دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars

آسانک امکانی فراهم کرده تا شما بتواند خدماتی سازی خطوط را با مراحل زیر به‌آسانی انجام دهید. توجه داشته باشید که امکان خدماتی کردن خط ثابت و غیرثابت فقط برای کاربران حقوقی مهیاست و درخواست کاربران حقیقی از سوی اپراتور پذیرفته نمی‌شود. به طور کلی سه راه برای خدماتی کردن خط وجود دارد تا بتوانید کلیه اطلاع رسانی های لازم و مهم برای کسب و کارتان را به افراد ارسال کنید و از لیست سیاه عبور کنید. نوبت دهی پیامکی امکانی است که توسط پنل اس ام اس برای استفاده تمام کسب و کار ها در جهت مدیریت زمان و تنظیم نوبت مراجعه کنندگان استفاده می شود. در این مقاله امکانات، مزایا و موارد کاربرد سیستم نوبت دهی پیامکی را بخوانید.

چگونه خط خدماتی اختصاصی بگیریم؟

صندوق‌های قرض‌الحسنه، شرکت‌های بورسی و… جهت درخواست خدماتی کردن خطوط ملزم به ارائۀ مجوز از بانک مرکزی هستند. با ایجاد یک پیوند پیامکی در وب سایت خود، راهی سریع برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ارائه دهید. جمع آوری شماره مشتری بهترین و شاید یکی از روش های کم هزینه تر برای تقویت تعامل با مشتریان هدفمند کسب و کار شما باشد. تنها با یک کلیک انواع روش های ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتری را بخوانید. دسته ی دوم مربوط به خطوط سامانتل بوده و سرانجام دسته ی سوم، مربوط به خطوط اختصاصی می باشد. ارائه فرم خدماتی در سربرگ شركت یا سازمان با مهر و امضای مدیرعامل.

  • در مرحله ی بعد، مدارک تایید شده و توسط کارشناس به اپراتور ارسال می شود.
  • نحوه فعال سازی پیامک قبض خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن)نحوه فعال سازی پیامک قبض خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن) با…
  • ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
  • رمز عبور یکبار مصرف رشته ای از کاراکترهای منحصر به فرد است که به طور تصادفی تولید می شود که می تواند به عنوان ابزار تأیید کاربر استفاده شود.
  • ۱ – قبل از ارسال تعهدنامه خطوط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد.

می توانید بخشی از کسب و کار خود را سازمان دهی کنید و با ارسال پیامک بصورت خودکار از تماس های مکرر جلوگیری می کنید. ۴ – برای سازمان‌ها و ادارات دولتی سفته و گواهی امضا نیاز نیست، اما برای شرکت‌های خصوصی گواهی امضای مدیرعامل نیز به همراه مدارک باید ارسال شود. قیمت خط ۹۰۰۰ برای ارسال پیامک خدماتی حدود ۲ میلیون تومان است تا یک خط ۸ رقمی برای شما فعال شود.

شرایط خدماتی سازی

برای کاربران حقیقی و حقوقی ابتدا قوانین ارسال از خطوط خدماتی عمومی را مطالعه نمایید. در ادامه می خواهیم بیشتر درباره مجله خبری اس ام اس فارس بدانیم و در این باره، اطلاعات مفیدی را دریافت کنیم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می باشید یا می خواهید شرایط دریافت این خطوط را بررسی کنید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات ارزنده، دسترسی پیدا کنید.

راهنمای خدماتی کردن خط اختصاصی(خط خدماتی)

این دسته از خطوط، مربوط به چندین کسب و کار بوده و مخاطبین از طریق آن، قادر به دریافت پیامک از جانب کسب و کار های مختلفی می باشند. این پیامک ها از نظر سرعت یکسان بوده و باید مطابق با قوانین مخابرات ارسال شوند. امکان لغو پیامک و ارسال پیام به لیست سیاه، از جمله ویژگی های این دسته از خطوط می باشند. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید. با خرید پنل پیامک کسب و کار خود را توسعه دهید، می‌توانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars بسته هستند