دسته‌بندی نشده

پاتوق کتاب دانلود کتاب الکترونیک و کتاب صوتی

ممکن است در برخی از نسخه‌های ویندوز با پیامی مانند تصویر زیر مواجه شوید. در این صورت گزینه more info را مطابق تصویر انتخاب کنید. اپلیکیشن کتابراه از ویندوز ۷ و xp پشتیبانی نمی‌کند. اگر در اجرای برنامه مشکل داشتید ابتدا NET Framework 4. طراحی، شبیه سازی، فن آوری، پردازش، سنجش، آموزش و … همه مفاهیمی هستند كه با بالاترین دقت و در كوتاه ترین مدت زمان ممكن در این سایت به آن پرداخته می شود. آخرین مطالب حوزه کتاب را در اینستاگرام فروشگاه اینترنتی فراکتاب دنبال کنید.

پاتوق کتاب دانلود کتاب الکترونیک و کتاب صوتی کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است.

کتابچین فروشگاهی با هزاران کتاب الکترونیکی، صوتی و رمان است که با محیطی دلنشین و امکاناتی جذاب، مطالعه رابرای شما لذت بخش میکند. کتابچین فروشگاهی با هزاران کتاب الکترونیکی، صوتی و رمان است که با محیطی دلنشین و امکاناتی جذاب، مطالعه را برای شما لذت بخش می کند. با دانلود اپلیکیشن پاتوق کتاب، شما به هزاران کتاب اکترونیک و کتاب صوتی، از ناشرین معتبر کشور دسترسی خواهید داشت. در کتاب‌خوان نسخه‌ی ویندوز، می‌توانید برای فایل‌های Epub اندازه‌ قلم، نوع قلم، رنگ پس‌زمینه، فاصله‌ی خط‌ها را شخصی‌سازی کنید. سر تا پایمان را اضطراب فرا می‌گرفت و نفسمان در سینه حبس می‌شد تا مبادا اروری بیاید و همه‌ی کاسه کوزه‌هایمان بشکند. آخ از آن لحظه‌ای که کیس شروع به نعره‌زدن و لرزیدن می‌کرد.

داستان کودک و نوجوان

گویی همین الان است که کل دم و دستگاهمان منفجر شود. اما این اضطراب جایش را به شور و شعفی توصیف‌ناپذیر می‌داد، وقتی که برنامه اجرا می‌شد و می‌توانستیم با آن کار کنیم. جهت خواندن هر کتاب ابتدا باید آن را یک بار توسط نرم افزار دانلود کنید. کتاب کلید ویندوز 8 نوشته احسان مظلومی در سال 1397 توسط نشر کلید آموزش به چاپ رسیده است. شما عزیزان میتوانید این کتاب را از فروشگاه آنلاین دوجلدی تهیه کنید.

برای اینکه بتوانید وارد مرحله‌ی بعد شوید، روی ایکون فلش کلیک کنید و سپس گزینه‌ی keep را انتخاب کنید (مراحل را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید). البته پیش از این هم امکان شنیدن و مطالعه‌ی کتاب از طریق کتابخوان تحت وب وجود داشت. اما بعضی از امکان‌ها در نسخه‌ی تحت وب وجود ندارد. برای همین نسخه‌ی ویندوز به مجموعه‌ برنامه‌های طاقچه یعنی نسخه‌ی اندروید، نسخه‌ی آی‌او‌اس و نسخه‌ی تحت وب اضافه شد. اگر به تازه‌گی ویندوز ۱۰ را نصب کردید و هنوز با تمامی بخش‌ها و تنظیمات آن آشنا نیستید، مطالب این کتاب، گام به گام شما را در ساختن ویندوز ۱۰ خودتان یاری می‌کنند.

و تعویق و یا از سر گیری مطالعه کتاب ها را به کاربران عرضه میکند. برای استفاده از نسخه آی او اس به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک ” رمز عبور را به خاطر نمی آورید؟” کلیک کنید. کاملاً مشخصه برای طراحی و ساخت این برنامه‌مفید خیلی وقت صرف شده! اینجا حوالی کتاب‌ها پرسه می زنیم و با هم درباره کتاب‌ها صحبت می‌کنیم.

کتاب کمک درسی کمک درسی

همانطور که میدانید کمپانی مایکروسافت به تازگی اقدام به عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 کرده https://faraketab.ir است. با توجه به تغییرات جدیدی که در این سیستم عامل اعمال شده است، ممکن است بسیاری از کاربران برای دسترسی به بخشهای مورد نظرشان با مشکل مواجه باشند؛ از این رو پیشنهاد میکنیم مجله Windows 10 for Beginners را از دست ندهید. همین حالا اپ بازار کتاب را نصب کنید و کتابخانه خود را با دانلود کتاب های برتر پربار کنید. برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک ” رمز عبور را فراموش کرده ام” کلیک کنید.

  • گویی همین الان است که کل دم و دستگاهمان منفجر شود.
  • لزوم مطالعه ی این کتاب می تواند برای عموم مفید باشد.
  • گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در چند دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید.
  • سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی پارسی زبانان عزیز در سراسر دنیاست.
سلام منو راهنمایی کنید چطور این برنامه رو اجرا کنم… هدف از ساخت اين وبلاگ ارائه مطالب كامپیوتری در زمينه‌های مختلف می‌باشد. اما آن را اجرا نکنید و اگر اجرا شده است از آن خارج شوید. ای از تمامی فایل های شما تهیه کرده و از این طریق برای شما امکان مدیریت آن ها را فراهم کند. خیلی خوبه، اینجوری تو مسیر که میرم دانشگاه، میتونم کتاب بخونم.

سایر مطالب مرتبط با این موضوع : آموزش : کتاب و مجلات الکترونیکی

سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد… پاتوق کتاب، تمام تلاش خود را در راستای حفظ حقوق ناشر و مولف به کار گرفته است؛ و لذا با پیاده سازی سازوکار امنیتی مناسب، از انتشار کتاب ها در خارج از فضای اپلیکیشن پاتوق کتاب، جلوگیری می کند. پاتوق کتاب، بزرگترین مرجع دانلود کتاب های الکترونیک دانشگاهی کشور است.

دیدگاه‌ها برای پاتوق کتاب دانلود کتاب الکترونیک و کتاب صوتی بسته هستند