20 نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار + راهنمای تهیه اس ام س تبلیغاتی فرادرس مجله | smsfars
یکی دیگر از روشهای رایج این است که کد پستی منطقه خود را وارد کنید. در این صورت اس ام اسهای شما برای تمام خطوط تلفن همراه آن منطقه ارسال شود. این موضوع به خصوص در مناطقی با اینترنت ضعیف، بیشتر مشاهده میشود.
هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی
همچنین میتوانید این کار را به صورت شفاهی نیز انجام دهید و خودتان شماره تماس آنها را در سیستم ثبت کنید. استفاده از لینکهای طولانی باعث میشود فضای تبلیغاتی شما با آن اشغال شود. برای مثال در تصویر زیر بخش زیادی از تعداد کاراکترهای پیامک توسط لینک طولانی اشغال شده است.
- از همکاری با سامانه پیامکی پیام رسان و خانواده موج شهر نهایت رضایت را داشته و به سایر سازمان ها و نهاد های اداری که نیازمند خدمات حوزه پیامکی هستند،توصیه میکنیم که انتخاب پیام رسان در اولویت آنها باشد.
- پیامکها ۶۰ الی ۹۸٪ نرخ باز شدن دارند که از نرخ باز شدن ایمیل خیلی بیشتر است.
- با داشتن 3 رقم کد پستی یک ناحیه میتوانید دقیق تر پیامک انبوه ارسال کنید .
- همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، برای تدوین متن پیامک تبلیغاتی باید اصولی از جمله قرار دادن فراخوانی به اقدام، خلاصه بودن و مخاطب قرار دادن مشتری، را رعایت کنیم.
- نحوهٔ ساخت اکانت MCC گوگل ادز یکی از نگرانیهای رایج آژانسهای تبلیغاتی و فریلنسرها به حساب میآید؛ زیرا آنها برای…
- خیلی وقت است که تمام کمپینهای تبلیغات دیجیتالی برای تلفن همراه بهینهسازی میشوند.
اگر هم تجربهای در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی دارید، با ما در میان بگذارید. بهترین زمان برای ارسال پیامک تا حد زیادی بستگی به نوع کسب و کار و محصول مجله خبری اس ام اس فارس یا خدماتی دارد که می خواهید تبلیغ کنید. زمان بندی درست نه تنها درصد تعامل مشتری را بالا می برد، بلکه از واکنش های منفی مشتری هم جلوگیری می کند.
با معرفی خود، افراد شما را به یاد میآورند و بیشتر با متن پیامک ارتباط برقرار میکنند. برای مثال در تصویر زیر بهتر بود که تبلیغکننده برای تعامل بیشتر، ابتدا خود را معرفی کند. برخلاف ایمیل که اغلب به افزایش فروش آنلاین منجر میشود، تبلیغات پیامکی به دلیل ماهیت پرسرعت خود میتواند به حضور مشتریان بیشتر در فروشگاههای واقعی کمک کنند. در تبلیغات پیامکی میتوانید پیامها را برای مخاطبان شخصیسازی کنید.
ارسال پیامک خیلی هوشمند
با داشتن 3 رقم کد پستی یک ناحیه میتوانید دقیق تر پیامک انبوه ارسال کنید . فردی که به خواستهی خود در خبرنامهی کسب و کاری عضو میشود، مشتاق استفاده از خدمات و یا محصولات آن کسب و کار است. و در صورتی که از مشتری مداری رضایت داشته باشد، معرف آن کسب و کار به دیگران خواهد بود. پیامکها را بر اساس منطقه و تفکیک موقعیت جغرافیایی ارسال میکند. این جمله به این معناست که در یک پیام تبلیغاتی نحوه بیان و نوشتن متن، باید طوری باشد که خواننده احساس صمیمیت و امنیت داشته باشد.