اخبار فارس اس ام اس

مزایا و معایب پنل اس ام اس رایگان – (0 تا 100)

پنل‌های پیامکی رایگان مزایایی دارند، اما معایب آن‌ها به‌حدی است که معمولا اکثر افراد ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه تبلیغات باکیفیت‌تری داشته باشند. امروزه شرکت‌های مختلفی در زمینه ارائه خدمات پیامکی فعالیت می‌کنند. هر کدام از شرکت‌ها خدمات خود را با تعرفه‌های منحصر‌به‌فرد و ویژه‌ خود ارائه می‌دهند که با در نظر گرفتن کیفیت خدمات، این هزینه‌ها متفاوت است؛ باتوجه‌به این توضیحات حتما پیش از خرید پنل پیامکی مزایا، معایب و هزینه خدمات شرکت‌ها را بررسی کنید.

پنل پیامکی را از کجا بخریم؟ خرید بهترین پنل پیامک از فراز اس ام اس

کلمه رایگان فریبتان ندهد! منظور از رایگان بودن به این معنی نیست که هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ بلکه فقط ثبت‌نام و عضویت در این پنل‌ها رایگان است درصورتی‌که برای هر پیامکی که می‌فرستید، باید هزینه پرداخت کنید. نکته قابل‌توجه این است که هزینه‌ پیامک‌ها در پنل‌های رایگان از پنل‌های خریدنی بیشتر است. توجه داشته باشید که برای استفاده از پنل‌های پولی یک مرتبه هزینه می‌پردازید و برای همیشه از آن استفاده می‌کنید؛ درصورتی‌که ثبت‌نام در پنل‌های رایگان هزینه‌ای ندارد، اما برای ارسال پیامک باید مبلغ بیشتری نسبت به پنل‌های پولی بپردازید.

پرداخت هزینه بیشتر برای ارسال اس ام اس، مهم‌ترین ایراد پنل پیامکی رایگان

سامانه اس ام اس رایگان به شما این امکان را می‌دهد تا به‌صورت عمده برای دسته‌ای از مخاطبین هدفتان پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی به‌صورت گسترده به افزایش فروش و معرفی برندتان کمک ویژه‌ای می‌کند. برای آشنایی هر‌چه بیشتر شما با این سامانه، در این قسمت به معرفی مزایای استفاده از پنل پیامکی می‌پردازیم. توجه به این موارد به شما در انتخاب سامانه پیامکی مناسب کمک می‌کند.

ثبت‌نام رایگان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از مزایای سامانه پیامکی رایگان

امکان ارسال پیامک انبوه بر اساس موقعیت مکانی و شماره تلفن

معایب استفاده از پنل اس ام اس رایگان چیست؟

یکی از مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین نکات در استفاده از سامانه پیامکی دریافت خطوط اختصاصی برای ارسال اس ام اس است. اگر برند معتبری دارید با کمک خطوط اختصاصی می‌توانید به‌جای شماره، نام برندتان را برای مشتری ارسال کنید. یعنی هنگام ارسال پیامک، به‌جای سرشماره، نام برند شما به مشتری نمایش داده می‌شود.تجربه نشان داده پیامک‌هایی که بالای آن‌ها نامی درج شده، بیشتر از پیامک‌های شماره‌دار خوانده می‌شوند؛ زیرا اکثر افراد با دیدن شماره‌ها از تبلیغاتی بودن پیام آگاه می‌شوند و آن را باز نمی‌کنند.

در پنل اس ام اس رایگان، هزینه پیامک‌های برگشتی پس داده نمی‌شود

استفاده از پیامک یکی از پرکاربرد‌ترین روش‌های بازاریابی به شمار می‌رود. در این روش با ارسال اس ام اس برای مخاطبین هدف اقدام به معرفی برند و فروش محصول می‌کنید. برخی شرکت‌های خدماتی با ارائه پنل‌های پیامکی رایگان بستری فراهم می‌کنند تا با استفاده از این سامانه‌ها پیامک انبوه ارسال کنید. در این مقاله به‌طورکامل مزایا و معایب پنل اس ام اس رایگان را بررسی می‌کنیم تا باتوجه‌به این نکات بهترین پنل را برای تبلیغات پیامکی انبوه تهیه کنید.

پنل اس ام اس رایگان چطور کار می‌کند؟



مزایا و معایب پنل اس ام اس رایگان

پرداخت هزینه بیشتر برای ارسال اس ام اس، مهم‌ترین ایراد پنل پیامکی رایگان

در پنل‌های پیامکی رایگان خط اختصاصی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد

با استفاده از سامانه‌های پیامکی می‌توانید باتوجه‌به موقعیت مکانی و مختصات جغرافیایی برای مخاطبین هدف خود پیامک ارسال کنید؛ به‌عنوان مثال، اگر در منطقه‌ای رستوران سنتی راه‌اندازی کردید، به کمک سامانه‌های پنل ارسال پیامک رایگان می‌توانید برای افرادی که در آن منطقه زندگی می‌کنند، اس ام اس ارسال کنید. این فرایند می‌تواند باتوجه‌به دکل مخابراتی یا کد پستی باشد که افراد آن منطقه با آن اقدام به خرید سیم‌کارت کرده‌اند.

امکان ارسال پیامک انبوه بر اساس موقعیت مکانی و شماره تلفن

بسیاری از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و به همین دلیل ممکن است حدود ۳۰ درصد پیام‌ها به دست مخاطب نرسد. زمانی که از پنل رایگان پیامکی استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد هزینه اس ام اس‌های بلاک‌شده برگشت داده نمی‌شود. درصورتی‌که پنل‌های پولی، پیامک‌های مسدودشده یا برگشتی را به شما نمایش می‌دهند و در ارسال بعدی، مبلغ اضافی از شما دریافت نمی‌شود.

بهترین جایگزین برای پنل‌های پیامکی رایگان چیست؟

برای استفاده از پنل پیامک رایگان کافی است به یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رایگان پیامکی مراجعه کرده و در آن‌جا ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام، امکان ارسال پیامک به‌صورت انبوه برای شما فعال می‌شود؛ فقط پیش از آن باید سامانه ارسال پیامک خود را شارژ کنید تا به میزان مبلغی که در پنلتان وجود دارد، اس ام اس ارسال شود.

فعال شدن امکان ارسال پیامک انبوه پس از ثبت‌نام در پنل پیامک رایگان

آشنایی با مزایای استفاده از پنل اس ام اس رایگان

در این مقاله به‌طورکامل مزایا و معایب پنل اس ام اس رایگان را معرفی کردیم و در نهایت استفاده از پنل پیامکی خریدنی را به‌عنوان بهترین جایگزین برای سامانه اس ام اس رایگان پیشنهاد دادیم. چنانچه برای خرید پنل اس ام اس به دنبال سامانه‌ای حرفه‌ای هستید، پنل‌های پیامکی فراز اس ام اس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با مراجعه به صفحه سامانه‌های پیامکی فراز اس ام اس انواع پنل‌ها را مشاهده کرده و با بررسی آن‌ها بهترین پنل را خریداری کنید. چنانچه برای خرید پنل پیامکی نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره تلفن  ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالاتتان هستند تا شما را برای خرید بهترین پنل اس ام اس باتوجه‌به نیازتان راهنمایی کنند.



منبع با همه مزایایی که از پنل اس ام اس رایگان گفتیم، باید از معایب آن نیز آگاه باشید. ممکن است برخی از تبلیغات این پنل‌ها فریبنده باشد؛ بنابراین آگاهی از معایب استفاده از پنل اس ام اس رایگان دید بازتری در انتخاب سامانه پیامکی مناسب به شما می‌دهد. توجه کنید رایگان و پولی بودن به‌تنهایی بر نتیجه تبلیغات شما تأثیرگذار نیست؛ بلکه متن پیامک تبلیغاتی تاثیر بیشتری روی نتیجه نهایی می‌گذارد.

تعرفه گران‌قیمت اس ام اس، یکی از معایب استفاده از پنل پیامک رایگان

پرداخت نکردن هزینه برای ثبت‌نام و خرید پنل پیامکی یکی از مزایای سامانه اس ام اس رایگان است. این مورد به کسب‌و‌کار‌ها و شرکت‌های نوپا که مدیریت سرمایه برای آن‌ها اهمیت بسیاری دارد، ارزشمند به حساب می‌آید. البته به‌جای استفاده از سامانه پیامک رایگان می‌توانید از پنل اس ام اس ارزان قیمت استفاده کنید تا مزایای بیشتری شامل حال شما شود.

امکان ارسال پیامک به‌صورت گروهی بر‌اساس موقعیت مکانی