10تا از بهترین نرم افزار CRM در ایران 【سال1401】-نرم افزار CRM
با توجه به سرمایه گذاری گروه حاتم طهرانی در نرم افزار CRM P30OFFICE، این نرم افزار بصورت صد در صد رایگان به همراه فیلم ها و فایل های آموزشی ارائه می شود، تا تمام کسب و کارهای کوچک بتوانند به سادگی آن را دانلود و نصب کنند. این شرکت از ابتدای تاسیس، تمرکز خود را بر ارائه نرم افزارهای یکپارچه حوزه مدیریت کسب و کار قرار داد. تامین کنندگان، فروشندگان و بازاریابان خارجی با دریافت اطلاعات مشتریان از CRM میتوانند همکاری و تعامل بهتر و منظمتری با سازمان داشته باشند. در مورد مشتریان نیز میتوان با استفاده از ابزارهایی که این نرم افزار در اختیار قرار میدهد، تعامل آنها را با شرکت و سازمان افزایش داده و اهداف برندسازی را به سادگی طی کرد. اینها بخشی از ویژگی های کلیدی ای هستند که هر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید از آنها پشتیبانی کنند.
دسترسی از همه دستگاه ها
این فناوری اکنون در تمامی کمپانیهای بزرگ جهان و ایران مورد استفاده قرار گرفته است. گفتگوی مستقیم با مشتری گزینه بسیار خوبی است تا اطلاعات کاملی را به دست آورید ولی این امکان برای کسب و کارهای بزرگ میسر نیست. وقتی تعداد زیادی از مشتریان را داشته باشید نمیتوانید با آنها مستقیم صحبت کنید.
10تا از بهترین نرم افزار CRM در ایران 【سال1401】-نرم افزار CRM
البته اغلب آنها نگاه سیستمی و فرآیندی به CRM ندارند و همین مورد یکی از دلایل شکست پروژه های CRM نرم افزار مدیریت کسب و کار است. این شرکت با هدف پاسخ گویی به ترکیبی از نیازهای اطلاعاتی، ارتباطی، مشتری مداری و فروش در خدمت کسب و کارهای ایرانی قرار گرفته است. افرادی که به عنوان کارشناس CRM برای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتها و سازمانها استخدام میشوند، تمامی فرآیندها برای شناسایی، ترغیب، گسترش و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مشتریان را بر عهده میگیرند. به بیان سادهتر، کارشناسان CRM انواع شیوههایی که مشتری برای ارتباط با سازمان استفاده میکند را مدیریت مینمایند. حضور کارشناسان CRM در سازمانها برای مدیریت ارتباطات مشتریان به صورت اصولی از آغاز فعالیت سازمان تا هر مرحله از پیشرفت سازمان ضروری است. مایکروسافت یک شرکت آمریکایی است و به دلیل تحریمها به طور رسمی پارتنری برای انتشار این نرم افزار در ایران ندارد.
همچنین نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود و نرم افزار تحت وب رستوران داری نیز در شاتوت تولید شده است. با توجه به مفهوم CRM، ابزاری که بتواند مشتری و فروشنده را برای رسیدن به اهداف طرفین به یکدیگر پیوند دهد، نرم افزار CRM نام دارد. در واقع مجموعه ای از ابزارهایی چون اتوماسیون وظایف، تسهیل کننده پاسخگویی به مشتریان، رسیدگی به فروش و سایر ویژگی های مورد کارفرما ، همگی در قالب نرم افزار CRM ارائه می شوند. با مطالعه مطلب نرم افزار crm چیست اطلاعات جامعی از این نرم افزار بدست خواهید آورد.
- ایده آل یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کلود با تمرکز روی واحد فروش است.
- برای مثال یک مشتری در سایت شما فرم مربوط به دریافت اطلاعات بیشتر محصولات شما را تکمیل می کند.
- آموزش و پشتیبانی نرم افزار چگونه است؟ آموزش و پشتیبانی نرم افزار رایگان است.
- ماژول پیش بینی فروش دانا با ماژول هدف گذاری و همچنین پایپ لاین فروش ارتباط داره بدون نیاز به پارامترهای بیرونی به شما کمک میکنه تا فروشتون رو پیش بینی کنید.
- در زمان ثبت وظیفه برای دیگران یا در بخش تنظیمات میتوانید مشخص کنید از چه کانالی تاخیر در وظایف به شما اطلاع داده شود.
حال بیایید بخشی از فرایندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را باهم ببینیم و نقش نرم افزار CRM را در هر مرحله بررسی کنیم. نرمافزار CRM پیامگستر شامل چندین نرم افزار کاربردی است که هر کدام به طور کاملاً حرفهای و سازماندهی شده به بایگانی، برنامهریزی و جذب و حفظ مشتری کمک میکنند. برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک نیاز به دریافت گزارشات تحلیلی از روند ارتباط با مشتریان دارد. نسخه های شرکتی از 5 کاربر به بالا قابل استفاده می باشند و شما می توانید متناسب با نیاز مجموعه خود به نرم افزار پایه، ماژول های مختلف را اضافه نمایید. CRM شما به عنوان گزارشی از مکالمات، تعاملات، نیازها، یادداشتها و اطلاعات تماس عمل میکند و اگر مبتنی بر فضای ابری باشد، همیشه به روز است و هم تیمیهای شما میتوانند به راحتی به سوابق این تعاملات دسترسی داشته باشند تا تصمیم بگیرند.
مدیریت قراردادها
در واقع، با این نرم افزار پوشه هر مشتری در مقابل چشم کارمندان قرار دارد و آنها با استفاده از این اطلاعات راحت تر می توانند مشتریان را راهنمایی کنند. به همین دلیل، امروزه تمامی کسب و کارهایی که به دنبال موفقیت هستند استفاده از نرم افزار crm را مد نظر قرار می دهند. نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات پس از فروش بهبود پیدا کند. نرم افزار CRM شرکت ها را قادر می سازد که تعامل معناداری با مشتریان خود برقرار نمایند و در کنار افزایش سود شرکت در حفظ مشتریان نیز کمک می کند. که نرم افزار CRM هدفش هماهنگی فرآیند های بازاریابی ، فروش و پشتیبانی مشتریان است. این نرم افزار بهترین نرم افزار crm برای ارائه خدمات به شرکتهای کوچک است.