دسته‌بندی نشده

قیمت، ویژگی‌ها و فروش انواع شارژر لپ تاپ دل، ایسوس، سونی HP، Acer-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در صورتی که به علت از کار افتادن شارژر لپ تاپ خود نیاز به خرید یک شارژر جدید دارید، ولتاژ و آمپر شارژر قدیمی خود را با شارژر جدید چک کنید که با هم همخوانی داشته باشند. همچنین اندازه سوکت شارژر جدید و سازگاری آن با لپ تاپ نیز از جمله مواردی است که باید چک گردد. نکته بعدی این است که وقتی مشکلی برای شارژرتان رخ داد، به سرعت آن را تعمیر یا تعویض کنید.

برای این کار حتماً به اطلاعات روی آداپتور شارژر لپ تاپ خود توجه داشته باشید. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر شارژر لپ تاپ در تهران و کرج با اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این مکان­‌ها در اسرع وقت اقدام می­‌کند. تست سلامت شارژر لپ تاپ کاری آسان و اغلب توسط خود کاربر صورت می‌گیرد برای این کار به یک اهم متر نیاز داشته تا میزان ولتاژ مورد نیاز اجزای مختلف لپ تاپ را بررسی کند. آیا تعجب می کنید که چگونه می توانید عملکرد شارژر لپ تاپ خود را با استفاده از مولتی متر آزمایش کنید؟ این بخش مراحلی را دارد که باید دنبال کنید.اما معمولاً پین داخل کانکتور شارژ شما آسیب دیده یا خمیده است. اگر متوجه شدید که پین ​​کمی خم شده است، آن را با استفاده از یک پیچ گوشتی کوچک صاف کنید. در صورتی که لپ تاپ شما هنوز شارژ نمی شود، آنچه را که باید انجام دهید در اینجا آمده است.

شارژر مک بوک مدل 60W Magsafe

لطفا قبل از باز نمودن پک کالا، سلامت ظاهری و مطابق بودن با کالای خودتان را بررسی نمائید. این ما را به ایده پایبندی به وظایف و برنامه‌های سبک وزن در زمانی که از منبع تغذیه دور هستید، بازمی‌گرداند. اگر واقعا باید یک جلسه بازی داشته باشید یا ویدیو را رمزگذاری کنید، از خنک‌کننده لپ‌تاپ استفاده کنید تا گرما را به طور موثرتر دفع کرده و زمان استفاده از باتری لپ‌تاپ را طولانی‌تر کند.

نحوه تعویض کابل شارژر لپ تاپ در خانه

قیمت، ویژگی‌ها و فروش انواع شارژر لپ تاپ دل، ایسوس، سونی HP، Acer-شارژر لپتاپ مستر جانبی ضربه فیزیکی، نوسان برق و مفقود شدن از جمله عوامل رایجی هستند که کاربران را به مراکز پخش عمده شارژ لپ تاپ نظیر فروشگاه خریدعمده هدایت می کنند. شما میتوانید برای خرید شارژر و اداپتور لپ تاپ و مقایسه دیگر محصولات به فروشگاه انلاین مقداد آی تی مراجعه کنید. گاهی پیش می آید که به صورت اتفاقی روی شارژر لپ تاپ مایعات ریخته شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبان­های پین ورک به گونه‌­ای است که به طور دائمی همراه شما هستند تا فرآیند حضور متخصص و تعمیر شارژر لپ تاپ شما به طور کامل و بدون شارژر لپ تاپ ایسوس 19v 3.42 a نقص انجام شود. بهره گیری متخصصین قابل اعتماد که سابقه و مدارک آنها توسط پین ورک بررسی و سپس اجازه ارائه خدمات صادر شده است. بنابراین متخصصین تعمیر شارژر لپ تاپ در پین ورک قابل اعتماد و حرفه‌­ای هستند و توسط پین ورک، صلاحیت­شان تأیید شده است. هزینه لازم برای تعمیر شارژر لپ تاپ بسته به برند لپ تاپ، نوع آسیب دیدگی و … متفاوت است.

  • همچنین تعمیر بوی سوختگی از جمله مواردی است که برای آن به ما مراجعه می‌شود.
  • حالت دیگه ، ول کردن باتری و شارژر لپ تاپ به امان خداست که در این حالت باتری با نهایت سرعت شارژ میشه چون تمام جریان شارژر لپ تاپ صرف شارژ کردن باتری میشه .
  • در آن زمان همچنین وبکم Lenovo Go 4K Pro هم به طور مجزا با قیمت 150 دلار قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه‌ها برای قیمت، ویژگی‌ها و فروش انواع شارژر لپ تاپ دل، ایسوس، سونی HP، Acer-شارژر لپتاپ مستر جانبی بسته هستند