دسته‌بندی نشده

هوشمند سازی: تجهیزات هوشمند سازی ساختمان + بهترین قیمت شرکت هوشمند سازی آرات

احتمالاً در شبکه مس متصل به کابل فیبر متصل به شبکه ، آسیب ها رخ می دهد. این امر در مورد سیگنال های رادیویی یا سایر سیگنال های بی سیم صدق نمی کند. این مفهوم بیانگر یک معماری اطلاعاتی مبتنی بر اینترنت جهانی است که تبادل کالا و خدمات را تسهیل می کند. اگرچه در حالت عادی تنها به اثرات منفی آلاینده ها بر انسان توجه می شود، اما اثرات آلودگی هوا تنها به انسان محدود نمی شود.

پمپ های آب روشن می شوند، شیر های مربوط به هر بخش باز شده کار آبگیری آغاز می شود بعد از رسیدن آب به مقدار نیاز شیرها به تدریج بسته شده و آبگیری متوقف می شود. سپس سیستم تصفیه با بررسی و آنالیز سلامت آب به صورت هوشمند اقدام به تنظیم سلامت آب می کند. و در نهایت سیستم هوشمند دمای آب ایده ال شما را تنظیم کرده و هنگام ورود شما کلیه امور انجام شده و مجموعه قابل استفاده می باشد. مرکز هوشمند سازی آرات در زمره‌ی قوی‌ترین و بهترین شرکت‌های فعال در زمینه هوشمند سازی خانه – هوشمند سازی دفتر کار و به طور کلی خانه هوشمند است. برای اطلاع از خدمات مرکز هوشمند سازی آرات کافی است با شماره دفتر این مرکز تماس بگیرید. دایره هوشمند سازی ساختمان بسیار وسیع است و برای تعیین قیمت، باید بدانید تا چه حد از هوشمند سازی را مد نظر دارید.

لازم به ذکر است که این خطوط می تواند به صورت سیم های برق ساختمان، چند رشته سیم مشترک و یا به صورت امواج بی سیم باشد. وظیفه اصلی این لایه ارتباط با وسایل الکترونیکی مربوطه و انجام دستورهایی از سمت کاربر است. کلید های مدرن کنترل خانه هوشمند جایگزین کلید های سنتی در خانه هوشمند شما می شوند. سنسور حرکتی کوچک وسیله ای بی سیم برای تشخیص حرکت افراد ناشناس میباشد و نحوه کار با آن به این صورت است که اگر فردی در ساعات غیر مجاز قصد ورود به… سيستم هاي اعلام حريق شامل تجهيزات و دستگاهها يي ويژه به منظور تشخيص و اعلام به موقع خطر به مردم به وسيله ابزارهاي صوتي و تصويري در زماني ايجاد دود، آتش ، گاز منوکسيد کربن و و غيره هستند . در بسياري موارد اين سيستم با اطلاع رساني به موقع مانع بروز خسارات جاني و مالي زيادي شده است .

هوشمند سازی: تجهیزات هوشمند سازی ساختمان + بهترین قیمت شرکت هوشمند سازی آرات سخت افزار در سیستم هوشمند ساختمان به سه بخش پردازنده، سنسورها و عملگرها تقسیم می شود. پردازنده هوشمند همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه پردازش اطلاعات و تصمیم گیری در شرایط مختلف را بر عهده دارد. سنسورها نیز همانند حواس پنج گانه انسان شرایط محیطی را درک کرده و اطلاعات مورد نیاز سیستم هوشمند را در اختیار پردازنده قرار می دهند و در نهایت عملگر ها دستورات مشخصی را به تجهیزات ارسال می کنند. به عنوان مثال فرض کنید دمای مورد نظر شما برای منزل خودتان 25 درجه است.

  • خانه هوشمندبرای راحتی و آسایش ساکنین آن طراحی شده است و روش‌های گوناگونی برای مدیریت منابع و انرژی ارائه می‌دهد.
  • به عنوان مثال این سیستم می‌تواند میزان گاز کربن‌دی‌اکسید را در طول روز اندازه‌گیری کند و بر اساس آن به صورت لحظه‌ای به BMS فرمان بدهد که سیستم تهویه را روشن کند.
  • در آن زمان کنترل ها توسط شرکت های دیگر از طریق تبلت و نرم افزار تلفن همراه انجام می گرفت و سیستم عامل انتخابی آندروید بود.
  • در نتیجه نیاز به راهکارهای منعطفی حس می شود که کاربر بتواند به راحتی و با صرف کمترین هزینه و بدون شکافتن دیوارها و نصب کابل های جدید، کاربری سیستم خود را عوض نماید.
  • خدمات امنیتی ارائه شده شامل روشهایی برای ساخت و انتقال کلید، محافظت از فرمت و مدیریت دستگاه است.
  • موتور خانه‌ها، درب‌های خروجی و ورودی پارکینگ از سری مکان‌هایی هستند که در ساختمان‌ها هوشمند سازی می‌شوند؛ همچنین از سری تجهیزات هوشمند سازی خانه می‌توان به روشنایی چراغ‌ها، پرده‌ها و سیستم‌های گرمایش و سرمایش اشاره کرد.
هزینه های سربار ساختمان برای هر مالک یا خود ساختمان می تواند بسیار سنگین باشد؛ در حالی که این هزینه های تجاری از جمله هزینه های ضروری برای هر ساختمان است، اما اغلب غیر منطقی می باشد. شما می توانید با شناسایی فضاهای کم مصرف، هزینه های سربار ملک خود را کاهش دهید. متراژ ساختمان، نوساز یا قدیمی بودن، تعداد واحدها و… از عواملی هستند که بر انتخاب پروتکل هوشمندسازی تاثیر می‌گذارند. ما در تپ لایف تلاش می‌کنیم که با توجه به بودجه شما، بهترین گزینه‌ها برای تجهیزات را ارائه بدهیم. به طور کلی 4 سطح بسیارساده، معمولی، پیشرفته و سفارشی وجود دارد که می‌توانید بر اساس سطح نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

سیستم کنترل از راه دور ساختمان( اس ام اس و اینترنت) در ساختمان هوشمند

از دانش فنی لازم برای راه اندازی یک ساختمان هوشمند تا خلاقیت و نوآوری هایی که می توان در این مسیر به کار برد و نیز مهارت کار با نرم افزارها و پروتکل های هوشمند سازی ساختمان، همه و همه از الزامات دوره های هوشمند سازی ساختمان است. پیشنهاد می شود برای ورود به این عرصه، ابتدا اطلاعات کافی از بخش های مختلف آن کسب کرده و سپس برای پا گذاشتن به آن اقدام کنید. همه سرفصل هایی که برای یادگیری در زمینه هوشمند سازی ساختمان وجود دارد و مهارت های ضروری این رشته را برایتان مهیا کرده ایم تا با چشمی باز، هوشمند سازی ساختمان را به عنوان کسب و کار خود برگزینید. اگرچه صنعت هوشمند سازی ساختمان، سابقه آنچنان طولانی در دنیا و به ویژه کشور ما ندارد، اما شرکت هوشمند سازی ساختمان کارن، یکی از مراکز با سابقه درخشان و طولانی در حدود 10 سال در ایران است. این مرکز فعالیت های خود را در زمینه هوشمند سازی ساختمان، نصب و راه اندازی سیستم دزدگیر، سیستم اطفاء حریق، انواع دوربین های مدار بسته و … به انجام می رساند و دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

با زدن یک کلید این سناریو فعال می شود و به ترتیب چراغ های دیواری و چراغ های سقفی اتاق خواب شما را روشن می کند. در هر ساختمانی امکان نقص تجهیزات واحد یا عملکرد نادرست دستگاه‌ها وجود دارد. بعضی از اتفاقات می‌توانند مال و یا حتی جان ساکنین ساختمان را در معرض خطر قرار بدهند. یکی از اتفاقات معمول که باعث خسارت مالی شدید به ساختمان می‌شود، خانه هوشمند آکو نشت آب است. در یک ساختمان هوشمند با تشخیص به موقع مشکل می‌توان جلوی اتفاق افتادن فجایع را گرفت. در آپارتمان هوشمند که بخشی از تجهیزات هوشمند سازیمتعلق به همه واحدها است، کاهش اتفاقات ناگوار در رضایت کلی ساکنین موثر است.

مزایای هوشمند سازی ساختمان ها

اجرای این سیستم در خانه‌ها باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود که در واقع هزینه‌های خرید دستگاه و تنظیم آن می‌باشد. اما با صرفه جویی در مصرف انرژی و نیروی انسانی به سرعت این هزینه‌ها برگشته و دستگاه در طولانی مدت باعث کاهش چشمگیر هزینه ها می‌شود. علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی این سیستم باعث افزایش آسایش افراد ساکن خانه می‌شود باعث می‌شود و سریعاً شرایط خانه با توجه به محیط تغییر می‌کند. دیمرها امکان تنظیم نور را با افزایش یا کاهش نور لامپ ها به صورت الکترونیکی به وجود می آورند. درواقع با این تجهیزات می توان به همراه سنسور نور سطح نور در محیط ساختمان را کم وزیاد نموده و یا حتی روشنایی را خاموش نمود و به این طریق در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

هوشمندسازی ساختمان با تپ لایف

دیدگاه‌ها برای هوشمند سازی: تجهیزات هوشمند سازی ساختمان + بهترین قیمت شرکت هوشمند سازی آرات بسته هستند