دسته‌بندی نشده

صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال

سپس شما به Simplex یا یکی از صرافیهای طرف قرارداد کوینکس صرافی coinex برای ایرانیان هدایت میشوید. در مرحله بعد با این پیام روبرو میشوید که درخواست شما با موفقیت ثبت شده است و جزییات درخواست را میتوانید مشاهده نمایید و برای تایید نهایی باید به ایمیل خود رفته و تایید نهایی را انجام دهید. کلیک کنید تا مرحله نهایی انجام شده و کار تمام است. معامله بازار (Market Trading): در بخش فروش، مقدار (Amount) را وارد کرده و بر Sell CET کلیک کنید تا معامله را کامل کنید. معامله حد مجاز (Stop-Limit Trading): در بخش فروش، Stop-Limit را انتخاب کنید. 1. ارز دیجیتالی که میخواهید واریز کنید را انتخاب کرده و بر روی Deposit کلیک کنید. چطور برداشت یا انتقال یک ارز دیجیتال را انجام دهیم؟ چطور رمز ارز را واریز کنید؟ آموزش ترید در کوینکس CoinEx و اینکه چطور ارز دیجیتال را مبادله کنید؟ 6. آدرس برداشت و مقدار دریافتی واقعی را تایید کنید و سپس بر روی Withdraw NOW کلیک کنید.

2. به عنوان مثال CET/USDT را درنظر بگیرید. توجه: برای تضمین امنیت حساب شما، ایمیل تایید فقط به مدت ۳۰ دقیقه معتبر است. در آموزش ترید در کوینکس یاد گرفتیم که چگونه ثبت نام کنیم، چگونه شماره موبایل خودمان را به پلتفرم صرافی متصل کنیم، چگونه حساب خودمان را در صرافی کوینکس به تایید برسانیم و چگونه یک ارز دیجیتال را واریز یا برداشت کنیم و همچنین خرید یک رمز ارز از طریق کارتهای اعتباری را فرا گرفتیم. به حساب CoinEx خود برگردید و رمز ارزها را در تاریخچه دارایی (Asset history) مشاهده و بررسی کنید. تمام درخواستهای برداشت در انتظار (Pending) موجود در حساب کاربری شما، کنسل خواهند شد. بهاینمنظور باید پس از ورود به حساب کاربری خود، روی گزینه Futures کلیک کنید.

6-و در نهایت روی Sign Up کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود.

۸. پس از اینکه درخواست به طور موفق ارسال شد، سیستم به طور خودکار، برداشت رمز ارز را تایید کرده و به شما از طریق پیامک اطلاع میدهد. پس از اینکه اطلاعات را تایید کردید، بر روی Buy CET کلیک کنید تا یک سفارش را انجام دهید. سپس بر PAY NOW کلیک کنید تا وارد پروسهی تصدیق شوید. 2. بر جزئیات سفارش دوبار کلیک کنید و بر Go to Payment کلیک کنید. 4. مقداری که میخواهید برداشت کنید را در قسمت Actual وارد کنید.

7. پس از کلیک بر روی Withdraw NOW، یک ایمیل در حساب ایمیل ثبت شدهی خود دریافت میکنید که توسط CoinEx ارسال شده تا برداشت را تایید کنید. 2. سکهای که میخواهید برداشت کنید را انتخاب کرده و بر روی Withdraw کلیک کنید. در سمت چپ و در تب Coin-M Contracts، جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید مانند BTC/USDT. بی شک تابحال در مورد این صرافی کوینکس شنیده اید و حتی شایعات مختلفی نیز در مورد این صرافی شنیده اید. در این بخش باید اضافه کنیم که امنیت بالای این صرافی می تواند یک مزیت خوب برای کاربران ایرانی باشد. در ابتدا روی مثلث وارونه آبی که در سمت راست و بالای صفحه به چشم می خورد، کلیک کنید. 2. به عنوان مثال CET/USDT را درنظر بگیرید. همچنین طرح ویژه ای برای کاربران با کارمزد پایین درنظر گرفته است!

گزینه ID Verification را بزنید. قیمت توقف (Stop)، قیمت حد (Limit) و مقدار (Amount) را وارد کنید و بر روی Sell CET کلیک کنید تا سفارش را انجام دهید. اطلاعات را تایید کنید و بر روی Sell CET کلیک کنید تا یک سفارش را ایجاد کنید. ۳. اگر از قبل، ورود خود را دو مرحلهای کرده باشید، در این قسمت باید کدی که برای تایید حساب خود از اپلیکیشن «Google Authenticator» دریافت کردهاید را وارد کنید. 6-و در نهایت روی Sign Up کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود. این آدرس در واقع آدرس دریافت حساب شما در صرافی CoinEx است. سپس این آدرس را به آدرس برداشت (withdrawal) پلتفرم ارسال کننده (انتقال دهنده) بچسبانید و درخواست واریز BTC روی CoinEx را ارسال کنید. هنگامیکه BTC را از پلتفرم ارسال کننده برداشت میکنید، از ویژگی scan QR code استفاده کرده و کد QR ارائه شده توسط پلتفرم ارسال کننده را اسکن کنید تا واریز BTC روی CoinEx را انجام دهید.

دیدگاه‌ها برای صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال بسته هستند