۶ روش تبلیغ لوازم جانبی موبایل +نمونه متن


حتی با تامین بهترین محصولات و داشتن فروشگاهی در پرترددترین مکان شهر، بدون تبلیغ لوازم جانبی موبایل نمیتوانید انتظار فروش بالا داشته باشید. دنیای فروش لوازم جانبی گوشی از تنوع بسیار بالایی در رنگها و طرحها برخوردار است که لازمه جذب مخاطبان برای خرید آنها در استفاده هوشمندانه از تبلیغات نهفته است.
ابزارهای مختلف تبلیغات آنلاین و سنتی در انتخاب روش مناسب بازاریابی نیز سردرگمی ایجاد میکند. از تبلیغات با پنل پیامکی گرفته تا تبلیغات اینترنتی، هرکدام نیازمند استراتژی مناسب برای انتخاب مخاطبان هدف است.
از اینرو در ادامه این مقاله با بررسی بهترین روشهای تبلیغ لوازم جانبی موبایل به بررسی مزایا، معایب، نکات و ترفندهای آن خواهیم پرداخت و سعی میکنیم که در لابهلای آن نیز مقایسهای برای تبلیغات پیامکی داشته باشیم.
اهمیت تبلیغات برای فروش لوازم جانبی موبایل


در بازاری که هر روز با محصول جدیدی از برندهای مختلف مواجه هستیم، استفاده از تبلیغات هوشمند کلید موفقیت است. تبلیغاتی که علاوه بر هدف قرار دادن مشتری بتواند محصول را به بهترین شیوه نیز معرفی کند.
با اینکه شبکههای اجتماعی و سایت کمک میکنند تا اطلاعات دقیقی از محصول درج کنید، اما در مقابل کشاندن مشتری به این صفحات نیز دشوار و زمانبر است. یا باید هزینههای بالایی صرف تبلیغات کنید یا اینکه با استراتژی تولید محتوای منظم و صرف زمان روی افزایش دنبال کننده و کسب جایگاه در گوگل تمرکز کنید.
اما انتخاب دیگری نیز دارید. اینکه از یک ابزار تبلیغاتی که قابلیت هدفگیری متنوعی ارائه کند، برای دیده شدن این کانالها استفاده کنید. این ابزار چیزی نیست جز پیامک!
پیامک این امکان را به شما میدهد تا با هدف قرار دادن مشتریان بر اساس محله، سن، جنسیت و علایقی که دارد محصول مناسب را معرفی کنید. چنین تبلیغاتی روی کاهش هزینههای تبلیغ و افزایش نرخ تبدیل تاثیرگذار است که موفقیت در فروش را تضمین میکند.
بهترین روش تبلیغ لوازم جانبی موبایل
حال که با چالشها و اهمیت تبلیغات فروشگاه لوازم جانبی موبایل آشنا شدید، در ادامه به معرفی ۶ تا از بهترین روشهای تبلیغ این محصولات میپردازیم.
تولید محتوا در شبکههای اجتماعی
تولید محتوا برای پیج لوازم جانبی موبایل در شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، تیکتاک یا پینترست میتواند بهترین راهکار افزایش فالور و جذب مشتری باشد.
این رسانهها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شدهاند که بهطور میانگین هر کاربری روزانه حداقل ۳۰ دقیقه زمان خود را در آنها سپری میکند. نوع محتوا هم که در قالب تصویر، صوت و ویدئو است میتواند روی جذابیت تبلیغ موثر باشد.
کافی است ویدئوهایی کوتاه از معرفی محصولات خود تهیه کنید. کاربران را با کاربردها و ویژگی هریک از محصولات آشنا کنید. برای افزایش بازدید نیز از موزیکهای ترند، هشتگهای مهم و یک قلاب عالی برای تامنیل پست استفاده کنید.


برخی پیجهای لوازم جانبی موبایل این روزها دارای پستهایی هستند که بازدیدهای میلیونی داشته و صرفا از همین طریق توانستهاند روزانه صدها فروش داشته باشند.
استفاده از این روش تبلیغ خیلی هم آسان نیست. باید برای تولید محتوا استراتژی خوبی داشته باشید و هزینههایی هم متحمل شوید که در دراز مدت نتیجه میدهد. اما تا نتیجهگیری میتوانید با استفاده از تبلیغات پیامکی، آدرس پیج خود را برای کاربران ارسال کنید تا شما را دنبال کنند.
تبلیغات پیامکی فروشگاه لوازم جانبی گوشی
موثرترین روش تبلیغات با قابلیت هدفگیری مشتری تبلیغات پیامکی است. پیامک دارای قابلیتهایی مثل بانک شماره موبایل مشاغل، شماره موبایل به تفکیک استان و شهر یا شمارههای تفکیک شده بر اساس کد پستی است که امکان تبلیغات یک محدوده جغرافیایی را فراهم میکند.
برای مثال میتوانید با انتخاب بانک شماره موبایل محله خود مخاطبانی با رنج سنی ۱۸ تا ۴۰ سال را که شامل آقایان یا خانمها هستند انتخاب کرده و پیامک هدفمد برای آنها بفرستید. یا اینکه اگر لوازم جانبی خاصی برای گوشی دارید که برای مشاغل خاص کاربردی است، بر اساس تقسیم مشاغل این پیامک را ارسال کنید.
پیامک ارزانترین روش تبلیغ محسوب میشود که بدون واسطه با مشتری در ارتباط هستید. بر اساس آمار ۹۸ درصد پیامکها در ۳ تا ۵ دقیقه ابتدایی بررسی میشوند. این میزان، آن هم برای تبلیغاتی که صرفا متنی و کوتاه هستند، میتواند نرخ تبدیل بسیار موفقی داشته باشد.
خصوصا اینکه پیامک برخلاف سایر ابزارها از قابلیت ادغام متنوعتری برخوردار است. میتوانید در متن پیامک خود آدرس سایت، رسانه اجتماعی، موقعیت فروشگاه روی نقشههای آنلاین و دیگر موارد را ذکر کنید. جدای از این در تبلیغات سنتی مثل چاپ بنر و بیلبورد نیز میتوانید از قابلیتهایی مانند کدخوان استفاده کرده و از مشتری بخواهید برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر عددی مانند ۳ را به سرشماره پیامکی شما بفرستد.
نمونه متن تبلیغات لوازم جانبی موبایل با پیامک
۳۰ درصد تخفیف ویژه خرید انواع گلس و قاب موبایل فقط تا پایان هفته در فروشگاه فراز. اطلاعات بیشتر: [شماره تماس]
هدفون بیسیم جدید رسید! کیفیت صدای بینظیر با قابلیت حذف نویز و گارانتی ۱۲ ماهه فراز. عجله کنید، تعداد محدود است. اطلاعات بیشتر: [لینک سایت یا شبکه اجتماعی]
ساکن تهرانی؟ همین امروز به فروشگاه لوازم جانبی فراز سر بزن و شارژر اورجینال اپل رو با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کن. اطلاعات بیشتر: [آدرس و شماره تماس]
خواستیم به بهانه تبریک تولدت، یک کد تخفیف ۳۰ درصدی بهت هدیه بدیم. با این کد میتونی انواع هدفون رو از لوازم جانبی فراز خریداری کنی. این کد [کوپن تخفیف] فقط تا ۴۸ ساعت معتبره. مشاهده و خرید: [آدرس سایت]
پاوربانکهای پرطرفدار ۳۰ هزار میلیآمپر دوباره در فراز موجود شد. تا تموم نشده سفارش بده. اطلاعات بیشتر: [شماره تماس]
طراحی و سئو سایت لوازم جانبی موبایل
فروش لوازم جانبی گوشی واقعا یک کسبوکار پرسود و پرتقاضا است. میتوانید برای تبلیغات لوازم جانبی گوشی از سایت نیز استفاده کنید که ساز و کار فروش شما را نیز بهبود خواهد داشت.
با داشتن سایت میتوانید آن را به پلتفرمهای تبلیغات کلیکی مانند ترب، تبلیغات کلیکی یکتانت و دیگر رسانهها متصل کرده و از این طریق نیز فروش فوقالعاده بالایی داشته باشید.


هزینه طراحی سایت در مقایسه با سئو سایت لوازم جانبی موبایل کمتر است. ولی سئو آن برای موتورهای جستجو زمان زیادی میبرد و هزینههای بالایی هم باید برای تولید محتوا و خرید رپورتاژ آگهی صرف کنید. این روش تبلیغ در درازمدت که نتیجه بدهد واقعا عالی است.
تصور کنید برای کلمات کلیدی مثل «خرید قاب گوشی، خرید گلس موبایل» رتبه اول تا پنجم را کسب کرده باشید. میتوانید با توجه به جستجوی بالایی که این کلمات دارند، انتظار روزانه حداقل ۱۰ سفارش را فقط برای این دو محصول داشته باشید.
با اتصال پنل پیامکی به سایت میتوانید قابلیت ثبتنام و ورود مشتری، اطلاع از وضعیت سفارش و همچنین اطلاع از تخفیفهای روزانه را از طریق پیامک نیز پیاده سازی کنید که به نرخ وفاداری، اعتماد و فروش بیشتر کمک میکند.
ثبت موقعیت فروشگاه روی نقشه
یکی دیگر از روشهای تبلیغ لوازم جانبی موبایل ثبت موقعیت فروشگاه روی نقشههای آنلاین مثل گوگل، نشان و بلد است. همانطور که در مقاله بهترین روشهای تبلیغ تعمیرات موبایل ذکر کردیم، ثبت موقعیت روی نقشه این امکان را میدهد تا مشتریان بالقوه را جذب کنید.


مشتریانی که بهواسطه جستجو برای فروشگاه و کسبوکار شما، واقعا قصد خرید محصول را دارند. از اینرو باید با توجه به نکات زیر، روی بهبود پروفایل خود روی نقشه اقدام کنید:
- در کنار نام برند خود روی نقشه از عباراتی مثل «لوازم جانبی، فروشگاه لوازم جانبی، اکسسوری موبایل» استفاده کنید. مانند: «لوازم جانبی موبایل فراز» که باعث میشود شانس بالاتری در تعداد نمایش روی نقشه داشته باشید.
- از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت استفاده کنید. تصاویری که علاوه بر تنوع بخشی به محصولات از برندها خوب، تصویری عالی هم از محیط فروشگاه شما داشته باشند.
- اطلاعات فروشگاه مثل شماره تلفن، آدرس سایت، ساعات کاری و ویژگیهای فروشگاه را روی نقشه ذکر کنید.
در پایان باید سعی کنید با تشویق مشتریان به ارسال نظر و دادن امتیاز ستارهای، به یک فروشگاه لوازم جانبی گوشی محبوب روی نقشه تبدیل شوید.
با ارسال پیامک حاوی آدرس نقشه، از مشتریان وفادار بخواهید به شما امتیاز دهند و نظر خود را نیز ثبت کنند. هرچه میانگین و تعداد امتیازات بالاتری داشته باشید، در برخی مواقع حتی نسبت به فروشگاهی که نزدیکتر به مشتری باشد، با اولویت بالاتر نمایش داده خواهید شد.
ساخت فروشگاه در پلتفرمهای آنلاین
پلتفرمهای آنلاین مانند دیوار، دیجی کالا، زرین شاپ، باسلام و… که علاوه بر فروش آنلاین امکان تبلیغات کلیکی را فراهم میکنند، یکی دیگر از روشهای تبلیغ لوازم جانبی موبایل فروشی محسوب میشوند.


کافی است در این سایتها ثبتنام کرده و یک غرفه یا پروفایل برای خود داشته باشید. فروشگاهی بر روی بستر اینترنت که امکان ساخت انواع محصول با قابلیت درج قیمت، تصاویر، توضیحات و دیگر موارد را داراست.
از سویی کاربران این سایتها زیاد هستند که خود میتواند عاملی برای داشتن مشتریان بالقوه باشد. از طرفی دیگر از ابزارهای مارکتینگ مختلفی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا اتصال به سایر ابزارهای تبلیغاتی برخوردارند که میتوانید روی افزایش فروش تمرکز کنید.
تبلیغات محیطی و چاپی لوازم جانبی موبایل
روشهای سنتی در مقایسه با روشهای آنلاین محبوبیت کمتری دارند؛ اما به دلیل هدف قرار دادن مشتریان محلی ابزاری عالی برای تبلیغ لوازم جانبی گوشی موبایل محسوب میشوند.
با چاپ بنر یا بیلبورد در مکانهای پرتردد شهر به معرفی محصولات ترند از فروشگاه خود پرداخته و از مشتریان بخواهید برای خرید مراجعه کنند.


برخی فروشگاهها با ادغام پیامک در این نوع تبلیغات از مشتری میخواهند که مثلا با ارسال عددی مانند ۳ به سرشماره 3000XXX یک کوپن تخفیف برای خرید دریافت کند یا اینکه کاتالوگ محصول برای وی ارسال شود. با انجام همین کار ساده آنها یک بانک شماره موبایل اختصاصی برای خود جمعآوری میکنند.
پنل پیامکی استار اس ام اس این قابلیت را دارد که این افراد را به صورت خودکار در یک گروه خاصی در دفترچه تلفن به عنوان مشتری بالقوه ذخیره کرد. با جمع آوری چنین بانک شماره موبایلی در آینده میتوانید از تبلیغات هدفمند پیامکی استفاده کنید.
کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه لوازم جانبی گوشی
ایده برای فروش لوازم جانبی موبایل میتواند بسیار متنوع باشد. پنل پیامکی این امکان را میدهد با ابزارهای مختلف، به تبلیغ و معرفی محصول پرداخته یا اینکه از آن برای برندسازی استفاده کنید. برخی کاربردهایی که پیامک برای تبلیغات لوازم جانبی گوشی دارد عبارتند از:
اطلاع رسانی از محصولات جدید یا تخفیفات
با ارسال پیامک به مشتریان وفادار خود میتوانید آنها را از تخفیفات فروشگاه مطلع کنید. برای مثال پیامکی برای مخاطبان وفادار خود در نزدیک شدن به تولدشان ارسال کرده و به آنها یک تخفیف اختصاصی ۳۰ درصدی ارائه کنید. این کار به افزایش وفاداری مشتری منجر خواهد شد.
یا اینکه از پیامک برای اطلاع رسانی از محصولات جدید استفاده کنید. مشتریان دارای گوشی آیفون را در یک گروه جدا طبقهبندی کنید تا با رسیدن قاب موبایل جدید یا هدفونهای اپل، با تبلیغ هدفمند آنها را جذب کنید.
انجام تبلیغات هدفمند
محصولات خاصی که در ایام بهخصوص یا برای کاربران خاصی کاربرد دارد شناسایی کرده و با ارسال پیامک هدفمند به تبلیغ آن بپردازید.
برای مثال پاوربانکهای با ظرفیت بالای خود را به افرادی که دارای مشاغلی خاص هستند که مدت زمان زیادی را در ماموریت هستند ارسال کنید.
اطلاع رسانی از وضعیت سفارشات
چه وقتی سایت داشته باشید و چه از ابزارهای آنلاین مثل پلتفرمهای فروش محصول استفاده کنید، میتوانید با ارسال پیامک مشتری را از وضعیت سفارش آگاه کنید. اینکه سفارش در چه مرحلهای قرار دارد یا کد رهگیری پستی را برای وی بفرستید.
ارسال پیامک برای یادآوری سبدهای خرید رها شده مشتریان را برمیگرداند. کسانی که محصول را به سبد خرید خود افزودهاند اما به هر دلیلی از ادامه خرید منصرف شدهاند را مجاب به تکمیل خرید کنید.


اطلاع از موجودی محصول
برخی محصولات پرطرفدار هستند و افرادی هم که به برندی وفادار باشند ترجیح میدهند منتظر موجود شدن آن باشند. با افزودن قابلیت اطلاع از موجودی محصول با پیامک میتوانید به صورت خودکار هر زمان محصولی دوباره در دسترس قرار گرفت مشتریان را مطلع سازید.
یک سایت لوازم جانبی موبایل با همین ویژگی موفق شده چیزی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کاربران را به انجام خرید دعوت کند.
برگزاری نظرسنجی و بازخورد
با استفاده از قابلیتهایی که برای برگزاری نظرسنجی از طریق پیامک فراهم است میتوانید برای شناخت نیازهای مشتری استفاده کنید. مثلا با ابزارهای نظرسنجی مثل پرسلاین یا فرمهای گوگل یک نظرسنجی برای شناخت برندهای محبوب ایجاد کنید.
سپس با ارسال لینک نظرسنجی از طریق پیامک و اعلام اینکه مشتری با شرکت در آن میتواند یک کد تخفیف دریافت کند، با نیازهای کاربران خود برای تامین محصولات پرفروش آشنا شوید.
بهترین پنل پیامک فروشگاه لوازم جانبی موبایل کدام است؟
سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com یکی از بهترین سامانههای پیامک تبلیغاتی در ایران است که بیش از ۱۰ سال سابقه دارد. این پنل پیامکی با فروشگاههای اینترنتی، سازمانها و شرکتهای مختلف همکاری میکند.
کاملترین بانک شماره موبایل کشوری با تقسیمات شهری، مشاغل، کد پستی و طبقهبندی بر اساس نقشه باعث شده تا امکانات بی نظیری برای هدفمندی تبلیغات فراهم نماید.
از سوی دیگر قابلیت دفترچه تلفن پیامکی و همچنین ابزارهای اختصاصی مانند کدخوان و پیامکهای یادآور این امکان را فراهم میکند تا هم یک بانک شماره موبایل اختصاصی برای خود ایجاد کنید. و هم اینکه با آنها، روی ایجاد یک اتوماسیون برای عضویت خودکار در دفترچه تلفن پیامکی تمرکز کنید.


همین حالا یکی از بستههای پیامکی را تهیه کرده و با شارژ هدیه تبلیغات خود را شروع کنید. با انجام ثبتنام، نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
این پنل پیامکی نیازمند تجهیزات خاصی نبوده و امکان ارسال پیامک از طریق اینترنت را در هرجایی که باشید به تعداد بالا و به مشتریان هدفمند شما فراهم میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص کافی است همین حالا با شماره تلفن ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید. کارشناسان استار اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
جمع بندی نهایی
تمرکز روی صرفا یک ابزار تبلیغ لوازم جانبی موبایل نهتنها نتیجه نمیدهد، بلکه هزینههای تبلیغاتی شما را نیز افزایش خواهد داد. تبلیغاتی موفق خواهد بود که اولا شناخت دقیقی از مشتری را فراهم کند و ثانیا بر اساس نیاز مشتری ارسال شده باشد.
در این میان تبلیغات پیامکی به دلیل ابزارهای مختلفی که برای شناخت نیاز مشتری، هدفگیری مشتری و قابلیت ادغام با سایر ابزارها برخوردار است، بهترین گزینه برای تبلیغات محسوب میشود.