دسته‌بندی نشده

چی بخونم تحلیل, مقایسه و خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی، عمومی و لوازم تحریر | ketabko

کافیه محصول رو در سایت جستجو کنید و اگر پیدا نشد، اون رو به ما اعلام کنید. برای همین شما می‌توانید انواع کتاب‌های روانشناسی، موفقیت، کسب و کار، بازاریابی، مدیریت، خانواده، ادبیات، فلسفه، تاریخ، رمان، دین و عرفان، شعر، نمایشنامه و فیلمنامه، قصه کودکان رااز سایت خرید آنلاین کتاب ترنج مارکت خریداری کنید. امروزه بسیاری از کتاب‌ها به صورت الکترونیکی در دسترس عموم قرار می‌گیرد و استقبالی که از این پدیده صورت گرفته نشان می‌دهد که فرهنگ استفاده از کتاب‌های الکترونیکی رواج یافته است. با این اوصاف باید شرایطی را فراهم کرد تا دانشجویان نیز از این امکانات جدید استفاده نمایند. به همین جهت اپلیکیشن کتابراه سعی دارد تا شرایط خرید و دانلود کتاب‌های دانشگاهی را برای آن‌ها فراهم سازد. خرید کتاب دانشگاهی کاغذی از نظر قیمت دیگر برای دانشجویان چندان به صرفه نیست و اپلیکیشن کتابراه می‌تواند این کار را با قیمتی بسیار مناسب‌تر انجام دهد و مشکل دانشجویان را رفع کند.

ناگفته نماند که کیفیت محتوای کتاب‌های این انتشارات بسیار بالا بوده و جزوه ناشران برتر در کشور به شمار ‌می‌آید. تما‌می ‌کتاب‌های گاج هر ساله آپدیت شده و متناسب با جدیدترین تغییرات کتاب درسی و سوالات آزمون‌ها، به روز رسانی ‌می‌شود. مدارس دولتی ، مدارس غیر انتفاعی ، آموزشگاه های کنکور در سراسر کشور میتوانند با عقد قرارداد برای یکسال تحصیلی با تخفیف ویژه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان را توسط بانک کتاب بیستک تهیه نمایید.

فرقی نمی‌کند که کتاب کمک درسی برای چه درس و پایه و مقطعی است، تما‌می‌ آن‌ها دارای موارد مختلفی نظیر درسنامه، تست، پاسخ تستی و تشریحی، سوالات امتحان و …. هستند که با پاسخ دهی به آن‌ها در کنار مرور مطالب، به تسلط بالا می‌رسید. اما نکات مهمی ‌برای انتخاب این کتاب وجود دارد که با در نظر گرفتن این نکات متناسب با سطح علمی ‌و نوع آزمون پیش‌رو، می‌توانید برای سفارش کتاب کمک درسی اقدام کنید. تمامی کتاب های کمک درسی موجود در سایت شامل تخفیف می باشد و خبر خوش اینکه هر کتاب کمک درسی که قصد خرید دارید اگر تخفیف نداشت کافیست با شماره های بانک کتاب تماس بگیرید تا کد تخفیف دریافت نمایید. به جرئت می‌توان گفت که همه دانش آموزان با هر سطح علمی‌ای که دارند چه برای موفق شدن در امتحانات پایان ترم و چه برای کسب رتبه بالاتر در کنکور سراسری، خواه‌ناخواه به خرید آنلاین کتاب کمک درسی نیاز پیدا می‌کنند. آنچه که سبب شاخص‌تر شدن خرید آنلاین از فروشگاه کتابانه نسبت به سایت‌های دیگر می‌باشد درصد تخفیف ارائه شده در فروش کتاب‌های کمک درسی می‌باشد یعنی کتاب‌ها با مبلغ 20 درصد کمتر نسبت به آنچه روی کتاب درج شده است به فروش می‌رسد.

کتاب روش تحقیق تخصصی در مدیریت موزه

چی بخونم تحلیل, مقایسه و خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی، عمومی و لوازم تحریر | ketabko

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه آنلاین کتابکو لطفا از سایت ما دیدن کنید.

هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. علاوه بر این، خیلی سبز با کتاب‌های با عنوان پیشتاز، جامع, چند کنکور, موضوعی, فصل آزمون، تیزهوشان و کتاب کار به صورت جزء به جز به نیاز گروه‌های مختلفی از دانش آموزان برای تمرین و تکرار موضوعی دروس در عناوین مختلف پاسخ داده است.

  • یکی از ابزاری که در کار یادگیری و آموزش استفاده می شود و میتواند تاثیر زیادی داشته باشد کتاب کمک درسی است.
  • چی بخونم دارای بسته بندی ویژه ای است که برای مرسولات خود آن را به کار می برد تا به سلامت به دست مشتری برسند.
  • از دیگر انتشارات برتر در سطح کشور، ‌می‌توان به انتشارات خیلی سبز اشاره داشت.
  • دانش آموزان در سطوح مختلف علمی ابتدا باید نیاز خود را به کتاب کمک درسی بررسی کنند.
  • بانک کتاب کنکور مدابوک، مرجع بیش از 3000 جلد کتاب از تمامی انتشارات شامل، گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، قلمچی، مبتکران و …

گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. از طرف دیگر برای اینکه مبحثی را به صورت کامل یاد بگیرید و ایراداتتان از بین برود، باید بتوانید به سؤالات مختلفی درباره آن پاسخ دهید. تمرین ها و سؤالات موجود در کتاب های درسی بسیار محدود هستند، پس شما در این زمینه به یک منبع کمکی نیاز دارید. نمونه سؤالات امتحانی استاندارد و انواع تیپ سؤالات نیز در آن‌ها بررسی شود.

شطرنجی پیش دبستانی قلم چی

دیدگاه‌ها برای چی بخونم تحلیل, مقایسه و خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی، عمومی و لوازم تحریر | ketabko بسته هستند