دسته‌بندی نشده

معرفی لباس های مرد عنکبوتی + عکس

داستانهای مربوط به آنها با نفرت از مرد عنکبوتی به پایان نمیرسد. اکشن فیگورها را بر اساس شخصیت داستانهای کمیک، ابرقهرمانهای فیلمها، شخصیتهای کارتونی، افراد مشهور و دیگر موارد مشابه میسازند. اما رفته رفته توجه جوانان و کلکسیون داران نیز به اکشن فیگورها جذب شد. در این داستان، یک پیتر پارکر در دنیایی موازی برای قدرتمندتر شدن، اسپایدرمنهای دنیاهای دیگر را پیدا میکند و قدرتشان را جذب میکند. اولین بار واژه اکشن فیگور توسط کمپانی هازبرو (hasbro) به جای کلمه “عروسک پسرانه” و برای جذب مخاطب و بازاریابی به به این مدل اطلاق شد. است. مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن شخصیتی است که توسط این کمپانی ساخته شده. در تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به نظر دکتر اختاپوس (آلفرد مولینا) علیرغم شهرتش به عنوان یکی از بزرگترین شرورها ممکن است خود را در کنار پیتر پارکر در فیلم Spider-Man: No Way Home بیابد. در بررسی تیزر مرد عنکبوتی 3 اگرچه به طور گسترده تصور میشود که او یکی از آنتاگونیستهای اصلی فیلم است اما ممکن است این شخصیت در واقع نقش متفاوتی در فیلم آینده MCU فاز 4 داشته باشد. در این نوشتار با تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به بررسی تیزر مرد عنکبوتی 3 خواهیم پرداخت.

اما یکی دو ماه بعد از تست، با من تماس گرفتند و گفتند «از نتیجه راضی بودیم ولی نقش تغییر کرده و قرار است گوئن استیسی باشی.»» استون دربارهی کاراکتر گوئن اطلاعات چندانی نداشت ولی خیلی زود عاشق داستان او و میزان اهمیتش برای پیتر پارکر لباس مرد عنکبوتی واقعی شد. اینگونه است که شروران دو فرنچایز دیگر مرد عنکبوتی سونی در No Way Home وارد تصویر می شوند. مرد عنکبوتی کمیک استریپهای فرعی زیادی تا به حال داشتهاست. سری کمیک استریپهای مرد عنکبوتی میتوان به مرد عنکبوتی نهایی که صاحب یک سریال انیمیشنی بود، مرد عنکبوتی خارقالعاده تارهای مرد عنکبوتی و… از مشهورترین ابرقهرمانان مارول میتوان به : ثور، کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، هالک، مرد عنکبوتی، کاپیتان مارول و … او همچنین همراه دیگر هنرمندان، شخصیت های مرد آهنی، هالک، ثور، دردویل، دکتر استرنج، مردان ایکس و چهار شگفتانگیز را نیز خلق کرده است. اولین شخصیت خلق شده توسط استن لی چهار شگفت انگیز بود که پس از آن به شهرت قابل توجهی دست یافت. خالق این شخصیت استنلی مارتین لیبر ( استن لی ) و استیو دیتکو هستند. با این حال پلانهای دیگر نشان میدهند که Doc Ock با Electro مبارزه میکند. تایید شده است که او با مرد عنکبوتی تام هالند مبارزه خواهد کرد همانطور که در نبرد درخشان بسیار مورد بحث در هر دو تریلر فیلم دیده میشود اما این بدان معنا نیست که این دو تا پایان فیلم نمیتوانند متحد شوند.

در بررسی تیزر مرد عنکبوتی 3 با این سوال مواجه میشویم که آیا دکتر اختاپوس می تواند با پیتر در فیلم Spider-Man: No Way Home همکاری کند؟ ” خواهیم پرداخت و حدسیات و احتمالات را بررسی خواهیم کرد. استیو دیتکو لباس مرد عنکبوتی را طراحی کرد. این لباس شباهت زیادی به طراحی بن رایلی داشت که اولین لباس مرد عنکبوتی را در کمیکها کشیده بود؛ لباسی یکسره و آبی رنگ که رویش بلوز بدون آستین و قرمزرنگی پوشیده بود و کمربند و مچبند پرتاب تار هم روی لباس قرار میگرفت. ابتدای امر بهتر است بدانیم در مه ۲۰۱۱، مرد عنکبوتی بعد از بتمن دررتبه سوم ۱۰۰ ابرقهرمان برتر کتابهای کامیک آیجیان قرار گرفت و همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید در پایان فیلم Spider-Man: Far From Home که در سال 2019 منتشر شد پیتر پارکر (تام هالند) که هویتش فاش شد در خانه دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) را زد تا هرج و مرج او را حل کند. او یك محلول درست كرد تا با خوردن آن قدرت های فوق بشری عنكبوتی اش را از دست بدهد و یك آدم معمولی شود. در تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به این میپردازیم که چرا ممکن است این اتفاق بیفتد و این مسئله چگونه با Spider-Man 2 پیوند خورده است و چگونه یک پلان در تریلر ممکن است آن را اثبات کند.

مسلما انتظار میرود که پیتر لباس کاملا جدیدی را در فیلم بپوشد، زیرا ابرقهرمانان تمایل دارند برای هر فیلم به روزرسانی شوند اما نکته جالب اینجاست که شاید لباس جدید مرد عنکبوتی ترکیبی از دو لباس قبلی او باشد. رنگ قرمز و طلایی روی بازوهای مکانیکی جدید او توسط بسیاری به عنوان یک عضوی از مرد آهنی در نظر گرفته شده است. همچنین فیلمهای کوتاه بسیاری بر اساس این شخصیت از جمله آخرین نبرد با گرین گابلین، مرد عنکبوتی: آخرین نفس، شوالیههای مارول: مرد عنکبوتی و مرد عنکبوتی: آخرین نبرد ساخته شدهاست. شخصبتهای بسیاری را خلق کرده که این شخصیت ها در بین همگان محبوب و شناخته شده اند. انتشار اولین تریلر سومین بازی انفرادی پیتر در MCU ( بهترین سریال های مارول 2022 ) نشان داد که بازگشت Doc Ock یکی از پیامدهای طلسم شکست خورده دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) خواهد بود. لباس مرد عنکبوتی سیاه یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین محصولات اسباب بازی مرد عنکبوتی می باشد که برگرفته از شخصیت مرد عنکبوتی بوده و در میان کودکان از جایگاه ویژهای برخوردار است.

دیدگاه‌ها برای معرفی لباس های مرد عنکبوتی + عکس بسته هستند