اخبار فارس اس ام اس

معرفی افزونه ورود و ثبت نام vAuth – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

در این راهکار شما می توانید تنها با دریافت شماره موبایل کاربر ایشان را عضو کرده و وارد سیستم نمائید.

یک محصول ۱۰۰٪ ایرانی است که با توجه به نیازها و شناخت کاربران ایرانی طراحی شده است. همانطور که می‌دانید در ایران هنوز هم تعداد زیادی از کاربران نمی‌توانند با سیستم‌های ورود و عضویت ایمیلی کار کنند.

حتی کد فعالسازی ارسالی توسط سامانه پیامکی استار اس ام اس هم در راهکار ما قابلیت تکمیل خودکار دارد.

افزونه ورود و ثبت نام vAuth مانند افزونه digits یک افزونه برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل است که توسط برنامه نویسان ایرانی ساخته شده است.

مشاهده پیش نمایش عملکرد افزونه در گوشی موبایل:
ما به این مقدار بسنده نکرده و امکان عضویت و ورود با جیمیل را هم برای شما عزیزان در این پکیج قرار داده‌ایم. افزونه vAuth به شما این اختیار را می‌دهد که در هنگام ثبت نام اطلاعات تکمیلی‌تر غیر از شماره موبایل را هم از کاربر دریافت کنید. (با قابلیت سفارشی‌سازی کامل و دریافت هر اطلاعاتی که مایل هستید. برای مثال: کدملی، نام پدر و …)
با استفاده از شورت کد پروفایل یا ویجت المنتور مربوطه می‌توانید اطلاعات هنگام ثبت نام را بصورت پروفایل در برگه‌ای به کاربر نشان و یا اختیار ویرایش آنها را به او بدهید.می‌توانید انواع کاربران برای سایت خود ایجاد کنید (ایجاد role کاربری) برای مثال شما یک فروشگاه دارید و دو دسته کاربر دارید: ۱- خریدار ۲- فروشنده‌ها.جالب تر اینکه شما می‌توانید برای هر دسته از کاربران فرم‌های سفارشی ثبت نام دریافت کنید. برای مثال یک فرم ثبت نام سفارشی برای کاربران خریدار و یک فرم سفارشی برای کاربر فروشنده و یا هر نقش دیگری که خود طراح آن هستید.می‌توانید به پلاگین ووکامرس امکان افزودن دکمه «موجود شد خبرم کن» با قابلیت گزارش گیری محصولات درخواستی و اطلاع رسانی موجود شدن بصورت پیامکی را بدهید. حتی متن دکمه قابل سفارشی سازی است.برای رخدادهای متفاوت قابلیت ارسال پیامک دارید. (برای مثال: بعد از هر پرداخت موفق برای خریدار یا شما پیامکی سفارشی ارسال شود یا ارسال پیامک به مدیر سایت بعد از ثبت نام کاربر جدید و کلی مورد دیگر …)


مزایای استفاده از افزونه‌ی vAuth:

  • سیستم ورود و ثبت نام پیامکی صد در صد ایرانی جهت سیستم مدیریت محتوای وردپرس
  • امکان اضافه کردن ورود و ثبت نام با جیمیل در کنار سیستم ورود و عضویت اصلی
  • اضافه کردن ویجت ها (المنت‌ها) سفارشی به صفحه ساز المنتور و کامپوزر
  • سفارشی سازی کامل فرم های ورود و ثبت نام (رنگ نوشته ها، سایز، حاشیه ها و …) و تغییر لیبل‌های این فرم‌ها با توجه به سلیقه مشتری
  • امکان سفارشی سازی پیامک‌ها با متغییرهای فراوان (کد فعالسازی، شماره سفارش، تاریخ، نام محصول، نام سایت، نام و یا مشخصات دیگر مشتری و …)
  • امکان ارسال پیامک برای رخدادهای گوناگون که تا قبل از آن نیاز به نصب پلاگین های متفاوت بوده است (ارسال پیامک پس از خرید موفق برای مشتری
  • و یا ادمین، امکان ارسال پیامک پس از خرید ناموفق برای ادمین، امکان ارسال پیامک موجود شد خبرم کن برای مشتری و محصولات اتمام موجودی و …)
  • امکان اضافه کردن فیلدهای سفارشی ثبت نام (برای مثال نام پدر، کد ملی و …)
  • امکان انتخاب روش‌های مختلف جهت ورود و ثبت نام (اطلاعات ثبت نام پس از تایید کد فعالسازی اجباری باشه، رمز عبور هنگام ثبت نام پرسیده شود یا خیر و …)
  • امکان قرار دادن فرم ورود، ثبت نام و یا ویرایش پروفایل براحتی با استفاده از شورت کد و یا ویجت‌های المنتور
  • امکان قرار دادن دکمه موجود شد خبرم کن در هر بخشی از صفحه محصول با ویجت المنتور یا شورت کد مربوطه
  • تعیین صفحه‌های سفارشی پس از عملیات ورود یا خروج



منبع یعنی حتی نیاز نیست کاربر سایت شما کد ارسالی را حفظ کند و یا به صندوق پیامک‌ها رفته و مشکلات نوشتن کد فعالسازی بر روی کاغذ یا حفظ کردن آن و …