بهترین روش های ارزان تبلیغاتی برای کسبوکارهای کوچک
از آنجا که تبلیغات تاثیر ویژهای در شناخته شدن یک برند دارند، در این مقاله تعدادی از بهترین روش های ارزان تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک را بررسی کردیم. با بهکارگیری برخی از این روشهای تبلیغات و بازاریابی بهراحتی میتوانید کسبوکار کوچک خود را رونق بخشید و وارد مسیر موفقیت شوید. یکی از انواع بهترین روش تبلیغات در ایران و سایر کشورهای دنیا استفاده از پنلهای پیامکی است. با این پنلهای ارزان قیمت و مقرونبهصرفه مشتریان معمولی را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و مخاطبان خود را تا حد قابلتوجهی افزایش دهید.
از فاکتور فروش برای تبلیغ سایر محصولات استفاده کنید. به این صورت که وقتی مشتری محصول را خریداری میکنند محصولات مرتبط با آن را در فاکتور فروش قید کنید. در این روش مشتری با سایر محصولات شما آشنا میشود و امکان خریداری مجدد از برند شما بالاتر میرود. البته در ابتدا باید محصولی به مشتری بفروشید تا بتوانید برای سایر محصولات خود نیز تبلیغ کنید. برخی از مشتریها هیچوقت به صورت حضوری مراجعه نمیکنند و فقط محصولات و فاکتورهای شما را میبینند؛ در نتیجه این روش تبلیغ محصول در برخی مواقع موثر واقع میشود.
روشهای ارزان تبلیغاتی دیگری مانند پخش تراکت، خرید پنل اس ام اس، هدایای تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر در دسترس هستند که در بخشهای بعدی به هر یک از آنها خواهیم پرداخت.
تبلیغات ارزان و موثر با پنلهای پیامک استار اس ام اس
در استفاده از شبکههای اجتماعی باید اصول بازاریابی را به درستی رعایت کنید و تبلیغات را با برنامهریزی هدفمند انجام دهید. پستها و استوریهای اصولی در اینستاگرام، نظرسنجیهای متنوع و متنهای موثر باتوجهبه اصول کپی رایتینگ، تاثیر بسیاری در میزان فروش محصولات و خدمات شما خواهند داشت. همچنین یکی از راههای ساده اما پر هزینه برای انجام تبلیغات در شبکههای اجتماعی و بهویژه اینستاگرام، تبلیغات در سایر صفحات است. برای مثال با صفحاتی که مخاطبین بالایی دارند وارد مذاکره شوید و از آنها بخواهید که درباره کار و محصولات شما پست و استوری منتشر کنند.
شبکههای اجتماعی از قدرتمندترین ابزارها و راههای تبلیغات رایگان هستند و تاثیر بسزایی در کسبوکارهای بزرگ و کوچک دارند. استفاده از شبکه اجتماعی بهعنوان یک راهکار تبلیغات موثر در کسبوکار به ذهن بسیاری از افراد خطور میکند؛ اما چه کسانی میتوانند از پتانسیل واقعی این شبکهها برای تبلیغات برند خود استفاده کنند؟ شبکههای اجتماعی تنوع بسیار بالایی دارند و اگر بتوانید از کلیه رسانههای موجود در کشور مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و توییتر استفاده کنید، کسب و کار کوچک شما به سرعت رشد خواهد کرد.
روش تبلیغات با استفاده از تراکت تقریبا همان شکل سنتی تبلیغات با پنل اس ام اس است. با تراکتها پیام خود را به مخاطب میرسانید و او را به خرید و استفاده از خدمات و محصولات خود ترغیب میکنید. با خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی نیز میتوانید به شکل پیشرفتهتر و موثرتر تبلیغات خود را در سراسر کشور انجام دهید.
3. هدایای تبلیغاتی؛ ارزانترین روش تبلیغات
در این بین هر کسبوکار بزرگ و کوچکی به یک سایت نیاز دارد تا خدمات و محصولات خود را در آن قرار دهد. با استفاده از افزونه پنل کاربری وردپرس یک رابط کاربری بسیار زیبا و کاربردی برای کاربران سایتتان تهیه کنید تا مخاطبان بیشتری به طرف آن جذب شوند.
4. استفاده از فاکتور فروش؛ یکی از راه های تبلیغات رایگان
اکنون نوبت به یکی از بهترین و مقرونبهصرفهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی رسیده است. مهم نیست در چه حوزهای فعالیت میکنید. خرید یک پنل اس ام اس کسبوکار شما را متحول خواهد کرد. این تکنیک تبلیغاتی بسیار موثر، کارآمد و بهترین روش برای برقراری ارتباط با مشتری است. کسبوکارهای بزرگ و کوچک با استفاده از این پنلها میتوانند مشتریان را از انواع محصولات، خدمات و تخفیفهای خود باخبر کنند و هر اتفاق جدیدی که در کسبوکار آنها صورت میگیرد را به مشتری اطلاع دهند؛ یعنی شما میتوانید با روش اس ام اس مارکتینگ، یک ارتباط مداوم با مشتری برقرار کنید.
تراکتها کاغذهای کوچکی هستند که اطلاعاتی در مورد هر کسبوکار به ما میدهند و خدمات و محصولات آن را معرفی میکند. این روش در گذشته به عنوان یک روش تبلیغ محصول بسیار موثر استفاده میشد و اغلب کسبوکارها از این روش تبلیغاتی استفاده میکردند. امروزه کمتر کسی را میبینید که از این روش استقبال کند. البته با کمی خلاقیت هنوز هم میتوانید با استفاده از تراکت توجه مخاطبان را به برند خود جلب کنید.
برای استفاده هدفمند از پنلهای پیامکی میتوانید از پیامک تبلیغاتی منطقه ای استفاده کنید. این پیامها برای کسبوکارهایی مناسب است که خدمات و محصولاتشان به یک منطقه محدود می شود و امکان خدماترسانی به کلیه نقاط شهر یا کشور را ندارند. همچنین این پنلها کاربردهای فراوان دیگری برای سایتها دارند. برای مثال امکان ارسال کد ورود، پیگیری سفارشها و مواردی از این قبیل را برای مشتری فراهم میکنند. بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ روش تبلیغاتی بسیار موثری است که کلیه کسبوکارهای کوچک و در حال رشد به آن نیاز دارند.