دسته‌بندی نشده

فرق دریچه خطی با دریچه اسلات باراناخبر

البته این محدودیت مختص زمانی است که قرار است دریچه به صورت یکپارچه در سقف یا دیوار قرار گیرد. دریچه اسلات به صورت چهار گوش بوده و از آلومینیوم برای تولید و ساخت آن استفاده می شود. قدرت دریچه اسلوت در هوادهی و توزیع همگن هوا در محیط، یکی از مزایایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. این نوع دریچه روی پیشانی دیوار در جایی که سطح بیرونی دو دیوار با هم برخورد می کنند قابل نصب است.

  • حذف افراد واسطه موجب کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها و افزایش کیفیت تجهیزات را در پی دارد.
  • تعداد این اسلوتها در این دریچه ها تا ده عدد میتواند طراحی و ساخته شود.
  • یکی از شکیل ترین انواع این دریچه ها دریچه اسلوت قوس دار است که برای انواع مکان های مجلل مانند لابی هتل و تالار ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آن‌ها می‌توانند جریان هوای بالایی را تحمل کنند و در عین حال بی‌صدا بمانند.
  • همچنین حداکثر طول استاندارد برای دریچه اسلوت را 3 متر در نظر گرفته و در صورت نیاز باید با رعایت نکات فنی دریچه هوای اسلات جدیدی در امتداد آن ایجاد شود.
فرق دریچه خطی با دریچه اسلات باراناخبر

مدل‌های دریچه هوای خطی توانایی استفاده از پلنیوم باکس، دمپر و دیفیوزر را داشته و در عین حال سادگی به زیباتر شدن اتاق و راهرو نیز کمک خواهند نمود. امکان نصب دریچه هوای خطی بر روی دیوار، سقف و حتی کنج دیوار نیز وجود دارد. سازگاری با شرایط جویی مختلف و به‌کارگیری در سیستم‌های مختلف سرمایش و گرمایش نیز به محبوبیت دریچه‌های خطی افزوده است. دریچه‌های خطی در ابعاد، اندازه، شکل پره، جهت تیغه و متریال‌ها متفاوتی تولید شده و در ادامه کدام از این دسته‌بندی‌ها را به تفکیک مورد بررسی قرار خواهیم داد. دریچه اسلات از لحاظ تعداد شیار دارای تنوع تا 10 اسلات بوده و فاصله بین هر شیار بین 2 الی 2.5 میلی‌متر است. همچنین حداکثر طول استاندارد برای دریچه اسلوت را 3 متر در نظر گرفته و در صورت نیاز باید با رعایت نکات فنی دریچه هوای اسلات جدیدی در امتداد آن ایجاد شود.

دریچه‌های هوای خطی با شمایل ظاهری خطی ممتد و ادامه‌دار خود این نام را به خود اختصاص داده و معماران از آن‌ها در ساختمان‌سازی به خوبی کمک دریچه اسلوت خواهند گرفت. زیبایی خاص این دریچه در طراحی داخلی ساختمان تاثیر زیادی داشته و قابلیت همزمان از چند زاویه پرتاب هوا نیز از دیگر مزایای دریچه اسلات است. محیط خارجی دریچه اسلوت بصورت یک قاب خطی و بلند، طراحی و ساخته می شود. به همین ترتیب اگر دو تیغه بین آن اضافه شود دریچه سه اسلوت ساخته میشود. تعداد این اسلوتها در این دریچه ها تا ده عدد میتواند طراحی و ساخته شود.

هرگز بعد از تحویل کالا یا خدمات، پرداخت مبلغ را به زمان دیگری موکول نکنید. در صورت مشاهده آگهی‌هایی با قیمت نامعقول، از طریق «گزارش مشکل آگهی» ما را در جریان قرار دهید. بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی ها صورت می گیرد.

قیمت دریچه اسلات

امروزه برای تهویه هوا و تولید هوای پاک انواع مختلفی از دستگاه های تهوی… این دریچه دارای شکل ظاهری زیبایی است و معمولا برای مکان های مدرن که زیبایی دکور نیز مهم است استفاده می شود ولی انتخاب از میان انواع مختلف آن نیاز به تخصص و مشاوره دارد. دریچه‌های خطی آلومینیومی با ضخامتی بیش از ۱/۵ میلیمتری تهیه می‌شوند.

دریچه‌های جهت دار استاندارد از آلومینیوم ساخته شده اند، اما اگر گزینه ارزان‌تری می‌خواهید، می‌توانید از دریچه‌های فولاد گالوانیزه استفاده کنید. دمدل های فولادی گالوانیزه بسیار رایج هستند اما احتمال زنگ زدگی آنها بیشتر است، علاوه بر این، حمل آن‌ها سنگین‌تر است. دریچه‌های جهت دار تقریباً در همه جا یافت می شوند، به خصوص در ساختمان های اداری و مراکز خرید. شرکت های تولید کننده دریچه اسلوت تمام اطلاعات مربوط به این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهد. ساختار دریچه اسلوت موجب می شود که بدون واسطه به کانال متصل نمی شود و حتما نیاز به بخشی به نام باکس پلنیوم دارد. دریچه‌های خطی آلومینیومی با طراحی خاص برای معماری مدرن و دکوراسیون داخلی.

در مکان های مختلفی می توان از دریچه هوا خطی اسلوت استفاده نمود مثلا ساختمان مسکونی و یا تجاری این دریچه قابلیت استفاده شدن را دارد. دریچه اسلوت خطی یکی‌‌‌‌‌ از بخش های مهم سیستم‌‌‌‌‌‌های هوا‌‌‌‌رسانی می باشد انواع دریچه ها با ظاهر و عملکرد متفاوت وجود دارد. این محصول یکی از معروفترین انواع دریچه خطی میباشد که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود. این محصول یکی از انواع دریچه سقفی هوا محسوب میشود که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود. با توجه به وجود پلنیوم باکس و تعداد شیارها دریچه اسلوت بهتر است این امر توسط افراد فنی انجام شود. مجموعه تهویه سان با بیش از 25 سال تولید و عرضه مستقیم محصولات تهویه، سرمایش و گرمایش هوا امکان ساخت هرگونه محصول با کیفیت در ابعاد استاندارد، مرسوم یا طبق سفارش مشتریان را دارد.

دریچه دیواری

دیدگاه‌ها برای فرق دریچه خطی با دریچه اسلات باراناخبر بسته هستند