دسته‌بندی نشده

۱۰ فروشگاه برتر فرش در تهران بهترین مراکز خرید فرش تهران

از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توانند در دایره انتخاب‌های ما جا بگیرند. در ایران مکاتب مختلف بافت فرش، گلیم و زیراندازهای گوناگون وجود دارد و هر کدام از آنها هم طرفداران خاص خودشان را دارند. گاهی انتخاب یک فرش تبریز یا اصفهان می‌تواند به طور کلی دست شما را در سایر امور رو کند و تصویر دقیقی از ذائقه شما به نمایش بگذارد. برای همین انتخاب یک کفپوش مناسب برای اتاق یا هر فضای مسئله مهمی است که باید به خوبی پیش از آن از جزئیاتش خبر داشته باشید. انتخاب یک کفپوش مناسب به ویژه در طراحی خانه‌های ایرانی، یکی از مهم‌ترین عواملی که سلیقه و ذائقه شما را به نمایش می‌گذارد.

نایلون و پلی استر دو مورد از محبوب‌ترین مواد در بازار برای الیاف فرش ماشینی (ن… مردم برحسب سلیقه خود فرش انتخاب می کنند اما در خرید فرش به جز سلیقه ، مد روز نیز دخالت دارد . تا چندی پیش افراد بیشتر فرش هایی انتخاب می کردند که رنگ های روشن داشت اما رفته رفته با روی کار آمدن فرش های گردویی یا قهوه ای سوخته تمایلات به سمت آنها کشیده شد . جنس نخ فرش دستباف، ابریشم و پشم و جنس نخ فرش های ماشینی، پولی پروپیلن و نایلون است. بنابراین فرش های ماشینی به راحتی روی سنگ و سرامیک سر می خورند اما فرش های دستباف به علت نوع نخ و سنگینی، این مشکل را ندارند. اما همان‌طور که اشاره شد، نکته حائز اهمیت این است که فرش ایرانی در تمام ادوار موردپسند و علاقه عموم مردم در سطح جهان بوده است.

خلاصه ای از نکاتی که موقع خرید فرش خوب باید به آن توجه کنیم

فرش های ماشینی که در منازل وجود دارد در شانه ها و تراکم های مختلفی هستند. یکی از این فرش ها فرش ۷۰۰ شانه است که تراکم ۲۵۵۰ دارد ، دیگری فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه است که تراکم ۳۶۰۰ دارد و فرش ۱۵۰۰ شانه است که دارای تراکم ۴۵۰۰ است و بالاترین میزان تراکم را دارا می باشد. این تراکم ها بالاترین میزان هستند و در انواع مختلفی نیز می باشند. ضخامت ، لطافت ، ریز بافتی و … دیگر تفاوت فرش ۷۰۰ با ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه می باشد. بیش از ۴۰ سال از ورود فرش های ماشینی به خانه های ایرانی می‌گذرد. در تمامی این سال ها مهارت و سلیقه ایرانی در طراحی فرش ها ورود کرده اند.

۱۰ فروشگاه برتر فرش در تهران بهترین مراکز خرید فرش تهران اکثرطرح های سنتی برگرفته از طرح فرش های دستباف هستند که در این مقاله می توانید ار جدیدترین مدل فرش ماشینی دیدن فرمایید. دنیای فرش، مدرنترین،بزرگترین هایپرمارکت تخصصی فرش(فرش ماشینی، فرش دستبافت، تابلو فرش، فرش کودک ، فرش سفارشی و موکت) در شرق تهران می باشد که فروش اینترنتی فرش را نیز دارد. فرش قیطران باسابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی تولید فرش ماشینی یکی از برندهای برتر ایران و جهان به شمار می‌رود. این برند باکیفیت و درجه‌یک هم سو با استانداردهای جهانی محصولاتی را تولید می‌کند که در تمام دنیا رقیب ندارد. این برند در کاشان تولید می‌شود که دو فروش حضوری در تهران و کاشان دارد.

برای اتاق کودک بهتر است فرش هایی با طرح های ساده بخرید که زود تمیز می شوند. هنگامی که فرش های برجسته پا می خورند هم سطح می شوند و چون سطح های توخالی آنها از برجستگیشان بیشتراست نازک شده و فرم اولیه خود را از دست می دهند. فرش ستاره کویر یزد در تهران و اکثر استان‌ها نمایندگی فروش دارد.

دنیای فرش، مدرنترین و بزرگترین هایپرمارکت تخصصی فرش(فرش ماشینی، فرش دستباف، تابلوفرش،فرش کودک) در شرق تهران است که خرید اینترنتی فرش را دارد. شرکت فرش ستاره کویر یزد در سال 1360 شروع به کارکرد، که در حال حاضر از برندهای معرفی‌شده و پرطرفدار فرش ماشینی در ایران می‌باشد. فرش‌های تولیدی این شرکت در شانه و تراکم مختلف تولید و عرضه می‌شود.

فروشگاه بزرگ فرش افرند با تکیه بر دانش و سابقه مدیران خود توانسته با فرش‌های زیبای خود مهمان منازل بسیاری از شما همراهان عزیز باشد. شما می‌توانید از دسته بندی‌فرش کلاسیک ماشینی،فرش دستباف‌نما ماشینی،فرش پتینه،گبه ماشینی،فرش ماشینی فانتزی،گلیم ماشینی،فرش آشپزخانهوفرش کودکفروشگاه فرش افرند دیدن بفرمائید. نخ خواب همان نخی است که سطح فرش را می پوشاند و جهت بافت گره‌هاي رنگ بکار می رود. نخ هایی که معمولاً برای بافت فرش های ماشینی به کار می روند از نوع الیاف مصنوعی هستند که معروف‌ترین آن ها نخ اکریلیک، نخ نایلون، نخ پلی استر (همان ابریشم مصنوعی)، نخ پلی پروپیلن و بی فرش شادرخ سی اف است.

یکی از این خدمات فروش مستقیم از کارخانه فرش است که خرید فرش رو بسیار اسان و بصرفه کرد. در صورتی که قصد خرید فرش دستباف دارید بهتر است ابتدا درباره آن به خوبی مطالعه کنید و از انواع قالی های دستباف در منطقه خود با خبر باشید. با جستجو در بازار و صحبت کردن با کارشناسان و فروشندگان فرش، اطلاعات تکمیلی را بدست بیاورید و در نهایت با آگاهی نسبی خریدی بهینه داشته باشید.

دیگر لوازم جانبی

فرش شیراز اغلب در میان اقوام قشقایی، لر، افشار و بُسار تولید می شود. قالی های قشقایی شیراز با پس زمینه زرشکی و قرمز سیر، دارای طرح های برجسته با الهام از سبک زندگی عشایری است. نخ های اکرلیک، پروپیلن و پلی استر از جمله جنس نخ های دیگری هستند که امروزه در تولید فرش ماشینی از آنها استفاده می شود. از این میان اکرلیک به پشم شبیه تر است و پلی استر به ابریشم مصنوعی معروف است. پشم که از بدن گوسفند بدست می آید و یکی از قدیمی ترین جنس های نخ در بافت فرش است. اقلیم های گوناگون در ایران موجب می شود که پشم گوسفندان در نواحی مختلف با هم فرق داشته باشد و همین موضوع در بافت قالی نیز تاثیر می گذارد.

  • این برند به‌عنوان اولین تولیدکننده فرش ماشینی گل برجسته در ایران شناخته می‌شود.
  • هم چنین ضمانت ۵ ساله کیفیت کالا و امکان تعویض فرش تا پنج روز بعد از خرید، امکان ویژه شهرفرش برای راحتی خیال شماست.
  • طرح‌های متنوعی مثل آبتین، رز، شکارگاه، پارادایس، چیچک، اهورا، کهکشان، نیلوفر، ارکیده، طرح افشان و طرح‌های زیاد دیگری، تولید می‌شوند.
  • شما می‌توانید از دسته بندی‌فرش کلاسیک ماشینی،فرش دستباف‌نما ماشینی،فرش پتینه،گبه ماشینی،فرش ماشینی فانتزی،گلیم ماشینی،فرش آشپزخانهوفرش کودکفروشگاه فرش افرند دیدن بفرمائید.
  • البته همانطور که می‌دانید، نام فرش کاشان بیشتر از همه به گوش می‌خورد و کیفیت بسیار خوبی هم دارد.
در زمان های قدیم برای بافتن فرش، دار قالی برپا می شد و زنان و مردان هنرمند در طی روزها کار مداوم قالی های رنگارنگ تولید می کردند. با پیشرفت تکنولوژی و بوجود آمدن ماشین کاری و خودکارسازی در دنیا، امروزه قالی هم به روش های مدرن و با تجهیزات اتوماتیک تولید می شود که به نام فرش ماشینی معروف هستند. البته هنوز قالی دستباف در کارگاه های سنتی در گوشه و کنار کشور تولید می شود و اتفاقا از استقبال و قیمت بیشتری هم نسبت به قالی ماشینی برخوردار است. اگر قصد دارید برای طراحی فضای محل کار یا خانه‌تان از کفپوش های مناسبی استفاده کنید و دست‌تان در انتخاب گزینه‌های مختلف هم باز باشد، می‌توانید سری به بازار آنلاین دیوار بزنید. انواع فرش، گلیم و موکت‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلف و متنوع ببینید و پس از مقایسه با هم با اطمینان از کیفیت و قیمت خریداری کنید.

دیدگاه‌ها برای ۱۰ فروشگاه برتر فرش در تهران بهترین مراکز خرید فرش تهران بسته هستند