دسته‌بندی نشده

تبلیغات پیامکی در شیراز ارسال پیامک تبلیغاتی دیجیتالیست | smsfars

به این ترتیب با ارسال پیامک به جای ایمیل، فاصله میان دریافت و خواندن پیام‌ها را کاهش می‌دهید. در ضمن برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی لازم نیست چیزی را طراحی یا چاپ کنید. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیام‌های بازاریابی این است که کسب‌وکارها به صورت مداوم و با القای پیام‌های «اکنون بخر» یا «تخفیف رو به پایان است»، افراد را مجبور به خرید می‌کنند.

نمونه های آماده متن پیامک تبلیغاتی

مشترکین مختلف پیامک های متفاوتی دریافت خواهند کرد ، بر اساس داده های شخصی مانند نام ، جنسیت ، کشور و غیره. با مشاهده پیش نمایش پیامک در تلفن همراه ، با مشاهده آن در سمت راست می توانید مشاهده کنید. شما میتوانید به محض رسیدن جنس های جدید در فروشگاه یک پیامک اطلاع رسانی به تمام افرادی که شماره ثبت کرده اند ارسال کنید . در این مورد بازاریابی شما امکان ایجاد یک ارتباط دو طرفه با مخاطب و قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری آن را دارید، طبق تحقیقات انجام شده مجله خبری اس ام اس فارس نسبت به سایر تبلیغات از بازدهی بالایی برخوردار می‌باشد. تبلیغات پیامکی به دلیل ایجاد ارتباط سریع با مخاطبان تاثیر پذیری آنی ایجاد می‌کند. بیش از %50 از کمپین‌های اس ام اس مارکتینگ، در صورت ادغام با سایر کانال‌های مارکتینگ مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، نرخ بازگشت سرمایه موفقی برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند.

  • تبلیغات پیامکی بودجه‌ی زیادی نمی‌خواهند و اگر به درستی انجام شوند، شاهد بازگشت سرمایه خواهیم بود.
  • تعرفه های فوق برای ارسال یک عدد پیامک فارسی (70 کاراکتر) می باشد.
  • زمان بندی مناسب نه تنها درصد تعامل مشتری را افزایش داده، از واکنش‌های منفی مشتری نیز جلوگیری می‌شود.
  • هدف در بازاریابی پیامکی این است که فرآیند را تا حد امکان برای مخاطب ساده کنیم تا اقدام موردنظر را انجام دهد.

پیامک تبلیغاتی باید حداکثر 160 کاراکتر باشد و اگر بالای ۲۴۰ کاراکتر باشد، این خطر وجود دارد که پیامک در ۲ مرحله ارسال شود و درصورتی‌که ترتیب ارسال صحیح نباشد، مخاطب دچار سردرگمی می‌شود. الان کاربران تلفن همراه علاقه دارند تا پیامک‌هایی واقعی‌تری دریافت کنند. یعنی همان‌گونه که برای مشتریان امکان ثبت‌نام اختیاری را فراهم می‌کنید، امکان انصراف از شرکت در کمپین را نیز بدهید.

نیاز به ارسال اس ام اس انبوه هدفمند دارید؟

برای مثال در تصویر زیر نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار از دیجی‌کالا را مشاهده می‌کنید که با ارسال عدد ۱ می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید. برای نوشتن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار همواره تلاش کنید تا در ابتدای متن توجه افراد را به موضوع جلب کنید. پنل اس ام اس پیام رسان از اطلاعات دقیق و به روزترین بانک شماره موبایل های تفکیک شده بر اساس منطقه و شغل و سن و … است .

در این روش از مشتریان خواسته می‌شود تا کلمه‌ای مشخص را به شماره یا کد کوتاهی ارسال کنند. این روش برای اشتراک سریع خبرنامه، برگزاری نظرسنجی و جمع‌آوری اطلاعات، کاربرد دارد. برای مثال از کاربر خواسته می‌شود برای شرکت در قرعه‌کشی عبارتی را به شماره‌ای پیامک کند. برای اطلاع‌رسانی در مورد به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار خود، یکی از ساده‌ترین روش‌ها بازاریابی پیامکی است چراکه پیام را یکباره به همه مشتریان خود ارسال می‌کنید. تصویر زیر نمونه دیگری از پیامک‌های تبلیغاتی شرکت‌های گردشگری است که در آن باتوجه به رفتار و نیاز کاربر برای او ارسال شده است.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای تبلیغات پیامکی در شیراز ارسال پیامک تبلیغاتی دیجیتالیست | smsfars بسته هستند