دسته‌بندی نشده

دریچه تامین هوا 20*20 داخلی فروشندگان و قیمت هواکش صنعتی

انواعی از دریچه هوا که برای هواکش استفاده می شود به شکل دیواری است و قابلیت تنظیم را دارد. در نظر داشته باشید که هواکش در مکان های مختلفی نصب می گردد و با توجه به آن دریچه هوا با قابلیت نصب متفاوت استفاده خواهد شد. فروش دریچه هوا و طراحی بهینه سیستم های توزیع هوا در کاربری های اداری ، تجاری ، مسکونی و صنعتی در شرکت ره سام و توسط کارشناسان این مجموعه صورت می پذیرد. طراح پس از صرف زمان بسیار و محاسبه بار های حرارتی و برودتی هر فضا و در نظرگیری ملاحظات فراوان در نهایت سیستم مورد نظر خود جهت تهویه هر فضا را انتخاب و طراحی می نماید. در مرحله آخر ، نتیجه و ثمره تمام این مشقات در دریچه توزیع هوا نمایان گر خواهد شد.

فرا تهویه در سال ۱۳۸۴ تاسیس و آغاز به عرضه انواع متعلقات تهویه نموده است. 3) اگر دستگاه پخت و پز خانگي براي مقاصد تجاري به كار رود، بايد به هود مجهز شود. 6) هواكش تخليه بايد به صورت مداوم روشن باشد و به يك سيستم برق اضطراري پشتيبان )متصل باشد. 3) اگر دريچه اي از نوع چوبي بر روي دهانه نصب مي شود، سطح آزاد آن نبايد بيش از 25 درصد ) محاسبه شود مگر آنكه كارخانة سازندة دريچه، عدد ديگري توصيه كرده باشد. 2) اگر دريچه اي از نوع فلزي بر روي اين دهانه نصب مي شود، سطح آزاد آن نبايد بيش از 75 ) درصد محاسبه شود مگر آنكه كارخانة سازندة دريچه، درصد ديگري توصيه كرده باشد. كيلوكالري در ساعت (يك فوت مكعب در دقيقه براي هر 2400 بي تي يو در ساعت ) انرژي معادل سوخت ورودي به دستگاه ها، باشد.

این کالا که حدودا ۷ سال است که مهمان خانه ها شده است، قبلا فقط به صورت آلومینیومی تولید می شد. امروزه کارخانه های تولیدکننده، انواع دریچه هوا چوبی درپوش دار را در طرح های خطی دمپردار و قابل تنظیم‌ دمپردار تولید می کنند. کارگاه صنعتی تهران دما دریچه کولر چوبی را در ۱۰ رن متنوع تولید و عرضه می‌نماید. دریچه‌ هوای گرد شبیه دریچه‌های جهت دار هستند، اما به شکل های گرد هستند.

  • 4) در بيرون ساختمان، تراز زير دهانة دريافت هواي احتراق دست كم بايد 300 ميلي متر ( 12 اينچ) از تراز زمين مجاور بالاتر باشد.
  • بیشتر ساختمان‌ها دارای دو کانال اصلی و فرعی بوده و از کانال‌های فلزی چهارگوش برای جابجایی و پخش هوا به‌کار گرفته خواهد شد.
  • دریچه‌ های هوا با توجه به قابلیت‌ هایی که دارند، از جنس‌ های متنوع تشکیل شده‌اند که هر کدام از آن‌ ها می‌ توانند مصارف خانگی یا صنعتی داشته باشند.
  • اکثر دریچه هوا به شکل چهار گوش می باشد و برای سیستم های بسیار زیادی استفاده می شود.
  • ی اصلی محصول دریچه تامین هوا انتقال هوای تازه و مکش هوای آلوده از طریق انواع کانال کولر است.

مثلا دریچه خطی زاویه دار و یا تیغه های که به شکل حرف تی هستند از انواع دریچه های خطی هستند. تنظیم کردن ورود و خروج هوا به راحتی توسط این دریچه انجام می شود. در واقع زمانی که از یک سیستم هواساز صحبت می شود بخش های مختلفی مد نظر است ولی قسمت نهایی آن یعنی دریچه هوا تازه یکی از مهمترین قسمت ها به شمار می رود.

لوله خرطومی نسوز

این محصول همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید، بسیار زیبا بوده و در ۱۰ رنگ متنوع تولید می شود. دریچه هوا چوبی دارای درپوش زمستانه جهت پوشاندن در فصل های سرد می باشد، بخاطر همین این کالا در سال های اخیر در میان مردم بسیار محبوب شده است‌. یک دریچه گرد تخت از ابتدایی‌ترین انواع دریچه های موجود در بازار است که چون شباهت بسیاری به بلندگو دارد، به دریچه بلندگویی نیز معروف است. اگر در محیطی قرار دارید که فاصله افراد با دریچه زیاد نیست یا اینکه دریچه در فاصله معمولی قرار دارد، در این شرایط توصیه می کنیم تا از دریچه بلندگویی یا تخت استفاده نمایید. در این نوع از دریچه ها یک سری پره های داخلی وجود دارد که می توان آنها را مایل نمود و جریان ورود هوا را در دست گرفت. دریچه فلزی که از پراستفاده ترین و پرکاربرد ترین مواد و متریال مورد نیاز ساختمانی می باشد که برای کنترل جریان هوا و تهویه در محیط های سربسته صورت می پذیرد.

جهت افزایش زیبایی و تثبیت رنگ آن از رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک استفاده شده و محدودیتی جهت نصب دمپر هوا یا ساخت مدل‌های متنوع دریچه‌های تهویه آسیا گرد نخواهد داشت. مقاومت بالا در برابر ضربه، وزن کم و نصب آسان موجب انتخاب دریچه آلومینیومی گرد در ساختمان‌های لوکس و شیک اداری و تجاری شده است. با توجه به مقاومت بالای آلومینیوم در برابر گرما و سرما امکان استفاده از این نوع دریچه در سیستم‌های حرارتی و برودتی نیز وجود دارد. استفاده از دریچه هوای گرد برای کانال انتقال جریان هوا با سطح مقطع گرد بسیار مناسب بوده و سازگاری قطعات این دو بخش مناسب است. همچنین در برخی از مواقع با مبدل گرد به چهارگوش امکان اتصال دریچه هوای گرد به کانال هوای چهارگوش وجود دارد.

دریچه تامین هوا 20*20 داخلی فروشندگان و قیمت هواکش صنعتی

اگر کولر آبی خود را در زمستان بپوشانید؛ از خرابی کولر جلوگیری خواهید کرد. بهتر است جنسی که خریداری می‌کنید از نوع برزنت کانتینر باشد تا از نفوذ رطوبت به داخل کولر جلوگیری کنید. همچنین با استفاده از کاور می‌توانید از ورود گرد و خاک یا سرما و باد به داخل کانال آب جلوگیری کنید. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

دریچه کولر پلاستیکی با عرض 20 سانتی متر

اگر اطلاعات بیشتری از دریچه بلندگویی نیاز دارید می توانید به مقاله دریچه بلندگویی چیست، مراجعه کنید. همچنین در هر خانه ای ممکن است نیاز به دریچه بلندگویی پیدا کنید که می توانید از آپادانا کالا خرید خود را با کمترین قیمت به ثبت برسانید. دریچه تامین هوای پلاستیکی یکی از انواع دریچه های هوا است که به عنوان دریچه هواکش نما و دریچه خروجی هوا در هود بکار می رود.

دریچه پلاستیکی چهار طرفه

دریچه هوا محصولی است که در دهانه ی انشعابات هوا در سیستم های تهویه مطبوع و هوارسان در منازل، ادارات، و مجتمع های اداری به کار می رود. فریم دریچه هوا ی پلاستیکی به صورت یکپارچه و یکنواخت و بدون انقطاع می باشد و همین امر باعث زیبایی بیشتر این محصول می شود . نحوه ی کارکرد دمپر دستی تعبیه شده بر روی ساختار بیرونی دریچه هوا به اینگونه است که تیغه های افقی جلویی را به حرکت در آورده و میزان فشار هوای عبوری از دریچه هوا تنظیم خواهد شد . هنگام طراحی دریچه هوا ی اسلوت عواملی چون سرعت جریان هوا و انیز ارتفاع نصب در محاسبات تاثیر گذار است . این دریچه هوا به طوز کامل با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود . دریچه‌های جهت دار استاندارد از آلومینیوم ساخته شده اند، اما اگر گزینه ارزان‌تری می‌خواهید، می‌توانید از دریچه‌های فولاد گالوانیزه استفاده کنید.

دیدگاه‌ها برای دریچه تامین هوا 20*20 داخلی فروشندگان و قیمت هواکش صنعتی بسته هستند