نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsfars
کلیه حقوق این سامانه محفوظ و متعلق به شرکت سامانه ارتباطات قاصدک می باشد. در این مرحله کافی است تا یک متن جذاب بنویسید و در زمان مناسب آن را ارسال کنید . زیرا در این زمان معمولا افراد یک خانواده دور هم جمع می شوند و برای استراحت و دور شدن از فضای کار و همچنین تنش های روزمره، احساس نیاز به تفریح و گشت وگذار میکنند. این بسته با توجه به نام آن که اقتصادی عنوان شده است، از قیمت مناسبی برخوردار است و قیمت آن 49,000 تومان میباشد. سازمانهای پیشرو و هدفمند با آموزشهای سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساختهاند.
هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی (انبوه)
همه چیز را برای مشتریان شفاف کنید و چیزی را برای کشف کردن باقی نگذارید. برای آنها دستورالعمل یا فراخوانی به اقدام قرار دهید تا از آن پیروی کنند. برخلاف سایر کانالهای بازاریابی، در بازاریابی پیامکی نمیتوانید از پاراگرافهای متعدد برای متقاعد کردن مخاطب خود استفاده کنید. تنها ۱۶۰ کاراکتر برای رساندن پیام خود در اختیار دارید، بنابراین پیام خود را ساده و کوتاه نگه دارید. برای مثال در تصویر زیر عطر میثم با ارسال پیام بازاریابی کوتاه، منظور خود را به مخاطب رسانده است.
با داشتن 3 رقم کد پستی یک ناحیه میتوانید دقیق تر پیامک انبوه ارسال کنید . فردی که به خواستهی خود در خبرنامهی کسب و کاری عضو میشود، مشتاق استفاده از خدمات و یا محصولات آن کسب و کار است. و در صورتی که از مشتری مداری رضایت داشته باشد، مجله خبری اس ام اس فارس معرف آن کسب و کار به دیگران خواهد بود. پیامکها را بر اساس منطقه و تفکیک موقعیت جغرافیایی ارسال میکند. این جمله به این معناست که در یک پیام تبلیغاتی نحوه بیان و نوشتن متن، باید طوری باشد که خواننده احساس صمیمیت و امنیت داشته باشد.
پنل برنزی
در طول سالها استفاده از سامانه پیام رسان هیچگاه در ارتباط با مشتریانمان دچار مشکل نشدیم و به لطف و زحمت پشتیبانی قوی و کارشناسان پیگیر پیام رسان همیشه بهترین خدمات را دریافت کردیم. زمانی بود که هم بسیاری از صاحبان کسبوکارها با شنیدن هزینه تبلیغات پیامکی به وجد میآمدند که سریع یک کمپین تبلیغات پیامکی راه بیندازند، هم مردم از دریافت چنین تبلیغاتی استقبال میکردند. پیام کوتاه شما برای پیش شماره های تلفن همراه بر اساس اپراتور های همراه اول و ایرانسل (قابلیت انتخاب محله، مشاغل و…) ارسال می شود. ممکن است شما سرویس یا محصولی را داشته باشید که فقط به درد صنف یا شغل خاصی از مردم بخورد.
با معرفی خود، افراد شما را به یاد میآورند و بیشتر با متن پیامک ارتباط برقرار میکنند. برای مثال در تصویر زیر بهتر بود که تبلیغکننده برای تعامل بیشتر، ابتدا خود را معرفی کند. برخلاف ایمیل که اغلب به افزایش فروش آنلاین منجر میشود، تبلیغات پیامکی به دلیل ماهیت پرسرعت خود میتواند به حضور مشتریان بیشتر در فروشگاههای واقعی کمک کنند. در تبلیغات پیامکی میتوانید پیامها را برای مخاطبان شخصیسازی کنید.
- هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریافت نمایید.
- اما باید به شما بگویم که اگر اصول تبلیغات پیامکی را رعایت کنید ، حتما به یک بازدهی بالایی خواهید رسید .
- پس از ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به بیش از +80 امکان جهت بازاریابی پیامکی و کمپین های تبلیغاتی خود دسترسی رایگان داشته باشید.
- مثلا یادآوری قرارها با ارسال تبلیغات پیامکی شیراز به مشتریان نتیجه خیلی بهتری دارد.