دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید 10 مدل از بهترین مچ بند هوشمند 2022 بیگ سرچ

این امر باعث می شود تا خریداران زیادی به سمت این مچ بند هوشمند بیایند. دستگاه در حین شنا کردن به صورت اتوماتیک تشخیص می دهد که نوع شنای شما چیست و اطلاعات شنای انجام شده را ثبت می کند. از جمله این مشخصات می توان به زمان شنا ، مسیر طی شده و کالری سوزانده شده اشاره کرد. حرکات بدنی شما در طی 24 ساعت اندازه گیری می شود و مسافت پیموده شده بیان می شود. اگر شما به صورت مختصر در زمان 15 دقیقه بدویید دستگاه پس از پایان کار چکیده ای از اطلاعات دویدن شما را بر روی نمایشگر قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های دستگاه اندازه گیری کیفیت خواب و ساعت های خواب سبک و سنگین می باشد که در این مچ بند قابل مشاهده است.

خرید بسیار بالای این مدل باعث شده که شیائومی توانسته فروش بسیار بالایی داشته باشد. مچ بندهای هوشمند برای شمارش تعداد قدم‌های پیموده شده یا محاسبه ساعات خواب و ارائه هر اطلاعات دیگری از این‌دست از حسگرها و الگوریتم‌ها استفاده می‌کنند. اما اگر به داده‌هایی احتیاج دارید که درصد خطای کمتری داشته باشند، بهتر است از دستگاه‌هایی که برای اندازه‌گیری صرفا یک عملکرد خاص به‌طور تخصصی طراحی شده‌اند استفاده کنید. برای مثال اندازه‌گیری ضربان قلب با نوارهای دور سینه معمولا از حسگرهای داخلی مچ بندهای هوشمند دقیق‌تر است.

بهترین قرص خواب آور بدون عوارض

این مچ بند هوشمند همچنین دارای سیستم عامل اختصاصی آمازفیت یعنی Amazfit پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران OS می باشد. همچنین از طریق اتصال به موبایل با استفاده از GPS موبایل امکان ردیابی فعالیت های ورزشی بیرون منزل را برای کاربر فراهم می کند. برای دسترسی به اطلاعات فعالیت های هفتگی، دستیابی به امکانات بیشتر و …. می توانید از برنامه Zepp App استفاده کنید که برای سیستم های IOS و اندروید قابل دسترس است.

این بدان معنی است که جمع‌آوری و بررسی داده های شنا نیز امکان‌پذیر است. همچنین این ساعت مجهز به شتاب سنج ، مانیتور تمام وقت ضربان قلب و سنسور SpO2 برای بررسی میزان اکسیژن خون است. این ساعت همچنین می تواند خواب و چرخه قاعدگی شما را کنترل کند و ویژگی جدید آن به شما امکان می دهد اهداف ورزشی را برای خود تعیین کنید. همانند سری دیگر مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band three این مدل هم قابلیت GPS را ندارد.

اگر قصد خرید یک مچ بند هوشمند یا ردیاب تناسب اندام را دارید ، در این پست بهترین مچ بندها را در بازار در سال 2022 معرفی کرده ایم. این مچ بندها از نظر ویژگی های مختلفی که ارائه می دهند و کیفیتی که دارند در بین بهترین های بازار هستند. اما همچنان مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi band 3 new package 2019 طرفداران خود را دارد.

خرید مچ بند هوشمند دبل یو اف دی آر دی مدل Tpp-wa11

اگر از دستگاه به صورت کامل استفاده کنید تا 48 ساعت جوابگوی نیازهای شما می باشد. از طرفی استفاده از نمایشگر آمولد این امکان را فراهم می کند تا توان مصرفی صفحه نمایش را کنترل کرده و باتری کمتری مصرف شود. این صفحه نمایش همچنین مجهز به پوشش ضد اثر انگشت و ضد چربی یا اولئوفوبیک است. ساعت هوشمند شیائومی می تواند سرعت پیاده روی و مسافت شما را برای پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری کنترل کند. اپل واچ SE درحقیقت نسخه‌ی ساده‌ای از اپل واچ 5 محسوب می‌شود که برخی از امکانات آن مثل امکان ثبت نوار قلب، نمایشگر همیشه‌روشن و تعدادی قابلیت جزئی دیگر حذف شده‌اند. به‌جز آن، بقیه‌ی مشخصات اپل واچ 5 مثل نمایشگر اولد با روشنایی ۱۰۰۰ نیت، تراشه‌ی S5 با پردازنده‌ی دو‌هسته‌ای ۶۴ بیتی، بلندگوی قدرتمند و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در اپل واچ SE هم وجود دارد.

خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Ehss 6 Fgt Bnd

طبق ادعای امیزفیت، این دستبند از نمایشگر 2.5D ضد اثر انگشت بهره می برد. استاندارد 5ATM نیز دوام این محصول در عمق 50 متری زیر آب را تضمین می کند. رابط کاربری راضی کننده بنظر می رسد و می تواند ویژگی هایی مانند کنترل شاتر، مدیریت موسیقی، پیدا کردن تلفن و حتی مشاهده وضعیت آب و هوا را در اختیارتان قرار می دهد.

  • علاوه بر اندازه گیری ضربان قلب، بهترین دست بند های هوشمند موجود در بازار می توانند میزان استرس، کالری مصرف شده و حتی مسافت طی شده را نیز اندازه گیری کنند.
  • شما با فشار دادن کلید پاور می توانید مچ بند را روشن کنید و سه چراغ ال ای دی به صورت متوالی روشن و خاموش می شوند.
  • یکی از پارامترهایی که در هنگام خرید مچ بند هوشمند باید رعایت کنید ارزیابی چگونگی متابولیسم بدن می باشد ، همچنین بررسی وضعیت خواب نیز مهم است.
راهنمای خرید 10 مدل از بهترین مچ بند هوشمند 2022 بیگ سرچ
دیدگاه‌ها برای راهنمای خرید 10 مدل از بهترین مچ بند هوشمند 2022 بیگ سرچ بسته هستند