دسته‌بندی نشده

فروشگاه اینترنتی آقای چای خرید چای سیاه و سبز طبیعی ایرانی | OkChay

به مدت 10 ثانیه چرخوندن آب داغ داخل قوری باعث گرم شدن بدنه قوری و بهتر دم کشیدن چای میشه. بر خلاف نوشیدنی‌هایی مانند قهوه که حاوی کافئین به مراتب بالاتری هستند، مقدار کافئین کم موجود در چای سیاه می‌تواند باعث افزایش جریان خون به مغز بدون تحریک بیش از حد قلب بشود. همچنین باعث تحریک سوخت و ساز بدن، سیستم تنفس، قلب و کلیه‌ها می‌شود. چای سیاه حاوی آنتی ژن آلکیلامین است که به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. علاوه بر آن، چای سیاه و سبز همچنین حاوی تانین‌ها هستند که توانایی مبارزه در برابر ویروس‌ها را دارند و ما را از ابتلا به آنفولانزا، آنفلوآنزای معده و سایر ویروس‌های رایج که در زندگی روزمره ما وجود دارد محافظت می‌کنند. چای سیاه نه تنها به شما کمک می‌کند تا پس از یک روز طولانی آرامش داشته باشید، مطالعات نشان می‌دهد که آمینو اسید L-theanine می‌تواند به آرامش و تمرکز ما کمک شایانی کند.

دمنوش آرامش بخش مای گیلا

فروشگاه اینترنتی آقای چای خرید چای سیاه و سبز طبیعی ایرانی | OkChay بله، هزینه ارسال به کلیه نقاط شهر تهران و کل کشور بر عهده مشتری بوده اما در صورت خرید بیش از ۵ بسته چای ، هزینه ارسال کاملا رایگان خواهد بود. درواقع نوع چینش، برگ چای است که میزان مرغوبیت آن را تعیین می کند. در برداشت دستچین، کشاورزان تنها به برداشت قسمت غنچه و برگ های جوان درخت چای می پردازند.

سبوس برنج مای‌ گیلا

این آنتی‌اکسیدان‌ها با آنهایی که از میوه و سبزیجات به دست می آیند متفاوت هستند و بنابراین با مصرف روزانه چای سیاه ایرانی می‌توانند به عنوان یک قسمت مهم از رژیم غذایی ما فواید و مزایای زیادی برای داشتن یک سبک زندگی سالم فراهم کنند. بلی، شما می توانید چای ایرانی نیوشا یا سایر محصولات نیوشا را در هر کجای دنیا که هستید تحویل گرفته و آنها را به فروش برسانید. که مواد موثر ایجاد کننده این خواص مفید برای استخراج توسط آب جوش نیاز به زمان دارند و به همین دلیل دیر دم تر است. چای ایرانی نیز دقیقاً به همین صورت بوده و چون خواص گیاهان دارویی را دارد و ارگانیک می باشد دیر دم تر بوده و اندکی طعم گسی دارد. هر کدام از این انواع چای در بهترین زمان تهیه و در شرایطی کاملا ایمن نگهداری و بسته بندی می‌شوند. کارشناسان کنترل کیفیت ما همواره بر روی بسته بندی و نگهداری این چای نظارت دارند.

شاید فکر کنین استفاده از ساقه‌ها از کیفیتش کم می‌کنه؛ اما باید توجه کنین که شاید به رتبه سرگل و ممتاز نرسه اما در نوع خودش درجه‌بندی می‌شه که به فصل برداشت و نوع اگر عصبی هستید چای بنوشید تولیدش بستگی داره. برای تولید چای شکسته ابتدا همه‌ی برگ‌های بوته‌ی چای را می‌چینند و سپس ساقه را از آن جدا کرده و برگ‌های درشت چای را خرد می‌کنند. این نوع چای از چای قلم ریزتر بوده و بیشترین سهم از تولید هر کارخانه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. چای شکسته به دلیل همین ریز‌تر بودن زودتر دم می‌آید و برای کسانی که می‌خواهند چایشان هرچه زودتر دم بکشد بسیار مناسب است.

  • با توجه به اینکه برداشت چای ایرانی سه بار در سال انجام می‌شود (بهار و تابستان و پاییز)، در ابتدا باید چای ایرانی را به ۳ دسته مهم تقسیم‌بندی کرد زیرا از نظر طعم و رنگ و مزه و عطر با یکدیگر متفاوت هستند.
  • چای ایرانی ساده سحرخیز از مرغوب‎ترین مزارع چای تهیه شده، و بهترین انتخاب برای شروع صبح پرانرژی است.
  • هر چند ایرانی‌ها اولین و بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان چای در دنیا نیستند، اما به هر حال قرار‌گرفتن در میان چند مصرف‌کننده اول هم به قدر کافی هیجان‌انگیز است!
  • این فروشگاه فعالیت خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهد و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند.
  • سپس قوری را پر از آب جوش کنید و سه تا پنج دقیقه آن را روی سماور بگذارید تا دم بکشد، در این روش چای مقدار زیادی از عناصر مضر خود را از دست داده است.
دیدگاه‌ها برای فروشگاه اینترنتی آقای چای خرید چای سیاه و سبز طبیعی ایرانی | OkChay بسته هستند