اخبار فارس اس ام اس

نحوه اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی + معرفی راهکارها

پیامک‌های ارسالی از سازمان‌ها و اداره‌های دولتی، معمولاً لحنی رسمی دارد؛ ولی پیام‌هایی که از طرف یک فروشگاه ارسال می‌شود باید لحنی جذاب، دوستانه و سرگرم‌کننده داشته باشد. با انتخاب لحن مناسب می‌توانید امیدوار باشید که مخاطب بعد از دریافت پیامک ارسالی شما، اقدام موردنظرتان را انجام خواهد داد.

۲. متن پیام را تا حد امکان کوتاه نگه دارید

این که مخاطب احساس کند بخشی از یک کسب‌وکار خاص محسوب می‌شود، در موفقیت کمپین تبلیغاتی بسیار مؤثر خواهد بود. برای این هدف باید به کمک متن پیامک، احساس هیجان، فوریت و ترس از دست دادن (FOMO) را در مخاطب ایجاد کنید. استفاده از عباراتی مانند: موجودی محدود، ۳ روز تا پایان جشنواره پاییزی، کد تخفیف برای ۵ نفری که عضو سایت می‌شوند و مواردی از این قبیل در متن پیامک، این حس را به مخاطب القا می‌کند که در صورت انجام ندادن اقدام مناسب، چیز مهمی را از دست می‌دهد. این نکته برای افزایش نرخ کلیک وبسایت (CTR) و فروش بیشتر بسیار مؤثر است. نمونه پیامک ایران خودرو برای اعلام پیشنهادات جذاب در نمایشگاه‌های این مجموعه، مثال مناسبی برای این مورد محسوب می‌شود.

۶. زمان‌بندی ارسال پیامک را در نظر بگیرید

در این مقاله درباره راه‌اندازی کمپین تبلیغات پیامکی و نکات مهم برای موفقیت آن صحبت کردیم. به کمک یک پنل پیامکی مجهز به امکانات روز دنیا، می‌توانید موفقیت کمپین خود را تضمین کنید. برای تهیه پنل پیامکی استار اس ام اس می‌توانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید با با شماره ۰۲۱۶۴۸۵۳ تماس بگیرید. اگر تجربه راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی با پیامک را دارید، تجربیات ارزشمند خود را در این باره با ما و خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.



منبع

پیامک تبریک مناسبت‌هایی مانند: تولد، جشن‌های ملی و روزهای عید، همراه با یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای مشتریان بسیار تأثیرگذار است. به کمک پنل پیامکی می‌توانید به‌صورت خودکار برای ارسال پیامک در مناسبت‌های خاص اقدام کنید.

۵. برای افزایش تاثیر تبلیغات پیامکی، حس خاص بودن را به مخاطب انتقال دهید

برای گرفتن بهترین نتیجه از یک کمپین تبلیغاتی پیامکی، باید بازخورد مخاطب را به‌طور منظم مورد ارزیابی قرار دهید. گاهی اوقات یک کمپین نتیجه مثبتی را به همراه ندارد و به‌سرعت باید در استراتژی خود تغییر ایجاد کنید. در اکثر مواقع با ایجاد تغییر کوچک در متن پیامک یا لینک‌های ارسالی، می‌توانید بازخورد بسیار خوبی از مخاطبان بگیرید و درآمد مجموعه را از این طریق افزایش دهید.

برای اجرای کمپین تبلیغات پیامکی، پیش از هر چیز به یک پنل اس ام اس معتبر نیاز دارید. در انتخاب پنل پیامکی باید دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید از همه امکانات موجود در این روش بازاریابی استفاده کنید. امروزه فقط ارسال یک متن تبلیغاتی ساده، به هدف شما از راه‌اندازی کمپین پیامک تبلیغاتی کمکی نمی‌کند؛ بنابراین باید کمی خلاقیت داشته باشید. باتوجه‌به امکاناتی که یک پنل تبلیغاتی معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید با ارسال فایل‌های تصویری و صوتی، ارتباط مؤثرتری با مخاطبان خود برقرار کنید. هر چقدر در ارسال پیامک ایده‌های جذاب‌تری را پیاده کنید، در جذب مخاطب هدف و تبدیل آن‌ها به مشتری دائم موفق‌تر خواهید بود. در ادامه به راهکارهایی برای داشتن یک کمپین پیامکی موفق اشاره می‌کنیم.

تعداد کاراکتر مجاز در یک پیامک، ۷۰ عدد است؛ شما باید پیام خود را طبق این استاندارد برای مخاطب ارسال کنید. اگر متن پیام طولانی باشد، مطمئن باشید بسیاری از افراد آن را نخوانده پاک خواهند کرد. یک پیامک طولانی بدون لینک یا دعوت به اقدام مناسب (Call to Action) برای مخاطب هیچ جذابیتی نداشته و فقط از بین رفتن سرمایه شما را در پی دارد. برای جذب مشتریان بیشتر، متن پیام را تا حد امکان کوتاه و واضح نگه دارید؛ همچنین در صورت امکان، از ارسال لینک کوتاه برای ترغیب مخاطب به انجام عمل دلخواه خود غافل نشوید.

۳.  پیامک را برای مخاطب شخصی‌سازی کنید

سال‌ها است که کسب‌وکارها از روش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغ فعالیت خود استفاده می‌کنند. یکی از رایج‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال، راه‌اندازی کمپین تبلیغات پیامکی است. امروزه افراد بیشتر وقت خود را با گوشی‌های موبایل می‌گذارند؛ بنابراین کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ با استفاده از این روش می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، توجه بسیاری از مخاطبان هدف را جلب کنند. در این مقاله نحوه اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی و راهکارهای آن را بررسی می‌کنیم. اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را با کمپین‌های پیامکی ارتقا ببخشید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

اولین قدم در اجرای کمپین تبلیغات پیامکی موفق



تأثیر تبلیغات پیامکی بر رشد کسب‌وکارها
یکی دیگر از نکات مهم برای موفقیت کمپین تبلیغات پیامکی، در نظر گرفتن زمان ارسال پیامک است. هیچ کس دوست ندارد ساعت ۷ صبح روز شنبه با یک پیامک تبلیغاتی از خواب بیدار شود! روزهای تعطیل یا زمان‌هایی که اکثر افراد در اوقات فراغت به سر می‌برند، بهترین زمان برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. روز چهارشنبه به بعد با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته، می‌توانید بیشترین بازخورد را از کمپین تبلیغاتی خود بگیرید؛ البته انتخاب بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی به نوع کسب‌وکار بستگی دارد. همه از دریافت یک تخفیف هیجان‌انگیز از فروشگاه موردعلاقه خود در شروع هفته بسیار خوشحال خواهند شد!

۷. بازخورد مخاطبین را ارزیابی کنید

خرید پنل پیامکی برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات از طریق پیامک

راهکارهایی برای افزایش شانس موفقیت تبلیغات از طریق پیامک

هیچ چیز به اندازه دیدن نام کوچک در متن یک پیامک نمی‌تواند توجه فرد را به خود جلب کند! از این ایده غافل نشوید و با شخصی‌سازی متن پیام، مخاطبان بیشتری جذب کنید. مخاطب قرار دادن مشتری با نام کوچک همراه با ارسال کد تخفیف خرید محصولات آرایشی، یک ایده تبلیغ لوازم آرایشی بسیار جذاب محسوب می‌شود. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند متناسب با فعالیت خود از این ایده استفاده کنند.

۴. در استفاده از پنل پیامکی از مناسبت‌ها غافل نشوید

رعایت کردن همین نکات ساده می‌تواند تاثیر تبلیغات پیامکی را به‌طور چشمگیری افزایش دهید. تبلیغات از طریق پیامک یکی از مؤثرترین روش‌ها برای جلب اعتماد مشتریان سابق و تبدیل مخاطبین به مشتری جدید است.

نکته مهمی که بعد از خرید پنل پیامک تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، جذاب بودن محتوای ارسالی برای مخاطبان است. اگر مخاطب پیام تبلیغاتی شما را به‌عنوان مزاحمت تلقی کند، نه‌تنها به مشتری شما تبدیل نمی‌شود، بلکه تا مدت‌ها از دیدن اسم برند یا کسب‌وکار شما احساس بدی خواهد داشت. در ادامه نکاتی را بررسی می‌کنیم که رعایت کردن آن‌ها به موفقیت کمپین تبلیغات پیامکی کمک شایانی خواهد کرد:

۱. با شناخت مخاطب لحن مناسب پیامک را تعیین کنید

انتخاب لحن پیامک به نوع کسب‌وکار و مخاطب‌های آن بستگی دارد. اگر پیش از ارسال پیامک، مخاطب کسب‌وکار خود را به‌خوبی نشناخته باشید، احتمال شکست کمپین تبلیغات پیامکی بسیار بالا می‌رود. امروزه بسیاری از افراد لحن صمیمانه را ترجیح می‌دهند؛ بنابراین با شناخت مخاطب، علایق او و باتوجه‌به رده سنی، برای نوشتن متن پیامک، لحن مناسبی را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال لحن پیام ارسالی در دریافت قبض برق از طریق پیامک با متن پیام حاوی کد تخفیف خرید از فروشگاه موردعلاقه بسیار متفاوت است.

افزایش تاثیر تبلیغات پیامکی با ثبت بازخورد مخاطبین

استفاده از پنل پیامکی استار اس ام اس برای موفقیت در کمپین‌های تبلیغاتی