دسته‌بندی نشده

کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس-کناف آوگون

فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید. استفاده از دو رنگ متفاوت در طراحی سقف کناف باعث دیده شدن هر چه بهتر نوع و سبک طراحی می شود. سقف کاذب رو میشه جابجا کرد و هزینه بازسازی اون نسبت به سقف اصلی کمتر است. کناف سقف و دیوار، پوششی از جنس گچ است که از ملزومات مهم در معماری منازل است و استفاده از آن به ویژه در ایران بسیار رایج است. برای سقف مستطیل شکل، یکی از مدل هایی که سریعا به ذهن می رسد، مدل کناف مستطیلی ساده است.

انواع مدل های کناف سقف | ۵۷ طرح جذاب

امروزه استفاده از کناف در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است در نتیجه نیاز به طرح ها و ایده های جدید به ویژه برای اجرای کناف برای سقف کاملا محسوس است. سالن پذیرایی را می توان از مهمترین بخش‌ های خانه ها دانست، بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی به سقف آن اهمیت زیادی دهید. اولین نکته ای که در طراحی سقف کناف باید به آن توجه کنید این است که سقف سالن پذیرایی را متناسب با سبک دکوراسیون خانه انتخاب نمایید تا دکوراسیون خانه شما هماهنگ باشد.

  • برای مشاهده نمونه کار کناف کاری شرکت شارین آرک و یا دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۰۷۰۰۵-۰۲۱ تماس بگیرید.
  • فقط در هر مدل پذیرایی باید به نکات مهم، توجه کرد تا مدل کناف انتخابی با شکل سقف هماهنگی داشته باشد.
  • جنس این نوع سقف کناف از شیشه مقاوم بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.
  • در صورت نصب سقف کناف شیشه‌ای در پذیرایی، امکان شستشو آن برای شما وجود دارد.
  • برای این کار در ابتدا باید طرح خود را توسط معمار داخلی یا طراح دکوراسیون انتخاب کنبد و سپس توسط نصاب این صفحات به سقف نصب میشوند.
  • البته از تفاوت سقف گچی با سقف کناف می توان به عدم نیاز به زیرسازی اشاره کرد، چرا که این سقف ها به صورت آماده تولید و در بازار عرضه می شوند.
آشنایی با انواع سقف کناف و معرفی بهترین نصاب سقف‌کناف سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است. برای دیدن جدید‌ترین عکس‌های سقف کناف پذیرایی سال 1401، به سایت کناف احسانی مراجعه کرده و با دیدن این تصاویر طرح مناسب با محیط پذیرایی خود را انتخاب کنید. در این بخش ما مجموعه از تصاویر سقف‌های کناف پذیرایی نصب شده سال 1401 کناف احسانی را به شما ارائه خواهیم داد. اکنون شما با توجه به سلیقه خود، گالری تصاویر سقف‌های کناف نصب شده و پیشنهاد مشاوران مجموعه کناف احسانی، بهترین گزینه جهت نصب در پذیرایی را می‌توانید پیش رو خود داشته باشید. این گالری شامل تصاویر قبل و بعد از طراحی و نصب سقف کناف برای پذیرایی است. همانطور که گفته شد ، سبک دکوراسیون منزل شما در انتخاب نوع سقف بسیار موثر است.

مدل های زیبای کناف سقف 2021 جدید

با وجود طرح‌های مربعی و مستطیلی تایل‌های سقف کناف، نوع نورپردازی و همه نشانه‌های تزئینی نباید امر سادگی را از سقف کاذب کناف یاد برد. اما یک جای جالب دیگه که سقف کاذب جدیدا در اون مورد استفاده قرار می‌گیره، بالای میز ناهارخوری است. نصب یک سقف کاذب مجزا برای میز ناهار خوری ایده ای هست که به تازگی اجرا میشه و فضای خیلی خاص و شیکی رو ایجاد میکنه.

کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس-کناف آوگون

بسیاری از طرح ها در عین ساده بودن می توانند تغییرات چشمگیری در فضا ایجاد کرده و محیطی لوکس و با شکوه بوجود آورند. طرح های دایره ای، طرح کناف سقف مستطیلی، طرح کناف مربعی از طرح های کناف سقف ساده اند که با کمی نورپردازی جلوه چند برابری پیدا می کنند. کناف مستطیلی سقف، برای مکان های مختلف شامل خانه، اداره، انبار، سالن های بزرگ و… قابل اجرا هستند اما معمولا برای سقف پذیرایی خانه ها کاربرد بیشتری دارند زیرا علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون سالن می بخشد، سبب بزرگ تر شدن فضای پذیرایی از لحاظ بصری خواهد شد.

فقط کافیست هر چند وقت یکبار با یک دستمال خشک سقف را تمیز نمایید. برای این کار از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن کمک بگیرید و سپس آن را خشک نمایید. برای اجرای سقف کاذب با پانل های گچی نیاز به زیرسازی با استفاده از پروفیل های کناف داریم.

دیدگاه‌ها برای کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس-کناف آوگون بسته هستند