اخبار فارس اس ام اس

بهترین روش تبلیغات برای باربری و خدمات حمل و نقل

دیگر روش تبلیغات برای باربری استفاده از رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، اکس و سایر رسانه‌ها داخلی است. این روش به شما امکان ارتباط و تعامل مستقیم با مخاطبان را فراهم خواهد کرد، که به افزایش محبوبیت برند شما کمک می‌کند.

پیامک در مقایسه با روش‌هایی که در بالا اشاره شد هزینه کمتری دارد. هزینه‌هایی که متحمل می‌شوید شامل پنل پیامکی و شارژ سامانه پیامک است. لزوما هم نیازی به خرید شماره اختصاصی ندارید و می‌توانید از خط اشتراکی فراز اس‌ام‌اس استفاده کنید.

پیامک در مقایسه با این روش‌ها سریع، هدفمند و مقرون به‌صرفه است. بهتر است در صورتی که از طراحی سایت و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، پیامک را نیز به عنوان مکملی در کنار این ابزار داشته باشید تا ضمن اینکه در کمپین‌های خاص نرخ تبدیل بالاتر در اختیار قرار می‌دهد، برای رشد بهتر سایر روش‌ها از آن استفاده کنید.

با توجه به اینکه پیامک در دسترس‌ترین ابزار ارتباطی است، خرید پنل پیامکی می‌تواند به عنوان پلی ارتباطی بین باربری و مشتری شما باشد. از راننده کامیون و خودرو گرفته تا مشتری که سفارش حمل‌ونقل کالا و مرسوله را به شرکت شما خواهد داد. اگر بخواهیم به‌صورت موردی آن را بررسی کنیم، دیگر مزایای پیامک برای باربری عبارتند از:

قیمت پیامک برای تبلیغات باربری

با قابلیت‌هایی که سامانه پیامک برای ارسال از روی نقشه، ارسال پیامک بر اساس مشاغل، ارسال بر اساس کد پستی و از همه مهم‌تر ارسال از طریق دکل مخابراتی دارد، این امکان را دارید که مشترکان خود را از چند جهت طبقه‌بندی کنید. از سوی دیگر در همه این روش‌ها امکان فیلتر کردن گیرندگان پیامک بر اساس سن و جنسیت نیز فراهم است که به هدفمندتر کردن پیامک شما کمک می‌کند.

از این‌رو نرخ تبدیل به مشتری بسیار بالاتر خواهد بود. مهم‌ترین کار برای موفقیت هر کمپین و افزایش نرخ تبدیل این است که متن پیامک‌های خود را با شخصی سازی و ایجاد کمپین‌های هدفمند ارسال کنید تا درصد بالاتری از مخاطبان را به مشتری تبدیل کنید. از ارائه پیشنهاد تخفیف در مناسبات نیز غافل نشوید.

  • در دسترس بودن و بدون نیاز به دانش فنی:

بزرگ‌ترین چالش در حوزه حمل‌ونقل، رقابت بالا است؛ چرا که تعداد بسیار بالایی باربری در شهرهای کوچک‌وبزرگ وجود دارد. این موضوع در مناطق صنعتی، حتی در حوزه‌های روستایی نیز به‌چشم می‌خورد. از این‌رو مشتریان این حوزه، باید بر اساس اعتماد، توانمندی و سابقه از خدمات چنین شرکت‌هایی استفاده کنند.

روش های تبلیغات برای باربری و خدمات حمل و نقل

بسته به اپراتوری که برای پیامک ارسال می‌کنید، هزینه هر پیامک برای شما می‌تواند از ۱۳۰ تومان تا ۲۰۰ تومان متغیر باشد. شاید فکر کنید این هزینه با تبلیغات چاپی یکسان تمام شود، اما باید به این فکر کنید که مهم‌ترین مزیت‌های این روش هدفمند بودن و امکان شناخت مخاطبان است تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پیامکی برای باربری دریافت کنید.

  • هدفمندی در ارسال پیامک به مخاطبان:

اما استفاده از طراحی سایت باربری جدایی از اینکه هزینه‌های بالای خود را در راه‌اندازی اولیه(مانند هزینه طراحی سایت، خرید دامنه، میزبانی و نگهداری سایت) دارد، برای دیده شدن مدت زمان بسیار زیادی را می‌طلبد. سایت باربری شما برای دیده شدن نیاز به سئو خواهد داشت که باید آن را روی کلمات کلیدی در نتایج گوگل بهینه‌سازی کنید. در حالی که هزینه‌های سئو سایت در کنار خرید خدمات رپورتاژ آگهی سرسام آور است.

با استفاده از این اطلاعات وارد حساب کاربری خود شوید و از امکاناتی که مانند تصویر بالا در اختیارتان قرار داده می‌شود، اقدام به تبلیغات برای باربری کنید. توصیه می‌شود که برای اینکه کمپین‌های تبلیغاتی موفقی داشته باشید، از سایر مقالات بازاریابی پیامکی استفاده کنید. ما در این مقالات به معرفی روش‌های موثر برای تبلیغات، جذب و افزایش مشتری و همچنین افزایش وفاداری مشتری می‌پردازیم که هر یک از آنها می‌تواند ایده‌ای برای تبلیغات در ذهن شما شکل دهد.

جمع بندی نهایی

هزینه‌های بالایی همچون چاپ بیلبورد، تبلیغات محیطی، استفاده از رسانه‌های محلی مانند تلویزیون و رادیو، نیازمندی‌ها در روزنامه و… برای تبلیغات باربری سبب شده که بسیاری با چالش تبلیغ و یافتن مشتری نیز مواجه شوند. علاوه‌بر‌این استفاده از این روش‌های سنتی و در برخی موارد حتی مدرن، به‌گونه‌ای است که در کوتاه مدت نتیجه نمی‌دهد و لازم است حداقل چندین ماه روی هر روش تبلیغاتی مانور داد. در شرایط کنونی، چنین کسب و کارهایی به استفاده از روش‌های زیر روی می‌آورند.

طراحی سایت برای تبلیغ باربری و حمل و نقل

۱. طراحی سایت و سئو سایت باربری

 

  • هزینه پایین نسبت به سایر روش‌ها:

داشتن یک سایت حرفه ای باربری می‌تواند باعث جذب مشتریان جدید شود و با توجه به اینکه در این حوزه کمتر روی این روش پرداخته می‌شود، جدای از کلاس کاری که دارد، به بهبود برند و هویت کسب‌وکار شما کمک بسیار زیادی کند.

در دنیای پر رقابت امروز که بسیاری مشاغل(با افزایش نرخ عرضه) اشباع شده‌اند، تبلیغات و جذب مشتری نقش حیاتی برای موفقیت کسب‌وکارها دارند. صنعت حمل‌ونقل یکی از این مشاغل است که نیاز شدیدی به تبلیغات برای دیده شدن در مناطق و محدوده‌های خاص خود را دارد. در ادامه این مقاله با بررسی بهترین روش تبلیغات برای باربری و خدمات حمل و نقل، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید به معرفی بهتر کسب‌وکار خود در این زمینه بپردازید.

اما این روش نیز خود جدای از اینکه مستلزم تبلیغات گسترده در سایر رسانه‌ها است، به تولید محتوای زیادی نیاز دارد. هر دوی اینها باید با برنامه‌ریزی درستی اجرا شوند تا نتیجه مناسب را بدهند. در این روش نیز هزینه‌هایی که صرف تبلیغات برای افزایش دنبال کنندگان و تولید محتوا می‌شود، سرسام‌آور بوده و از طرفی دیگر نیازمند مدت زمان زیاد برای به نتیجه رسیدن است. خصوصا اینکه همه مخاطبان مشتری بالقوه و هدف شما نخواهند بود.

تبلیغات چاپی باربری

۳. تبلیغات چاپی و محیطی

وارد سایت استار اس ام اس به نشانی https://farazsms.com شوید. سپس یکی از بسته‌های پیامکی پایه، اقتصادی، شرکتی یا تجاری را متناسب با هزینه‌ها و امکاناتی که ارائه می‌دهد خریداری کنید. پس از خرید پیامکی حاوی نام کاربری و کلمه عبور دریافت خواهید کرد.

جدای از همه این مشکلات و هزینه‌هایی که باید متحمل شوید، مدت زمان رسیدن به نتیجه بالا است و شاید نیاز باشد که حداقل یک تا دو سال زمان صرف بهینه‌سازی سایت کنید. از سوی دیگر باید سناریو درستی هم برای جذب و ارتباط مشتری در نظر بگیرید که چنین کارهایی نیز مشکلات خاص خود را دارد.

۲. فعالیت در شبکه های اجتماعی

با توجه به اینکه در روش تبلیغات پیامکی برای باربری با مخاطبانی سروکار دارید که به شکل هدفمند پیامک به آنها ارسال شده، بر خلاف روش‌های چاپ تراکت یا آگهی نیازمندی، در شرایطی قرار ندارید که همینطور بی هدف تبلیغ انجام شده باشد. شما پیامک را به افرادی ارسال می‌کنید که واقعا در این حوزه فعالیت می‌کنند و نیاز به خدمات باربری خواهند داشت.

راهنمای مطالعه

به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از پنل پیامکی در سایت، فرآیندهای اطلاع‌رسانی را از مراحل اولیه ثبت سفارش تا رسیدن بار به مقصد را به مشتری انجام دهید. یا با ارسال پیامکی در قالب پیشنهاد تخفیف مشتریان دائمی خود را به صفحات ثبت آنلاین سفارش در سایت هدایت کنید.



منبع

با رقابت بالایی که در صنعت باربری و حمل‌ونقل وجود دارد، انتخاب روش مناسب تبلیغاتی تاثیر مستقیم بر جذب مشتری و افزایش درآمد دارد. استفاده از راهکارهایی مانند طراحی سایت و سئو، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات چاپی (بیلبورد و تراکت) با اینکه کارساز و موثر هستند، اما هزینه‌های بالایی دارند و برای نتیجه گرفتن مدت زمان زیادی را می‌طلبند.

یک نام کاربری و رمز عبور در اختیار شما قرار داده می‌شود. هر زمان نیاز به ارسال بود، کافی است وارد حساب کاربری خود شده و از طریق مخاطبین دفترچه تلفن یا شماره‌هایی که از طریق بانک مشاغل یا ارسال پیامک در روش‌های مختلف قرار داده شده، به تبلیغات بپردازید.

برای تبلیغات پیامکی باربری از کجا شروع کنیم؟

در ارسال پیامک تبلیغاتی برای باربری نیازی به دانش یا تخصص خاصی ندارید. انجام این روش از طریق اینترنت انجام می‌گیرد که بدون نیاز به خرید سیم‌کارت یا سخت‌افزار خاصی می‌توانید وارد سایت استار اس ام اس شده و سپس با خرید یکی از بسته‌ها شروع کنید.

بیلبوردی که نصب می‌کنید باید در بهترین مکانی باشد که صاحبین کسب‌وکار که جزو مشتریان هدف شما هستند آنها را ببینند. پخش بیلبورد و روزنامه نیز به همین شیوه است. باید در جایی صورت گیرد که شامل بازار هدف شما باشد. جدای از هزینه بالا، هدفمند نبودن این روش‌ها باید مشکلات محیط زیستی و تولید زباله را نیز درنظر بگیرید که استفاده زیاد از این روش خود عاملی برای کاهش محبوبیت برند خواهد بود.

پنل پیامکی؛ بهترین روش تبلیغات برای باربری

سپس از همین شماره‌ها، به عنوان بانک شماره اختصاصی خود استفاده کنید. در فراز اس‌ام‌اس این امکان فراهم شده تا بتوانید با استفاده از امکاناتی مانند نظرسنجی نیز مخاطبانی که در آن شرکت می‌کنند را در دفترچه تلفن قرار دهید. بنابراین می‌توانید به‌صورت خودکار ک دفترچه تلفن هدفمند شامل چندین گروه بر اساس رفتار مشتری داشته باشید و هر زمان نیاز به ارسال پیامک هدفمند بود از آنها استفاده کنید.

پنل پیامکی؛ بهترین روش تبلیغات برای باربری

  • نرخ تبدیل بالاتر نسبت به سایر روش‌ها:

با چنین شرایطی نیازمند روشی هستیم که هزینه کمتری داشته باشد، بتوان مشتریان هدفمند را شناسایی کرد و با این گروه سروکار داشت و از همه مهم‌تر مشکلات زیست محیطی را نیز کاهش داد. می‌توان گفت که بهترین روش تبلیغات برای باربری ارسال پیام کوتاه است.

مزایای استفاده از پنل پیامکی باربری

این روش که در کشورمان برای هر کسب و کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز از دیگر رو‌ش‌های پر هزینه تبلیغ باربری است. بیلبوردهایی که در سطح شهر نصب می‌شوند، تراکت‌هایی که پخش خواهند شد و آگهی نیازمندی روزانه‌ای که منتشر خواهد شد؛ به‌نظر شما چند درصد از مخاطبان این روش به مشتری شما تبدیل خواهد شد؟

جدای از این‌ها می‌توانید با استفاده از قابلیت‌هایی که برای کدخوان و عضویت در خبرنامه پیامکی وجود دارد، به‌جای صرف هزینه‌های گزاف برای چاپ بیلبورد به تعداد بالا و اجاره آن از شهرداری، روی چاپ چند بیلبورد محدود در موقعیت تجاری خود تمرکز کنید. کاربران با اسکن بارکد در خبرنامه عضو شده و یا ارزش افزوده‌ای در قالب پیشنهاد تخفیف دریافت خواهند کرد. با چنین ابزارهایی می‌توانید خودتان به جمع آوری شماره مشتریان هدفمند نیز بپردازید.