دسته‌بندی نشده

خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsfars

شما قادر هستید تا با خطوط ثابت خود با پیش شماره 021 و 026، بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزاری پیامک ارسال کنید. این دسته از خطوط، خط های اختصاصی با شماره ثابت سازمان ها و شرکت هایی هستند که مالکان این خطوط برای ثبت شماره خود در ذهن و تلفن مخاطب از این روش برای تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان خود استفاده می‌کنند. شما با داشتن خطوط ثابت در مجله خبری اس ام اس فارس تهران و یا کرج به راحتی می‌توانید از این خطوط استفاده کنید. سرعت ارسال پیامک از طریق خطوط ثابت به نسبت سایر اپراتورها پایین تر است، گزارشات ارسالی دقیق نیست و تعداد پیامک های ناموفق و نرسیده به مخابرات در این پیش شماره بالا است. خطوط ثابت از آنجایی که به صورت اختصاصی و با شماره دلخواه عرضه می‌شوند نیازی به تمدید سالیانه ندارند.

شرایط خطوط خدماتی

2 – در صورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهید تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد. در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک‌های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می‌نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور کامل مشخص کنید. در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک‌های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می‌نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید. اطلاع‌رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … .

فرم تعهد نامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. تکمیل فرم تعهد نامه اپراتور ۰۲۱-۰۲۶ در یک صفحه انجام شود وبصورت فیزیکی ارسال گردد. هر شرکت درزمان درخواست خط خدماتی مجاز به ثبت یک خط در یک اپراتور میباشد. دریافت کنند ها باید از دریافت پیامک کاملا رضایت داشته باشند و در صورت شکایت خط از حالت خدماتی خارج شده و ممکن است شامل جریمه از سمت پنل پیامک مخابرات شود.

http://arya-cctv.ir

7 – مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانكی. تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید. کلیه تعهدنامه ها می بایست به صورت اسکن شده و با‌ کیفیت مناسب ارسال شود. می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و از خدمات متمایز پنل پیامک استفاده کنید. نرم افزار ارسال پیامک گروهی با کامپیوتر؛ مزایا و معایبنرم افزار ارسال پیامک گروهی با کامپیوتر؛ مزایا و معایب ارسال پیامک…

  • پس از نظر سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی خدماتی و شماره های اختصاصی خدماتی هیچ تفاوتی وجود ندارد .
  • فعالسازی خط غیر متناظر ۰۲۱-۰۲۶ باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند.
  • داشتن سایت معتبر و ایمیل سازمانی نیز از دیگر ملزومات برای تبدیل خطوط خدماتی است.
  • دریافت کنند ها باید از دریافت پیامک کاملا رضایت داشته باشند و در صورت شکایت خط از حالت خدماتی خارج شده و ممکن است شامل جریمه از سمت پنل پیامک مخابرات شود.

بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید. شما دیگر می‌دانید به چه خطی، خدماتی می‌گوییم و برای ارسال چه پیام‌هایی، می‌توانیم از آن استفاده کنیم؛ بنابراین وقت آن شده است که شما را با انواع خطوط خدماتی آشنا کنیم.

نحوه دریافت خط خدماتی

دیدگاه‌ها برای خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsfars بسته هستند