اخبار فارس اس ام اس

۸ روش تبلیغ ردیاب خودرو و GPS ماشین +نمونه متن


راهنمای مطالعه

امروز در هر رسانه‌ای می‌توان تبلیغ ردیاب خودرو را دید که برای افزایش امنیت ناوگان حمل و نقل و کاهش سرقت اتوموبیل بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. اما با این وجود مشتریان از قابلیت‌های مختلف چنین محصولی بی اطلاع هستند.

از این‌رو در این مقاله سعی داریم با معرفی روش‌های متنوع تبلیغات ردیاب ماشین از طریق پنل پیامکی، رسانه‌های اینترنتی و حتی تبلیغات سنتی، به مقایسه هر روش پرداخته و مزایا و معایب هرکدام را با هم مرور کنیم.

اهمیت تبلیغات برای فروش ردیاب خودرو

تبلیغ gps و ردیاب خودرو می‌تواند تاثیر بالایی در جذب مشتری داشته باشد. بدون تبلیغات شانس دیده شدن به‌شدت پایین است و محصولات و خدمات شما درواقع باید خاک بخورند.

برای مثال فرض کنید یک شرکت در زمینه ناوگان حمل و نقل دارید؛ آیا می‌دانستید ردیاب‌هایی در بازار وجود دارد که استفاده از آنها برای کاهش مصرف سوخت می‌تواند مفید باشد؟ یا ردیاب‌هایی که موقعیت زنده تمامی خودروهای شما را روی نقشه نشان دهد؟

تا وقتی تبلیغات نباشد مشتریان از وجود چنین قابلیت‌هایی بی خبرند. امروزه ردیاب‌های خودرو قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای دارند که از راه دور می‌توان خودرو را روشن/خاموش کرد، درب خودرو را قفل کرده یا باز کنید و بسیاری ویژگی دیگر.

چالش‌های فروش gps ماشین

  • عدم اطلاع مشتریان از اینکه چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنند.
  • وجود برندهای متنوع در بازار؛ مخصوصا برندهای ارزان و بی کیفیت که کار را برای برندهای خوب سخت‌تر می‌کند.
  • عدم اطلاع مشتریان از دیگر قابیلت‌های ردیاب خودرو مثل هشدار سرعت غیرمجاز، تحلیل مهارت رانندگی، نمایش موقعیت زنده روی نقشه و…

بهترین روش‌های تبلیغ ردیاب خودرو و GPS

حال در ادامه به معرفی ۸ تا از بهترین روش‌های تبلیغ gps و ردیاب ماشین می‌پردازیم که هر کدام دارای مزایایی هستند.

سئو و طراحی سایت فروش ردیاب خودرو

موتورهای جستجو اولین جایی است که مشتری برای جستجو مراجعه می‌کند. با داشتن سایت می‌توانید در کلماتی مثل «خرید ردیاب خودرو» یا «بهترین GPS ماشین» در موتورهای جستجو رتبه بگیرید و از طریق آن مشتری جذب کنید.

طراحی سایت مناسب‌ترین روش فروش محصول و حتی تبلیغ آن است. می‌توانید با ایجاد محصولات و فراهم کردن امکان خرید آنلاین، از روش‌های دیگری همچون تبلیغات کلیکی و پیامکی نیز برای فروش ردیاب خودرو استفاده کنید.

تبلیغ gps ماشین با طراحی و سئو سایتتبلیغ gps ماشین با طراحی و سئو سایت

اما نکته مهم سئو کردن سایت است. مثلا می‌توانید با تولید محتوای هدفمند مقالاتی مثل «راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو»، ضمن اینکه یک راهنما برای کاربران تهیه می‌کنید، با استفاده از یک CTA مناسب درون محتوا کاربران را به خرید محصولات از سایت خود تشویق کنید.

سئو سایت برای تبلیغ ردیاب خودرو نیازمند صرف زمان نسبتا طولانی و هزینه بالاست؛ اما وقتی رتبه‌های بالا را کسب کنید تاثیر فوق‌العاده در فروش محصول دارد. در حالی که پیامک روشی سریع و کم‌هزینه برای تبلیغ محسوب می‌شود.

تبلیغ فروش ردیاب ماشین با پیامک

هیچ روشی به اندازه تبلیغات پیامکی نمی‌تواند ارتباط مستقیم و سریع را با مشتری فراهم کند. برای مثال پیامکی با متن زیر را تهیه کنید:

ردیاب خودرو فراز با ۲۰٪ تخفیف، فقط تا پایان هفته. برای اطلاعات بیشتر با [شماره تلفن] تماس بگیرید یا جهت خرید آنلاین به [آدرس سایت] مراجعه کنید.

با قابلیت هدفگیری مخاطبان بر اساس رده سنی، این پیامک را برای ۱۰ هزار نفر از صاحبان خودرو در شهر خود ارسال کنید. با توجه به نرخ باز شدن بالایی که پیامک دارد، می‌توانید انتظار داشته باشید حداقل ۲۰۰۰ نفر به سایت شما مراجعه کنند یا ۵۰۰ نفر با شما تماس بگیرند.

یک فروشگاه ردیاب خودرو در تهران با ارسال پیامک از طریق همکاری با شرکت‌های بیمه، فروشش را ۳۰٪ افزایش داد. کافی است پیامک خود را کوتاه، جذاب و با یک CTA مناسب که مشتری را درگیر کند، مثل «همین حالا تماس بگیرید»، بفرستید.

روش‌های متنوع دیگری برای هدفگیری مخاطبان از طریق پیامک وجود دارد که عبارتند از:

  • استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل همچون ناوگان حمل و نقل.
  • ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس کد پستی، نقشه، استان و شهر یا دکل‌های مخابراتی.
  • استفاده از دفترچه تلفن پیامکی شامل بانک شماره موبایل اختصاصی مشتریان خاصی.

نمونه متن تبلیغ ردیاب خودرو

با ردیاب‌های پیشرفته فراز، خودرو شما همیشه در امان است. نصب رایگان و تخفیف ۲۵ درصدی فقط تا پایان همین هفته!

امنیت ماشینتون رو به شانس نسپارید. اطلاعات بیشتر: [شماره تماس]

وقتی فرزندتون با ماشین بیرون می‌ره، نگرانید؟ با ردیاب فراز، همیشه می‌دونید کجاست و با چه سرعتی می‌ره! هشدارهای هوشمند، آرامش شما رو تضمین می‌کنه. برای مشاوره رایگان عدد «۳» رو ارسال کنید.

ردیاب خودرو فراز حتی تو دورافتاده‌ترین نقاط، ماشین‌تون رو پیدا می‌کنه. با گارانتی ۲ ساله و تخفیف نصب رایگان همین حالا سفارش بدین.

خرید با ۲۰ درصد تخفیف تا پایان امروز: [آدرس سایت]

مشاوره رایگان: [شماره تماس]

با ردیاب فراز دیگه نگران مدیریت ناوگان حمل و نقلتون نباشید! راننده‌ها رو در هرجایی که هستند کنترل کنید.

برای دریافت دموی رایگان با [شماره تماس] تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در اینستاگرام: [لینک صفحه]

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

تولید ویدئوهای کوتاه و جذاب با سناریوهای خلاقانه در شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از روش‌های تبلیغ gps خودرو است. کافی است یک صفحه در اینستاگرام یا کانالی در تلگرام داشته باشید.

می‌توانید تمرکز خود را روی معرفی قابلیت‌های ردیاب خودرو بگذارید. اینکه چطور به‌سادگی می‌توانند از سرقت خودرو جلوگیری کنند، از راه دور خودرو را خاموش کنند یا در صورت باز شدن درب‌ها یا ضربه به خودرو از آن اطلاع یابند.

استفاده از موزیک‌های ترند روی ریلز و داشتن سناریو خلاقانه باعث وایرال شدن و بازدید میلیونی آن می‌شود که با توجه به نرخ بالای تبدیلی که این رسانه‌ها دارند، فالورهای شما در مدت کوتاهی افزایش می‌یابد.

برای مثال یک پیج اینستاگرامی با طراحی سناریو سرقت خودرو که از طریق ردیاب آن را پیدا کردند توانست در مدت کمتر از یک ماه ۲۰ هزار دنبال کننده داشته باشد.

نکته مهم این است محتوایی خلق کنید که احساسی بوده و مخاطب را با خود درگیر کند. سعی کنید از هشتگ‌های پرطرفدار، قلاب متن عالی روی تامنیل پست و کیفیت ویدئو بالا استفاده کنید تا شانس وایرال شدن پست افزایش یابد.

در مقایسه با پیامک تبلیغ gps ماشین از طریق اینستاگرام نیازمند صرف زمان و هزینه برای افزایش دنبال کنندگان است. در حالی که با پیامک خیلی سریع می‌توانید محتوای تبلیغ خود را همراه با آدرس پیج به صدها هزار نفر با هزینه و زمان کمتری بفرستید.

تبلیغات چاپی ردیاب ماشین با پخش تراکتتبلیغات چاپی ردیاب ماشین با پخش تراکت

تبلیغات چاپی و محیطی

اجاره بیلبورد و بنر، چاپ کارت ویزیت و پخش تراکت هنوز هم مثل گذشته موثر هستند؛ اما تاثیر آنها روی مخاطبان محلی است که نمی‌توانید انتظار جذب مشتریانی با تعداد بالا در مقایسه با روش‌های آنلاین داشته باشید.

مثلا می‌توانید بنر یا بیلبوردی با متن «با ردیاب خودرو فراز، خودرو شما همیشه امن است» در میادین و گذرگاه‌های اصلی به تبلیغ محصول خود بپردازید. در طراحی آن دقت کنید که از رنگ‌بندی، فونت و تصاویر مناسبی استفاده کنید.

این روش برای جلب توجه رانندگان و کسانی که نگران امنیت خودرو خود هستند یا به دلیل عدم داشتن پارکینگ مجبور هستند خودرو خود را در کوچه پاک کنند بسیار عالی است.

برای پخش تراکت نیز می‌توانید از پارکینگ‌های عمومی کمک بگیرید و با قرار دادن آن روی شیشه هر خودرو توجه مشتری را جلب کنید. نکته مهم استفاده از متن تبلیغ خلاقانه برای تبلیغ ردیاب خودرو است.

درج موقعیت فروشگاه روی نقشه

یکی دیگر از راه‌های جذب مشتریان محلی استفاده از نقشه‌های آنلاین مثل گوگل، نشان یا بلد است. افرادی که به دنبال جستجو در خصوص کسب اطلاعات در مورد ردیاب خودرو هستند، جدای از نتایج سایت‌ها با اولویت بالاتری فروشگاه‌های ردیاب خودرو روی نقشه به آنها نشان داده می‌شود.

ثبت فروشگاه ردیاب خودرو روی نقشهثبت فروشگاه ردیاب خودرو روی نقشه

با ثبت درس فروشگاه روی نقشه اطلاعات تماس و ساعات کاری خود را همراه با آدرس سایت در صورت وجود وارد کنید. همچنین از تصویر و ویدئو که نشان‌دهنده تنوع محصولات شما در فروشگاه هستند نیز کمک بگیرید.

کاربران با دیدن این اطلاعات می‌توانند با شما تماس گرفته یا در ساعات کاری تعیین شده جهت خرید و نصب ردیاب خودرو به فروشگاهتان مراجعه کنند.

نکته مهم در تبلیغ gps بر روی نقشه این است که با پیامک یا سایر روش‌ها از مشتریان بخواهید نظر خود را ثبت کرده و به شما امتیاز دهند. هرچه امتیاز و بازخورد بالاتری دریافت کنید، جزو مکان‌های محبوب شناخته شده و شانس نمایش بیشتری نسبت به رقبا خواهید داشت.

درج آگهی در سایت‌ها

سایت‌های آگهی همچون دیوار و شیپور بستر عالی برای تبلیغ ردیاب خودرو محسوب می‌شوند. یک آگهی که دارای اطلاعات کاملی همچون تصاویر، توضیحات قابلیت‌های ردیاب، اطلاعات تماس و موقعیت فروشگاه روی نقشه باشد توجه افراد را جلب می‌کند. خصوصا وقتی که قیمت محصولات رقابتی باشند.

با قابلیت ساخت فروشگاه این سایت‌ها می‌توانید برای هر یک از محصولات خود یک آگهی مجزا داشته باشید. بدین ترتیب یک ویترین آنلاین مشابه سایت برای معرفی انواع ردیاب خودرو در اختیار دارید که مشتریان بر اساس اطلاعات محصولات و قیمت آنها می‌توانند جهت خرید به شما مراجعه کنند.

آگهی تبلیغ ردیاب خودروآگهی تبلیغ ردیاب خودرو

برای دیده شدن بیشتر آگهی از قابلیت‌های افزایش بازدید مثل نردبان استفاده کنید تا تبلیغ ردیاب ماشین شما در نتایج بالاتر قرار بگیرد.

یک فروشنده صرفا به بهینه سازی عنوان آگهی «ردیاب پیشرفته خودرو با نصب رایگان» موفق شد روزانه ۱۰ تماس از این پلتفرم‌ها دریافت کند. پس روی نتخاب عنوان مناسب و بهینه‌سازی تبلیغ حسابی مانور دهید.

تبلیغات کلیکی و بنری

اگر سایت داشته باشید، تبلیغات کلیکی در گوگل یا تبلیغات بنری توسط آژانس‌های تبلیغاتی نیز راه دیگر جذب مشتریان بالقوه هستند. امکان هدفگیری مشتریان بر اساس کلمات جستجو شده یا سوابق بازدید از سایت‌ها فراهم است.

در تبلیغات کلیکی که کاربر به دنبال کسب اطلاعات درباره قیمت ردیاب خودرو یا ویژگی‌های آن است، می‌توانید یک تبلیغ گوگل سفارش دهید تا سایت شما بالاتر از نتایج جستجو نمایش داده شده و روزانه صدها ورودی بگیرید.

در تبلیغات بنری هم آگهی شما بر اساس سوابق بازدیدکنندگان به افراد علاقه‌مند در زمینه خودرو نمایش داده می‌شود. آن‌هم در رسانه‌های خودرویی که بستر عالی برای تبلیغ gps محسوب می‌شوند.

تبلیغ ردیاب خودرو در رادیو و تلویزیون

یکی از روش‌هایی سنتی و البته گران برای تبلیغ ردیاب خودرو استفاده از رسانه‌های رادیو و تلویزیون است که تبلیغ شما به‌صورت همزمان به هزاران مشتری نمایش داده می‌شود. یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای از ردیاب خودرو که درباره امنیت خودرو و کاهش سرقت‌ها سحبت کند، می‌تواند رانندگان را به خود جذب کند.

نکته مهم در این نوع تبلیغات پخش آن در برنامه‌های مرتبط با خودرو است. برای مثال برخی شبکه‌های استانی با پخش سری مجموعه‌های Grand Tour بینندگان زیادی در آن لحظه دارند که می‌توانید آگهی خود را در وسط پخش این برنامه داشته باشید.

این مدل تبلیغات ردیاب خودرو هزینه به شدت بالایی دارد و برای مجموعه‌های بزرگی که وارد کننده اصلی یک برند ردیاب باشند مناسب خواهد بود. مخصوصا در شناخته شدن برند تاثیر دارد که می‌تواند سایر روش‌های تبلیغاتی مثل جستجو در گوگل یا شبکه‌های اجتماعی را نیز بهبود دهد.

تبلیغ پیامکی ردیاب خودروتبلیغ پیامکی ردیاب خودرو

پنل پیامکی؛ بهترین روش تبلیغات ردیاب ماشین

از میان روش‌های معرفی شده، تبلیغات پیامکی ردیاب خودرو نسبت به سایر روش‌ها به دلیل هزینه پایین، سرعت بالای اجرای کمپین و دسترسی مستقیم به مشتری مناسب‌تر است.

امکاناتی که پیامک برای هدفگیری مخاطبان برای گروه‌های خاصی مثل رانندگان، ناوگان حمل و نقل یا مشتریان محصولات دیگر می‌دهد، باعث می‌شود نرخ بالاتری در تبلیغات خود داشته باشید.

در این روش نیازی هم به دانش دیجیتال مارکتینگ یا تخصص خاص ندارید. کافی است با نمونه پیامک تبلیغ مشاغل یک متن مناسب طراحی کرده و در لحظه آن را به هزاران نفر ارسال کنید.

مزایای تبلیغات پیامکی برای فروش ردیاب خودرو

ازجمله مزایایی که تبلیغات پیامکی ردیاب خودرو دارد عبارتند از:

  • ارزان‌ترین روش تبلیغاتی با نرخ تعامل بالا است.
  • نرخ باز شدن بالایی دارد و معمولا در چند دقیقه ابتدایی پیامک‌ها بررسی می‌شوند.
  • این روش برای تبلیغات فوری با محدودیت زمانی مثل اطلاع‌رسانی از تخفیف‌ها بسیار مناسب است.
  • امکان اتصال آن به ابزارهای دیگر مثل کوتاه کننده لینک فراهم است که می‌تواند در ارائه آمار برای تحلیل نتایج مناسب باشد.

راهنمای طراحی کمپین تبلیغات پیامکی

در قدم اول نیاز به یک پنل پیامکی دارید. می‌توانید از خدمات سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com استفاده کنید که بیش از ۱۰ سال است در زمینه ارائه خدمات پیامکی فعالیت دارد.

قیمت پنل پیامکی تبلیغاتیقیمت پنل پیامکی تبلیغاتی

با انتخاب یکی از بسته‌های پیامکی فوق، نام کاربری و رمز ورود به حساب کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. با استفاده از ایت اطلاعات وارد حساب کاربری خود شده و کمپین پیامکی خود را شروع کنید.

  1. مخاطبان هدف خود را بر اساس سناریویی که دارید هدف‌گیری کنید. مثلا برای محدوده خاصی از شهر تهران می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک زنده از دکل همراه اول استفاده کنید.
  2. متن پیام خود را بنویسید. از متنی جذاب همراه با پیشنهاد خرید و ویژه مخاطبان همون محدوده استفاده کنید. همچنین پیشنهاد را محدود به زمان خاص کنید و در نتها نیز اطلاعات تماس مثل شماره، آدرس سایت یا صفحه اجتماعی را برای اطلاعات بیشتر درج کنید.
  3. زمان مناسب ارسال را انتخاب کنید. سعی کنید بین ساعات ۹ تا ۱۱ صبح یا ۱۴ تا ۱۷ عصر باشد که مخاطب فرصت بررسی داشته باشد.
  4. از طریق گزارشات پنل پیامکی یا لینک کوتاه که در متن پیام استفاده شده، نتایج کمپین را بررسی کنید تا در تبلیغات بعدی روی بهینه‌سازی تبلیغات تمرکز کنید.

جمع‌بندی نهایی

بهترین روش تبلیغ ردیاب خودرو محدود به گزینه خاصی نیست. مخاطبان هدف شما در کانال‌های مختلفی حضور دارند و به اقتضای سن، جنسیت و ویژگی‌های خاص برخی از آنها را صرفا می‌توان در یک کانال خاص هدف قرار داد.

از این‌رو استفاده ترکیبی و خلاقانه از چند روش مناسب‌ترین حالت است. به‌ویژه اینکه روش‌ها را با هم ترکیب کنید تا با ویژگی‌هایی که هر کانال دارد، بتوانید تاثیر بیشتری بگذارید.

برای مثال پیامک محدود به تبلیغات متنی است و امکان نمایش تصویر یا ویدئو را در آن ندارید. اما در مقابل نمایش این رسانه‌ها از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی نیازمند داشتن دنبال کننده بسیار زیاد یا سئو در گوگل هستند. در حالی که می‌توانید با ارسال پیامک و درج لینک این رسانه‌ها در آن، با هزینه کمتر و در زمانی کوتاه تبلیغ خود را به دو روش ترکیبی انجام دهید.

در صورتی که هرگونه سوالی در این خصوص دارید، با شماره تلفن ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان استار اس ام اس برای تبلیغات پیامکی استفاده کنید.



منبع