اخبار فارس اس ام اس

چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟ – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

شما می‌توانید به‌راحتی با یک متن جلب رضایت مشتری مشتریان خود را به استفاده از باشگاه مشتریان و خرج امتیازهای خود هدایت کنید؛ بنابراین کاربران شما بیش از گذشته در خرید از شما و کسب امتیاز بیشتر تشویق می‌شوند. فراموش نکنید که در این بازی بی‌انتها، هم شما برنده‌اید و هم مشتریان شما!

3. به مشتریان خود تخفیف بدهید؛ ساده‌ترین روش جلب رضایت مشتریان

فراموش نکنید که اجناسی که همیشه تخفیف خورده‌اند، کم‌ارزش به نظر می‌رسند یا در بهترین حالت، خرید آن‌ها به بعدتر موکول می‌شود؛ چرا که مشتریان از وجود تخفیف‌های دائمی خیالشان راحت است. بنابراین بهترین زمان تخفیف‌دهی مانند روز تولد مشتریان، مناسبت‌های خاص مانند روز مادر/پدر، روز دختر/پسر، جمعه سیاه و آخر فصل‌ها را برای حراجی انتخاب کنید.

وفاداری مشتریان، عامل کلیدی رشد هر کسب‌وکار است. مطالعات نشان می‌دهند هزینه جذب مشتریان جدید چندین برابر نگهداری از مشتریان قدیمی است؛ بنابراین داشتن یک استراتژی موفق برای تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار، سبب می‌شود برند خوش‌نام‌تری باشید و رشد سریع‌تری را در میان رقبای خود تجربه کنید. از شما دعوت می‌کنیم تا ابتدا اهمیت شناخت مشتریان و پس از آن 5 پاسخ طلایی به سوال «چگونه مشتری وفادار داشته باشیم» را مهمان وبلاگ استار اس ام اس باشید.

شناخت مشتریان؛ مهم‌ترین قدم پیش از تبدیل مشتریان به مشتری وفادار

ارسال پیام تبلیغاتی به مشتریان برای اطلاع‌رسانی درباره تخفیف‌ها

4. با پنل اس ام اس محصولات جدید را معرفی کنید

چهارمین روش برای جلب نظر مشتریان و تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار، اطلاع‌رسانی از محصولات جدید است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، شما می‌توانید از طریق صفحات مجازی خود، وبسایت برند و کانال‌های پیام‌رسان‌ها درباره محصولات جدید خود اطلاع‌رسانی کنید. اما بگذارید با شما صادق باشیم، اگر به‌دنبال ساده‌ترین راه، کم‌هزینه‌ترین روش و البته مستقیم‌ترین نوع اطلاع‌رسانی هستید، پنل اس ام اسی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

هرچقدر هم که ارزان بفروشید، هیچ‌چیزی در دنیا برای خریداران، شیرین‌تر از تخفیف‌ گرفتن نیست. از تخفیف‌ دادن غافل نشوید و روش‌های خلاقانه را برای ارائه تخفیف انتخاب کنید.

بنابراین همین حالا به فکر تهیه پرسش‌نامه‌های خلاقانه باشید. این پرسش‌نامه‌ها می‌توانند در فضای وب تولید شده و از طریق پنل‌های اس ام اسی به دست مشتریان شما برسانند. همچنین می‌توانند از طریق نظرسنجی در شبکه‌های اجتماعی، به دست آن‌ها رسانده شود.

اهمیت داشتن مشتریان وفادار، روز به روز درحال افزایش است. در شرایطی که طیف گسترده‌‎ای از کسب‌وکارها به فضای آنلاین رو آورده‌اند، امکان جلب رضایت مشتری از طریق ارتباط انسانی کاهش یافته است؛ بنابراین بهتر است به ابزارهای هوشمندانه‌تری مانند خرید پنل اس ام اس روی بیاوریم. در ادامه به شما می‌گوییم 5 راز حیاتی برای داشتن مشتریان وفادار چیست.

1. راه ارتباطی با مشتری ایجاد کنید؛ اولین روش ایجاد مشتریان وفادار

اگر تصور می‌کنید ارائه یک شماره تلفن برای پشتیبانی کافی است، سخت در اشتباهید. با فراگیری استفاده از اینترنت، کاربران ترجیح می‌دهند از طریق شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و فروم‌های پشتیبانی آنلاین با شما در ارتباط باشند. بنابراین از حضور در بخش‌های مختلف دنیای اینترنت غافل نشوید!

در این مطلب از وبلاگ استار اس ام اس با 5 روش اصلی برای تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار آشنا شدیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟ آنچه در ارتباط با مشتریان مهم است، ایجاد ارتباطی انسانی و سرشار از صمیمیت است. ما می‌خواهیم مشتریان حس دیده‌شدن، مورد محبت واقع‌شدن و مهم‌بودن داشته باشند. بنابراین کمک گرفتن از ابزارهای ساده‌ای مانند پیامک‌های صمیمانه، پرسشنامه‌های خلاقانه و باشگاه مشتریان را فراموش نکنید. اگر مایلید برای تعامل با مشتریان خود از ابزار پنل اس ام اسی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا گزینه مشاوره رایگان تلفنی را در همین صفحه انتخاب کرده و از راهنمایی متخصصان ما در استار اس ام اس، برای کسب و کار خود بهره‌مند شوید.



منبع همچنین روش‌های ارسال پیام تخفیف را هوشمندانه انتخاب کنید؛ یک پیام خلاقانه یا ایمیل دوست‌داشتنی بهتر از ده‌ها پیامک بی‌محتوا و یادآورهای خسته‌کننده خواهد بود.

آیا راه ارتباطی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اید؟ یکی از ساده‌ترین اما حیاتی‌ترین راهکارهای افزایش فروش ایجاد پل‌های ارتباطی میان خود و مشتریانتان است. مشتریان فعلی شما نیاز دارند برای پشتیبانی، اطلاع از محصولات جدید و حتی تعامل با شما، کانال‌های ارتباطی آسان و سریع داشته باشند.

برای رسیدن به موفقیت در تعامل با مشتریان یک فرمول ساده وجود دارد؛ آن‌ها را انسان ببینید، نه ربات‌های پرداخت‌کننده! برای پرورش مشتریان وفادار، باید آن‌ها را به‌خوبی بشناسید و یادآوری کنید که آن‌ها را می‌شناسید؛ بنابراین اطلاعات مختلف آن‌ها مانند نام، سن، محل زندگی و حتی عادات خریدشان را بیاموزید و اطلاعات برند خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

این اطلاعات می‌توانند در مراحل مختلف جذب و نگهداری مشتریان کاربردی باشد. برای مثال به کمک یک پنل ارسال پیامک روز تولد آن‌ها را تبریک بگویید و پیام‌های شخصی‌سازی‌شده برای آن‌ها ارسال کنید. در ادامه همراه ما باشید تا 5 راز برای داشتن مشتریان وفادار را با شما در میان بگذاریم.



آشنایی با چند روش ساده برای داشتن مشتری وفادار

چگونه با پنل اس ام اس محصولات جدید را معرفی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال اول باید بدانیم پنل پیامکی چیست؟ پنل‌های اس ام اسی یک نرم‌افزار اینترنتی تحت وب مانند جیمیل و دراپ باکس هستند که امکان ارسال هوشمند پیامک به طیف گسترده‌ای از مشتریان شما را فراهم می‌کند. در این پنل‌های دوست‌داشتنی می‌توانید مشتریان تارگت یا مورد هدف خود را انتخاب کنید و پیام‌های شخصی‌سازی‌شده مانند محصولات جدیدی که احتمال می‌دهید عاشق آن شوند را برای مشتریان ارسال کنید.

5. از مشتریان خود فیدبک بگیرید؛ آخرین قدم برای داشتن مشتریان وفادار

دریافت فیدبک و نظرخواهی از مشتریان

کدام استراتژی در تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار بیشتر موثر است؟

فراهم کردن امکان پشتیبانی آنلاین و از طریق اینترنت برای مشتریان

2. برای مشتریان وفادار امتیاز در نظر بگیرید؛ افزایش مشتری و ایجاد مشتری وفادار

دومین پاسخ به سوال «چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟» ایجاد یک باشگاه مشتریان است. بدون شک همه ما دوست داریم متعلق به گروه‌های بزرگ‌تر باشیم. برای آنکه برندی دوست‌داشتنی و خوش‌نام داشته باشید، ساخت یک باشگاه مشتریان و اختصاص‌دادن امتیاز برای هر خرید، یک استراتژی موفق است.

این امتیازها می‌توانند به شکل‌های گوناگونی برای مشتریان شما اعمال شوند. در ادامه برخی از آن‌ها را به شکل یه لیست به شما ارائه می‌دهیم.

  • افزایش اعتبار ریالی حساب به ازای امتیاز مشخص
  • امکان خرید کد تخفیف با امتیازهای کسب‌شده
  • امکان استفاده از خدمات مختلف برند خود یا همکاران با استفاده از امتیازات کسب‌شده

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در جهت تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار

5 تا از مهم‌ترین راهکارهای افزایش وفاداری مشتری؛ رازهایی که باید بدانید

شبکه‌های اجتماعی خود را ایجاد کرده‌اید، مشتریانتان را شناخته‌اید و پیام‌های مناسب را برای آن‌ها ارسال کرده‌اید؟ حالا زمان نظرخواهی از مشتریان است. بدون شک هیچ متخصص و تحلیلگری بهتر از خود مشتریان نمی‌توانند میزان تاثیرگذاری فعالیت‌های شما را تعیین کنند.