16 متن تبلیغاتی برای جذب مشتری از طریق پیامک یکتانت | smsfars
پیامک تبلیغاتی خود را از طریق پنل اس ام اس با نام و شماره اختصاصی خود ارسال کنید. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریافت نمایید. اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید ، احتمالا با چند پنل اس ام اس دیگر آشنایی داشته باشید .
- توجه نمایید که دریافت پیامک هزینه ای ندارد و تعرفه ها بدون احتساب ارزش افزوده و فقط برای ارسال پیامک است.
- به هر منطقه ای از شهر که میخواهید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید .
- در ادامه چهار روش غیر فعالسازی اس ام اس تبلیغاتی در ایرانسل را شرح دادهایم.
- در این مقاله قصد داریم تا با بررسی چالش های مربوط به نوشتن پیام کوتاه، یاد بگیریم چگونه متن پیامک تبلیغاتی بنویسیم.
- متن هایی که برای پیامک تبلیغاتی می نویسد نباید افراد را نیمه شب و یا 3 صبح از خواب بیدار کنند.
کلمات دیگری که مناسب هستند در ابتدای متن بیاورید کلمات کلیدی و مهمی است که میخواهید مخاطب به آن توجه ویژهای داشته باشد. بر این اساس می توان گفت که ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات، بسیار اثربخش تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که اکثر شرکت های بزرگ به دنبال برخورداری از این شیوه تبلیغاتی باشند.
تماس با شماره 9990
قبل از اینکه به انواع خاص تبلیغات فروش بپردازیم، یک دقیقه عمومیتر به آنها فکر کنید. هدف از تبلیغات فروش چیست؟ همه انواع تبلیغات فروش برای کسبوکار خاص شما مناسب نیستند. گاهی بهجای ارائه تخفیف برای یک کالای خاص، بهتر است تبلیغ عمومیتری ارائه دهید. مثلا، میتوانید برای همه محصولات یا خدماتتان 10 درصد تخفیف ارائه دهید. این روشی عالی برای سادهسازی فرایند است که نیازی به تفکر و برنامهریزی زیاد ندارد. شاید زمان کافی برای طراحی یک تبلیغ فروش خاص یا خلاقانه نداشته باشید.
خط اختصاصی بدون هزینه ثبت نام
بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است. اغلب اپراتورهای ارسال پیامک قیمت اس ام اس را در تیراژهای پایین با هزینهی بالا اعلام کرده و اگر تعداد ارسال فوق العاده بالا داشته باشید ارزانتر حساب میکنند. اما شرکت ایده پردازان خرید با تیراژ بالا را برای شما انجام میدهد و در نهایت با تعرفه ارزان و در تیراژ پایین به شما پیامک درخواستی را میفروشد. یکی از استراتژیهای مثبت و تاثیر گذار در بازاریابی پیامکی استفاده از نام تجاری خود به جای شماره فرستنده است.
ایجاد ارتباط از طریق پیامک در مقایسه با ایمیل دوستانه و صمیمانه تر احساس می شود. شما می توانید از این ابزار برای ایجاد یک ارتباط انحصاری تر استفاده کنید. برای مثال؛ برای گروهی از افراد که در باشگاه یا سامانه شرکت مجله خبری اس ام اس فارس یا فروشگاه شما ثبت نام کرده اند، این فرصت را دهید که زودتر از سایر افراد از تخفیفات و فروش های ویژه مطلع شوند. برای غیر فعال سازی پیامکهای تبلیغاتی رایتل 3 روش وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.