دسته‌بندی نشده

پودر سبوس برنج قهوه ای لایه دوم دکتر بیز خرید با قیمت مناسب

پودر سبوس برنج قهوه ای لایه دوم دکتر بیز خرید با قیمت مناسب سبوس برنج همراه با پروتئین ، اسیدهای چرب ضروری ، ویتامین های B ، ویتامین E ، قندهای طبیعی ، کربوهیدرات ها و فیبرهای غذایی را تأمین می کند. ما سعی کرده ایم هر روز اطلاعات متفاوتی در مورد تغذیه سالم بدست آوریم. تا اینجا ، ما به دنبال جایگزین های سالم تری به جای غذاهایی که مصرف کرده ایم بوده ایم و در صورت وجود ، ترجیحات خود را به این سمت تغییر می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنج قهوه ای ، که گفته می شود جایگزین سالم تری برای برنج سفید است ، مایلیم به ادامه مقاله خود نگاهی بیندازیم. گول ظاهر برنج سبوس دار را نخورید که رنگ آن بسیار متفاوت از برنج سفید شناخته شده است. این ماده مغذی ، که برای سلامتی بسیار مفید است ، ممکن است با رنگ قهوه ای تیره آن چندان اشتهاآور به نظر نرسد.

سبوس های بازاری فراوری نشده و به پایداری نرسیده‌اند و فقط ۲۴ ساعت طول عمر دارند و بعد از آن تبدیل به پوشال برنج میشوند .

مصرف سبوس برنج میتواند موجب کاهش وزن و لاغری بشود؟

باعث مرطوب کردن و شفافیت پوست صورت و مانع از ریزش مو و تقویت کننده کالایاب فولیکول ها است. تفاوت این سبوس با سبوسهای موجود در این است که این سبوس جهت استفاده بهینه از تمام ویتامین های موجود در آن به پایداری رسیده است و سپس عملیات بسته بندی به صورت ساشه کاملاً بهداشتی صورت گرفته است. بخش اعظم ارزش غذایی برنج در جوانه و سبوس آن نهفته است که طی فرایند آسیاب دور ریخته می شود. برای ثبت سفارش در سایت می توانید از درگاه پرداخت استفاده کنید ، اما برای ثبت سفارش در شبکه های مجازی یا دیگر راه های ارتباطی ، لطفا مبلغ کالا به همراه هزینه ارسال را به شماره حساب های موجود واریز یا کارت به کارت کرده و فیش آن را برای ما ارسال کنید . به طور کلی سبوس برنج یک ب کمپلکس محصوب می شود ، که داشتن سطح بالای ویتامین B6 و پروتئین ، می تواند به ساختن عضلات و بالا رفتن سطح انرزی ورزشکاران حین تمرین کمک کند . کمک به دستگاه تفسی و عملکرد آن ، آضد حساسیت وآلرژی ، متعادل کننده قند خون و کمک به بهبود دیابت.

  • در کل غلاتی که سبوس دارند و سبوس از آنها جدا میشود بخشی از ویتامین ها و پروتئین های مهم خود را از دست می دهند .
  • برای اینکه زودتر سیر بشید و به سوخت و ساز بدن، به هضم غذا هم کمک می کنه.
  • با این حال جالب است بدانید فواید سبوس برنج دکتر بیز بسیار بیشتر از برنج می باشد پس استفاده از آن برای سلامتی ضرورت زیادی دارد.
  • پس طبیعتا استفاده از سبوس برنج به همراه غذا می تواند در این امر دخیل باشد.
یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را با ۲ قاشق غذاخوری ماست تازه کاملا مخلوط نموده و بعد از ۵ دقیقه بعنوان ماسک صورت استفاده نمایید. مصرف سبوس برنج برای تمامی گروه افراد واجب است و نحوه استفاده آن همراه برنج و غذا و سالاد میباشد.همچنین در ماست و شیر نیز میتوان استفاده کرد. زمانی که سبوس برنج در طول فرایند آسیاب بعنوان محصول فرعی بدست می آید بر خلاف باور عموم میتواند اکسید شود. در این صورت تلخ شده و خواص خود را از دست میدهد اما در شرکت تولید کننده این محصول با یک روش فن آوری جدید جلوی اکسیداسیون محصول گرفته میشود.

هات چاکلت گانودرما بیز

با حفظ مقادیر بالای منگنز موجود در سبوس برنج قهوه ای از این محصول برای بهبود عملکرد سلول های خاکستری مغز استفاده بسیاری می شود. از طرفی سبوس دکتر بیز حاوی ویتامین های B5 و B6 می باشد که این دو ماده باعث جلوگیری از آلزایمر در سنین بالا می شوند. شرکت بازاریابان ایران زمین یا برند دکتر بیز اصالت این محصول را تضمین کرده و برخلاف برخی از سبوس ها که ۷۵ درصد آن از لایه اول تهیه میشود سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز ۱۰۰ درصد از لایه دوم تهیه شده و دارای گواهی اصالت کالاها می باشد. سبوس برنج ضمن داشتن فیبر زیاد ویتامین های مورد نیاز بدن را نیز تامین می کند.

راهنمای مصرف

دیدگاه‌ها برای پودر سبوس برنج قهوه ای لایه دوم دکتر بیز خرید با قیمت مناسب بسته هستند