دسته‌بندی نشده

دوشنبه های دارویی اخبار دارو و تحلیل بازار دارویی-دراگمد

سرپرست اداره فرآورده‌های طبیعی سازمان غذا و دارو، از صدور حدود ۱۰۰۰ مجوز تولید مکمل‌ها از ابتدای شهریور ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش فانا، سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه اعلام کرد که استفاده از اصطلاح جدید “mpox” را به جای آبله میمون آغاز می‌کند. حال مکمل های غذایی و دارویی خوب نیست/ چالش های صنعت مکمل به گزارش خبرنگار مهر، این روزها، مکمل‌های …

دوشنبه های دارویی اخبار دارو و تحلیل بازار دارویی-دراگمد محققان دانشگاه ایلینویز با فریب دادن ژن های خاموش بیان نشده در باکتری های Streptomyces توانستند خوشه های بزرگ ژنی را فعال کنند که امکان تولید محصولات طبیعی جدید را در اختیار می گذا… از روز شنبه یک بازی رسانه ای اعصاب خردکن با “خبر آزادی وریا غفوری” در رسانه های رسمی جریان گرفته است که به نظر نمی رسد در وضعیت فعلی چندان معقول باشد. سرویس جهان- مظلوم کوبانی می گوید ترکیه با پهپاد به مرکز فرماندهی نیروهای سوریه دموکراتیک و مرکز مشترک نیروهای کرد و نظامیان آمریکا حمله کرده است. سرویس ایران- سفر رئیس جمهور محترم به کردستان در شرایط کنونی پیام های متنفاوتی را در بر دارد هر چند که سفر با هدف افتتاح خط انتقال آب سد آزاد به سنندج تعریف شده است اما جامعه کردستانی از این سفر انتظاراتی دارند که اجابت حداقلی آنان می تواند به آرامش جامعه کمک نماید. سیر جزو خوراکی­هایی است که دارای برخی خواص ضدمیکروبی هستند و هیچ مطالعه­ای اثر ضدکرونایی سیر را تأیید نکرده است، هر چند که مصرف آن مانند بقیه سبزیجات درحد معمول توصیه می گردد .

پادکست شماره 4/سلامت مادران باردار در بحران کرونا

یک مطالعه نشان میدهد که داروهای قدیمی درمان آکنه ممکن است کلیدی برای ایجاد درمانی جدید و ایمن تر باشند .داروی ایزوترتینوئین فرمی از ویتامین آ می باشد که با کاهش چربی در پوست عمل می… محققان می گویند آزمایش خونی ابداع کرده اند که می تواند تجویز آنتی بیوتیک های غیرضروری را به بیمار تا 80 درصد کاهش دهد. این آزمایش که توسط محققان آمریکایی ساخته شده است، با استفاده … وزیر بهداشت، از ممنوعیت واگذاری داروخانه های دولتی به بخش خصوصی خبر داد و بر افزایش تولید و صادرات دارو تاکید کرد. موضوع تجویز و مصرف منطقی دارو، علاوه بر اینکه از عوارض دارویی می کاهد، باعث صرفه جویی در هزینه های سلامت نیز می شود.

  • محققان بیمارستان کودکان بوستون به روش جدیدی برای درمان اگزما دست یافتند، در این روش به جای داروی های استروئیدی، از یک روش طبیعی برای مقابله با حمله آلرژیک استفاده می‌شود.
  • محققان موفق به تولید یک آنتی‌بادی شده‌اند که به 99 درصد از بخش‌های اصلی ویروس اچ آی وی حمله می‌کند.
  • جهت گیری کلان شرکت ، ورود به عرصه های نوین دارویی از جمله زیست فناوری، فناوری های دارورسانی از جمله نانوتکنولوژی، داروهای آهسته رهش و عرصه های جدید فناوری سلامت، توسعه صنعت سلولی-مولکولی از جمله سل تراپی ، ژن تراپی ، ایمنوتراپی و فناوری بافتی است.
جزییات جدید از دستگیری تعدادی از افراد دخیل در شبکه فساد دارویی در الب … شعبه استان فارس پخش لیوار با حضور تعدادی از مدیران و پرسنل شرکت پخش افتتاح شد. تمام حقوق این وب سایت برای خبرگزاری وبدا یاسوج محفوظ است. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

آزاد یوسفی راد، روزنامه نگار در یادداشت زیر با تاکید بر اهمیت انتخاب بخشدار سیلوانا با توجه به پتاسیل موجود، از انتقال بودجه و سرانه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی این بخش به سایر مناطق استان انتقاد می کند. شرکت داروسازی مداوا در سال ۱۴۰۰ موفق به تولید و اخذ پروانه تولید ۳ داروی جدید برای نخستین بار در کشور شده است. شرکت تولیدی دارویی لیوار به عنوان اسپانسر شانزدهمین کنگره بین‌المللی زنان و زایمان ایران شما را به حضور … دانه های خوراکی میتوانند منبع بی نظیری برای تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن باشند اما بهترین دانه برای سلامت شما کدام است؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی شاهدانه بپردازیم؛ یک دانه خوراکی با خواص شگفت انگیز!

بهرام دارایی وعده‌ داده‌ بود که افزایش قیمت را همراه با اصلاح پوشش بیمه انجام دهند تا مردم مجبور نشوند هزینه اضافه‌ای برای دارو پرداخت کنند. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. جلسه مشترک مدیرعامل تیپیکو با ريیس انستیتو پاستور ایران … ‌‌‌‌‌‌‌دانشکده علوم و فناوری پزشکی واحد علوم و تحقیقات به مناسبت هفته پژوهش، اولین دوره مسابقه ایده‌یابی فناوری پزشکی را برگزار کرد و پس از داوری، برنده این دوره از مسابقه معرفی و …

این در حالی است که میزان مصرف خودسرانه دارو در ایران بالا است. مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین از بومی سازی و تولید داروی بیهوشی کتامین ایرانی خبر داد. هلدینگ دارویی و غذایی اکتوور در مراسمی خودمانی و صمیمی از غرورآفرینان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و خانواده بزرگ کشتی کشور تقدیر به عمل آورد. تمام حقوق برای دوشنبه های دارویی محفوظ است و انتشار با ذکر منبع بلامانع است. اخیرا برخی صفحات اینستاگرامی که عمدتا در زمینه فروش لباس فعالیت می‌کنند به مشتریان وعده آوردن دارو از ترکیه و سایر کشورها را می دهند و حتی تصویر برخی داروهای ارسالی را در صفحات خود هم منتشر کرده‌اند. واکسن دیگر بیماری­ها در پیشگیری از کرونا تأثیری نداشته و هر بیماری احتیاج به واکسن مخصوص به خودش را دارد.اگر امروزه در بعضی از سایت ها ذکر می شود که واکسنی برای کرونا موثر است مستندات علمی هنوز ندارد .

ایرانی ها چند قلم دارو بیشتر از خارجی ها مصرف می کنند

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از ۵ برابر شدن تولید آنتی بیوتیک و رکوردزنی در تولید دارو توسط این سازمان خبر داد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده اولین دارویی را تایید کرد که می تواند ابتلا به دیابت نوع ۱ را به خبرخوان پزشکی تاخیر بیاندازد. مدیرعامل شرکت تدارکات پزشکی هلال ایران از افزایش ۴ برابری تولید دارو و تجهیزات مربوط به دیالیز در هلال احمر خبر داد. مجموعه شرکت‌های لیوار با هدف تامین و بهبود استانداردهای بهداشت و سلامت گروه‌های مختلف جامعه از طریق واردات، تولید، بازاریابی و پخش کالاهای سلامت محور و نیز ایجاد اشتغال پایدار بنا نهاده شده است…. در عین حال خطر دیگر این پدیده‌ نیز فروش داروهای ممنوعه قاچاق اعم از داروهای مخدر، سقط جنین و…

رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد که قیمت دارو افزایشی نداشته، بلکه متناسب با نرخ تورم تغییر کرده است. وی گفت باید توجه کرد که هر سال در کشور میزانی از تورم وجود دارد. سرویس آذربایجان غربی- دو واحد صنفی دندانپزشکی و تجهیزات پزشکی غیر مجاز در میاندوآب و تکاب در بازرسی کارشناسان واحد نظارت بر درمان و واحد نظارت دارویی شبکه بهداشت و درمان این دو شهرستان پلمب شد.

کمبود دارو در کشور به کجا رسید؟

محققان بیمارستان کودکان بوستون به روش جدیدی برای درمان اگزما دست یافتند، در این روش به جای داروی های استروئیدی، از یک روش طبیعی برای مقابله با حمله آلرژیک استفاده می‌شود. داروی افلیبرسپت با نام تجاری آیلیا به صورت ویال تزریقی چشمی 4mg/0.1ml می باشد که باید در دمای 8-2 درجه سانتیگراد نگهداری شود . کليه حقوق اين پایگاه اطلاع‌رسانی متعلق به «خبرگزاری کردپرس» بوده و هرگونه استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. سرویس ایلام – اخیرا برخی گمانه زنی های رسانه‌ای در استان ایلام از عدم انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب به استان ایلام خبر داده‌اند که طی یادداشتی به بررسی برخی ابعاد آن می‌پردازیم. سرویس جهان- در حالی که روسیه پیشنهاداتی برای رفع تنش کنونی میان ترکیه و کردهای سوریه ارائه کرده است، آمریکا به عنوان متحد کردها، پرسنل غیر نظامی خود را از منطقه تحت کنترل کردهای سوریه به اربیل منتقل کرده است.

دیدگاه‌ها برای دوشنبه های دارویی اخبار دارو و تحلیل بازار دارویی-دراگمد بسته هستند