دسته‌بندی نشده

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

به دلیل انجام کارهای پخت و پز در فضای آشپزخانه بهتر است برای اجرای سقف كاذب آن از مصالحی استفاده گردد که قابلیت شست و شو داشته باشند. از این رو اجرای سقف کاذب آشپزخانه با PVC یکی از انواع محبوب اجرای این نوع سقف می باشد. در واقع بیشترین اجرای سقف کاذب PVC در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی می باشد. اجرای کناف در سقف آشپزخانه و به کار بردن نورپردازی آشکار و مخفی در آن باعث زیبایی بیشتر فضای آشپزخانه میشود. البته توجه داشته باشید که رنگ و طرح کناف سقف آشپزخانه با سبک طراحی داخلی آشپزخانه تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. جهت طراحی و اجرای سقف کاذب کناف با بهترین کناف کار تهران ارتباط برقرار کنید.

سپس خط تراز نصب سقف کاذب را تعیین کرده و اقدام به نصب نبشی در دور تا دور محل اجرا سقف کاذب می نمایند. گام بعدی از مراحل اجرای سقف کاذب تعیین محل آویزها و نصب آنها است. پس از نصب آویز، سازه های باربر توسط گیره به آنها وصل شده و به کمک پیچ یا سوزن تنظیم ارتفاع، محل قرارگیری آن را تنظیم می کنند.

  • می توان به انعطاف معماری بالا ، ساخت سقف های معلق تزئینی (دکوراتیو ).
  • سقف کشسان از جمله سقف های یکپارچه ای هست که معمولا سازه ای در وسط نداره.
  • هرکدام از این سقف‌های کاذب ویژگی و کاربردهای متنوعی دارند، اما به‌طورکلی برای تزیینات داخلی ساختمان به کار می‌روند.
  • قیمت سقف کاذب اتاق خواب رابیتس با طرح ساده کمتر از قیمت رابیتس کاری طرح دار می باشد.
  • سقف کاذب طلقی که به آن شیشه ای هم گفته می‌شود یکی از انواع سقف های کاذب است که از نوعی پلاستیک فشرده ساخته شده و به راحتی نور را از خود عبور می‌دهد، به همین دلیل یک جایگزین مناسب به جای شیشه است.
سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

پیچ‌های چشمی دارای یک سوراخ در انتهای خود هستند تا بتوانید آویز‌ها را از طریق آنها به سقف اصلی متصل کنید و در نهایت رانر‌ها (سپری ها)، به وسیله‌ی این آویز‌ها از سقف آویزان می‌شوند. پیچ چشمی با اندازه‌ی مناسب را در هر یک سوم در امتداد خط روی تیرچه‌ی بالا نصب کنید. در اینجا سقف چوبی است و پیچ کردن چشمی‌ها راحت است ولی در سقف‌های تیرچه بلوکی یا بتنی، پیچ چشمی باید با وسیله‌های مناسب به سقف بالایی متصل شود.

سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

این سقف دکوراتیو و تزئینی به دلیل استفاده ی زیاد از سازه ها و ورق مشبک فلزی که از جنس گالوانیزه می باشد، وزن بسیار زیادی دارد اما با این حال یک نوع سقف دکوراتیو و تزئینی رایج به شمار می آید. در این بخش به چند مورد از این عوامل مهم اشاره می کنیم تا بتوانید ساختار سقف کاذب مورد نیاز خود را بشناسید و در انتخاب آن به راحتی تصمیم گیری کنید. موارد زیر درباره ی تفاوت ها و ویژگی های سقف کاذب است که عواملی مهم برای انتخاب سقف دکوراتیو مورد نظر به شمار می آید. در صورت آسیب دیدگی تایل های سقفی موجود در سقف دکوراتیو مشبک این امکان وجود دارد که با تعویض تایل این آسیب دیدگی را ترمیم و برطرف نمود.

خواص صوتی سقف کاذب مشبک

سقف‌ کاذب به آسانی بازسازی و ترمیم می‌شوند؛ به همین دلیل در صورت خراب شدن یا آسیب دیدن سقف، می‌توانید آن‌ها را جایگزین یا ترمیم کنید. در اینمورد متخصصین ما تنها دستمزد اجرای کار را از شما مطالبه خواهند نمود. سقف کاذب در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله استحکام بالایی ندارد. سقف کاذب از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و نقش بسزایی در بهینه‌سازی مصرف انرژی دارد. بسیاری از افراد شاهد این اتفاق بوده‌اند که گروه‌های آماتور پنل‌ها را به صورت ناخنی به یکدیگر متصل می‌کنند. عبارت ناخنی داشتن به این معنی است که صفحات کنار هم با یکدیگر اختلاف تراز خواهند داشت.

با وجود این، اجرای این نوع سقف ها همیشه چالشی بوده پیش روی مجری و کارفرما. در این مقاله می‌خوام نحوه اجرای سقف کاذب و انواع مختلف اون رو توضیح بدم. پس اگر میخواهی بدونی این سقف ها چطور اجرا میشن با من همراه باش.

و انعطاف پذیری خود به سازه های ساختمانی داده است که هر روزه این تنوع بیشتر می شود. با توجه به اطلاعات وسیعی که در اختیارشان قرار خواهیم داد، نزد تیم ما بازگرداند. توضیح داده شد، از طریق ارتباط شبکه های اجتماعی یا تلفن های تماس امکانپذیر است. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تفاوت اجراهای با کیفیت های مختلف را ملاحظه بفرمایید. • اگر یک لامپ کامل فلورسنت پشت پانل نصب می‌کنید، نیازی به سوراخ کردن پانل ندارید ولی باید از پانل پلاستیکی یا شیشه ای مخصوص در آن نقطه استفاده کنید. یکی از رانر‌های اصلی خود را به سمت بالا نگه دارید تا انتهای آن بر روی نبشی‌های دیوار بماند.

برای اجرا سقف پی وی سی باید کاملا دقت لازم را داشته باشیم زیرا اگر به درستی نصب نشود ظاهر زیبایی پیدا نخواهد کرد. با استفاده از سقف کاذب می توان نورپردازی های بسیار زیبایی را در محیط انجام داد. بدیهی است که نصب سیستم های کناف علی الخصوص سقف کناف و دیوارکناف دارای نکات بی شمار اجرایی بوده که باید توسط مجری کنافرعایت گردد. که در مقالات بعدی به طور مفصل با جزییات آنها و همچنین ادوات نصب آشنا خواهید شد. این مدل از سقف کاذب، بسیار در سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های اصلی سقف های پی وی سی pvc میتوان به ضدآب بودن ، ضد رطوبت و عدم جذب میکروب ها اشاره کرد.

در زمان اجرای سقف کاذب کناف، توجه به روند طراحی اهمیت بسیار بالایی دارد و اجازه می‌ دهد تا نتیجه نهایی کار باب میل شما باشد. از سوی دیگر افراد با سلایق مختلف سراغ روش‌ های مختلف طراحی می‌ روند. به همین دلیل آشنایی با این موارد می‌ تواند تاثیرات مثبتی روی انتخاب نهایی مشتریان داشته باشد.

قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی

دیدگاه‌ها برای سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف بسته هستند