دسته‌بندی نشده

انواع سایت تبلیغات هدفمند تبلیغات سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی | smsfars

به خصوص این که بسیاری از افراد، امروزه تمام کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام داده و وقت بسیاری را در فضای اینترنت و در بین شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند. بخش بزرگی از داده‌های مورداستفاده در تبلیغات هدفمند، اطلاعاتی است که دست‌اول نیستند و از وب‌سایت‌های دیگر جمع‌آوری شده‌اند. کاربرانی که با این نوع داده‌ها هدف قرار می‌گیرند، 24 درصد کمتر احتمال دارد که به آن محصول علاقه نشان دهند.

تبلیغات اینترنتی هدفمند

یک نکته جالب دیگر دررابطه‌با تأثیر تبلیغات محیطی افزایش دسترسی به مردم است. زیرا بیلبوردها را می‌توان در مناطق پرتردد شهری و یا هر منطقه استراتژیک دیگر نصب کرد. احتمال دیده‌شدن تبلیغات تلویزیونی و آگهی‌های اینترنتی توسط مشتریان هدف کم است. اما تبلیغات محیطی در کنار جاده‌های پرتردد، مجله خبری اس ام اس فارس ایستگاه‌های راه‌آهن، ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و نزدیک مراکز بزرگ خرید قرار می‌گیرند. در عصر کنونی در کنار سایر مسائل بهتر است به بررسی رسانه‌های تبلیغاتی و تأثیر تبلیغات محیطی نیز بپردازیم. یعنی بهتر است نگاهی تکاملی به پوسترهای تبلیغاتی کسب و کار خود نیز داشته باشیم.

تبلیغات هدفگیری مجدد یا ری‌تارگتینگ

البته آنقدرها هم ترسناک نیست و خیلی وقت‌ها به کاربران کمک می‌کند تا محصولی که دنبالش هستند را از میان همین تبلیغات پیدا کنند. تبلیغات هدفمند یا Targeted Advertising یک رویکرد در دیجیتال مارکتینگ است که تبلیغات شما را برای تک تک مخاطبان و مشتری‌های احتمالی‌تان شخصی‌سازی می‌کند. اینکه مخاطبان شما مشغول چه کاری هستند، سرگرمی محبوب آن‌ها چیست، چه چیزهایی دوست دارند، از چه چیزهایی متنفرند و به طور کلی تبلیغات شما با توجه به رفتارهای مخاطبان شما به آن‌ها نمایش داده می‌شود.

http://arya-cctv.ir

اگر شما ترجیح می‌دهید که خودتان محتوای تبلیغاتی را آماده کنید و در اختیار پیج‌های اینستاگرام یا اینفلوئنسرها قرار دهید که آن را منتشر کنند، این نوع تبلیغات مناسب شماست. در این نوع کمپین شما تعیین می‌کنید که تبلیغات شما توسط چه تعدادی از افراد در اینستاگرام بازدید شود و به ازای تعداد بازدید دریافتی، هزینه پرداخت می‌کنید. این تبلیغات باعث بیشتر دیده شدن محصول یک شرکت می‌شود اما اینکه باعث بهتر دیده و شناخته شدن آن نیز می‌شود یا خیر بستگی به نوع استراتژی تبلیغات شرکت دارد.

تبلیغات هدفمند و موفق چگونه است؟

همانطور که در طول مقاله نیز اشاره کردیم تبلیغات باید اصولی و استاندارد باشد تا به نتیجه دلخواه برسد. برای این که بهترین بازخورد را داشته باشید باید به تبلیغات به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنید، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت که در صورت موفقیت چندین برابر سود به همراه دارد. ۱- نخستین روش درخواست تبلیغات از پیج هایی است که تعداد فالوور بالایی دارند. شما در ازای مبلغی که به ایشان مسترد می شوید از صاحب پیج اینستاگرامی درخواست می کنید که تبلیغات شما را به گوش مخاطبان خودش برساند.

  • بسته به دسته‌بندی کسب‌وکار شما، تبلیغتان ابتدا برای پیج‌هایی که برایتان مناسب‌تر هستند ارسال می‌شود و تا جایی ادامه پیدا می‌کند که ظرفیت بازدید درخواستی شما را تکمیل کنند.
  • در بخش هدفمندسازی تبلیغات این چنین نیست که تمامی منفعت و سود بازار نصیب صاحبان مشاغل شود، بلکه بیشتر از صاحبان مشاغل، مصرف کنندگان منتفع می شوند.
  • اکنون که لیست نهایی صفحات را جمع آوری کرده اید، برای اجرای کمپین تبلیغاتی عجله نکنید!
  • تفکرات و میزان وفاداری نرخ استفاده از محصول و بازخورد مردم در مقابل نرخ اعلام شده مد نظر گرفته می شود.
  • مثلا کسانی که سبد خریدشان را رها کرده‌اند و هنوز آن را تکمیل نکرده‌اند، یا مدت زمان زیادی در سایت شما چرخیده‌اند اما خریدی انجام نداده‌اند و مواردی از این دست که تاثیر بسیار زیادی روی نرخ تبدیل کاربران دارد.
  • نحوه برخورد شما با مشتری، گارانتی و خدمات پس از فروش، نحوه ی فروش محصولات، به نوعی، تبلیغ به حساب می آیند.
دیدگاه‌ها برای انواع سایت تبلیغات هدفمند تبلیغات سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی | smsfars بسته هستند