز، فضولات موجود و قسمتهای کلامپ شده با بیلچه مخصوص برداشته شود (یادتان باشد که یا از دستکش استفاده کنید یا حتما دستتان را خوب بشویید). گربه‌ها بخاطر وسواس زیادی که دارند اگر باکس خاک کثیفی داشته باشند داخل آن نمی‌روند و در جای دیگری از خانه دستشویی می‌کنند. او اکنون توانسته خود را برای دستشویی کردن آماده کند و دیگر نیازی به حضور شما در محل ندارد.

خاک گربه آدی کت

قبل و بعد از خرید اینترنتی باید به نکات زیر توجه لازم را داشته باشید. این خاک گرده گیری شده و کمترین میزان گرد در هوا معلق می شود. این محصول 100% طبیعی است و با کمترین مواد مضر ساخته شده است.

اهمیت نگهداری جعبه خاک

دیدگاه‌ها برای خاک و توالت گربه، لوازم نظافت، ضد عفونی و خوشبو کننده پت شاپ آنلاین سیناوت | پت شاپ لند بسته هستند