تبلیغات پیامکی و کارایی آن در بازاریابی بلاگ | smsfars
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید افرادی هستند که به آن ها پیامک ارسال میکنید. باید بدانید بازار هدف کسبوکار شما و مخاطبان آن چه کسانی هستند برای مثال ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات اداری برای کارمندان یک کار بیهوده خواهد بود. اگر تصمیم دارید که کسبوکار خود را به وسیله پیامک تبلیغاتی به مخاطبان خود معرفی کنید، پیش از اقدام برای ارسال پیامک باید با اصول کلیدی و فاکتورهای اصلی نگارشی آن آشنا شوید. چرا که بر اساس تحقیقات،طراحی و اجرای اصولی، از مهم ترین فاکتوری هایی است که باعث میشود تا خواننده تصمیم بگیرد که پیامک شما را باز کند و یا آن را نادید بگیرد! توجه به زمان ارسال، نحوه ی شروع پیامک، پایان بندی، تعداد کارکتر موجود در پیامک، ایموجی های به کار رفته و محتوای آن و…. از جمله مواردی است میتواند خوانده شدن پیامک تبلیغاتی شما را تضمین کند.
هر گونه بهرهگیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانشآموزان فرادرس و با بهرهگیری از آموزشهای آن، میتوانید تجربهای متفاوت از علم و مهارتآموزی داشته باشید. برای مثال در تصویر زیر، اسنپفود با تعیین مدت زمان محدود برای تخفیف میوه و سبزی، حس فوریت را در مخاطب القا میکند. در مثال زیر، شرکت نوین چرم با زبان محاورهای و صمیمانه مناسب خاصی را در راستای اهداف بازاریابی و برندینگ به کابر تبریک گفته است. پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد .
چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟
دقت کنید که فاصله زمانی بین پیامکهای تبلیغاتی شما حتی اگر متن های آن هم متفاوت است خیلی نزدیک به هم نباشد. سعی کنید گیرندگان را با پیامکهای تکراری و نزدیک به هم کلافه نکنید! انجام این اقدام نه تنها بازخورد مثبتی برای شما نخواهد داشت بلکه ممکن است به عنوان یک ضد تبلیغ عمل کند و باعث اتلاف هزینه تبلیغاتی شما بشود. نسخه تجاری تمام امکانات مجله خبری اس ام اس فارس سامانه را شامل می شود و مهم ترین تفاوت آن تعرفه پیامک بسیار پایین آن است.هزینه هر پیامک در این نسخه حداقل 10ریال از سایر نسخه ها کمتر است. این یعنی در کنار سایر روش های تبلیغاتی نیز از آن استفاده نموده و تبلیغات خود را از چند کانال اجرا می کنند . ما یک مقایسه کلی از روش پیامک تبلیغاتی با چند روش رایج دیگر برایتان آماده کرده ایم .
اس ام اس مارکتینگ چیست؟ – راهنمای بازاریابی پیامکی به زبان ساده
ارسال پیامک انبوه راهی برای ارسال متن تبلیغاتی خودتان در قالب یک اس ام اس متنی به افراد مختلف می باشد . در این روش شما می توانید با استفاده از تبلیغات اس ام اسی ، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و یا مردم را از وجود خودتان آگاه می سازید . با توسعهی فناوری اطلاعات و ارتباطات، روشهای مختلف، موثر و ارزانی برای تبلیغات محصول و یا خدمات در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است.
بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک چیست؟
از ارسال متعدد پیامک تبلیغاتی در فواصل زمانی کوتاه باید پرهیز شود. همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، برای تدوین متن پیامک تبلیغاتی باید اصولی از جمله قرار دادن فراخوانی به اقدام، خلاصه بودن و مخاطب قرار دادن مشتری، را رعایت کنیم. از آنجایی که افراد هر روز توسط پیامهای تبلیغاتی از طریق کانالهای مختلف بمباران میشوند، در نوشتن پیامهای تبلیغاتی باید سادگی، جذابیت و شفافیت را رعایت کنیم.
- برای ساخت پنل پیامکی و دریافت پنل اس ام اس رایگان پیام رسان تنها کافیست ثبت نام کنید .
- اما شرکت ایده پردازان خرید با تیراژ بالا را برای شما انجام میدهد و در نهایت با تعرفه ارزان و در تیراژ پایین به شما پیامک درخواستی را میفروشد.
- بهطور خلاصه سامانه پیامکی با قابلیت و کاربردهایی که دارد، تبلیغات را در زمینههای کاری بهبود و سرعت میبخشد.
- برای مثال اگر شما پیامکی درباره یک محصول جذاب و جدید از فروشگاه مورد علاقهتان دریافت کنید، مطمئناً برای خرید آن محصول اقدام میکنید.