دسته‌بندی نشده

دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی

دریچه بازدید داکت اسپلیت را میتوان از آلومینیوم، ام دی اف و پی وی سی تولید و عرضه شود. شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش نسبت به نوع ورق ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام نمایید. معمولا از دریچه بازدید داکت اسپلیت در تأسیسات استفاده می‌شود و معمولا بر روی سقف های کاذب نصب و برای بازدید و تعمیر انواع تأسیسات ساختمان بکار می‌رود. پس از اینکه درب دریچه بازدید داکت اسپلیت روی فریم آن تعبیه شد این محصول توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می‌گردد و درون کوره قرار می‌گیرد. تنوع رنگ های مختلف باعث می‌شود که تناسب و هارمونی زیبایی بین نمای سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت و نمای اطراف محیط به وجود دریچه داکت اسپلیت آید. همچنین تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت از هرگونه ضربه و صدمات احتمالی مصون می‌ماند.

با توجه به اینکه یونیت داخلی در سقف کاذب جاسازی شده است و از فن بزرگی در آن برای رساندن هوا به همه اتاق ها و سالن ها استفاده می شود و از طرفی هوا از کانال های متعدد عبور می کند ، صدای کارکرد فن یونیت داخلی به فضای داخل منتقل می گردد. در شکل زیر یک نمونه از کاربرد دمپرها یا همان دریچه های ترموستاتیکی اتوماتیک که موتور دمپر نیز بر روی آن سوار شده و در انتهای هر شاخه از کانال کشی گرد انعطاف پذیر نصب می شود ، نشان داده شده است. همه ما به دنبال راهی هستیم تا هم از تکنولوژی بیشترین استفاده را کنیم هم بتوانیم ظاهر دکوراسیون خود را حفظ کنیم. این سیستم ظاهر خود را حفظ می کنند و با کمک دریچه داکت اسپیلت شما می توانید دکوراسیون داخلی خود را به زیبایی تکمیل کنید.

نصب فیلتر بر روی دریچه های داکت:

همچنین شما میتواند با توجه به نیاز خود دریچه بازدید داکت اسپلیت را بدون پوشش و رنگ سفارش دهید. اما به دلیل این که این دریچه به صورت دکوراتیو هم استفاده می‌شود بهتر است برای آن پوشش مناسبی با رنگ دلخواهتان انتخاب نمایید. ضربه یا آسیب به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت باید آنرا پس از خروج از کوره در کاور یا مشمای ضربه گیر قرارداد و بصورت بسته بندی به پروژه یا محل نصب ارسال نمود. در محیط درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد شده قبلی از رنگ کاری ایجاد می گردد. در فضاهایی که از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده میشود برای دمشِ هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی استفاده می شود.

برخی از نمونه کار دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه سان

درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی این قابلیت را دارد که هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت لولایی باز و بسته گردد. پس از ایجاد لبه ها، نوبت به جانماییِ دریچه خطیِ گریلی بر روی نقاط مشخصِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.با تعبیه‌ی دریچه خطی بر روی درب اصلی دریچه بازدید داکت اسپلیت وقتِ آن می‌رسد که جای قفل بر روی نقاط مورد نظر خواهدرسید. پس از پرسِ جای قفل ها بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، برای اتصال درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم می‌رسد. با انجام کلیه موارد بالا نوبت به ایجاد پوشش رنگ پودری استاتیک کوره‌ای بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. انجام عملیات رنگ بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت باعث زیباییِ نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت و نیز باعث محافظت دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه و خط و خش می‌گردد. برای زیباترشدنِ نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌توان از کدرنگ های متنوع بهره گرفت.

پس از سایزینگ ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، به میزان ضخامت لولا از عرضِ این ابعاد کم نموده و با لحاظِ بادحور برای این کار نسبت به برش ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می‌شود. با اتمام ساخت فریم،نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی لولایی باید به ابعاد داخلیِ فریم دقت کرد.در واقع سایز درب به میزان دو میلیمتر از هر بُعد نسبت به ابعاد داخلی فریم کوچکتر در نظر گرفته می‌گردد. شیارهای ورود هوای دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Z در مدل گریل های پره ای با طرح خم به شکل Zتولید خواهد شد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی

هر کدام از انواع دریچه‌های بازدید تاسیسات مورد استفاده برای داکت اسپلیت بر اساس رنگ، مدل، ابعاد و متریال به‌کار رفته متفاوت خواهد بود. همچنین با توجه عدم‌ثبات بازار در قیمت آلیاژ استفاده شده، اماکن درج نهایی قیمت وجود نخواهد داشت. جهت استعلام قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ مشخصات لازم برای وصول هزینه نهایی با نمایندگان مجموعه تهویه سان برقرار نماید. نکته مهم در استعلام قیمت از مجموعه تهویه سان؛ نبود افراد سودجو و دلال بوده و قیمت تمام شده ارزان‌تر از بازار خواهد بود.

  • بودن دریچه بازدید داکت اسپلیت،همچنین دارابودنِ شیار محیطی روی درب آن از خصوصیات مشخص آن به شمار میآید.
  • گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید.
  • برای اتصال دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی باید از روش پیچ ازرو یا پیچ مخفی بهره گرفت.
  • نصبِ دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی به دو صورت پیچ از رو و پیچ مخفی در محل خود نصب و تعبیه می‌شود.
  • از ویژگی های این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی اثری از زائده‌یا برجستگی به عنوان دستگیره دیده نمی‌شود و درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت فشاری و عملکرد اهرم از داخل باز و بسته می‌شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دارای کادر محیطی به صورت پرّه‌ی پله ای رو به داخل در یک ردیف یا دو ردیف در حاشیه‌یا داخلِ درب دریچه بازدید است. این حفره‌ی چهارگوشِ یک و دوردیفه درواقع منفذِ ورود هوای برگشت دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در اصطلاحِ کارگاهی، به هر یک از این حفره های ورودِ هوا گل سقفیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می گویند. اگر این حفره‌ی چهارگوش به صورت واحد باشد به این نوع دریچه بازدید، دریچه بازدید داکت اسپلیت تک گل، و اگر این حفره چهارگوش به صورت دوبل بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه گردد، دریچه بازدید فنکویل را دریچه بازدید داکت اسپلیت دوگل نامیده می‌شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی نیز با دو حالت وزنه‌ای و لولایی باز و بسته می‌شود.

اگر درب لولایی باشد تعداد قفل های تعبیه شده روی آن به ابعاد دریچه بستگی دارد.جنس ورق مصرفی جهت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Z ورق آلومینیوم است. در نهایت تمام سطوح محصول با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشانده می شود تا از آسیب دیدگی حفاظت شده و عمر بالای آن تضمین شود. اما در ابعاد بزرگ الزاما باید از ورق های ضخیم تر برای ساخت درب استفاده می شود. دریچه های داکت اسپلیت در واقع تفاوتی با دریچه بازدید فن کویل ندارد و با همان متریال و ابعاد قابل ساخت هستند. به لحاظ متریال این دریچه ها را میتوان از جنس آلومینیوم، چوب (ام دی اف) و پی وی سی تولید کرد.

یارانه مهرماه بصورت یارانه نقدی پرداخت میشود؟ همانطور که اشاره گردید با توجه به آزادیِ عمل در ساختِ فریم با عرض ها و ابعاد مختلف به راحتی می‌توان این عرض را در سایز ۳ تا ۵ سانت اجرایی کرد. برای استحکامِ بیشترِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی، در دورتادورِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبه‌ی نیم سانتی از بیرون به داخل ایجاد می‌شود که این لبه علاوه بر استحکام فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود، بلکه باعث زیبایی و شکیل تر شدنِ ساختارِ کلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز می‌شود. برای ساختارگیریِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اضلاعِ منفک را با دستگاه نقطه جوش با کُرنرهای ورقی از داخل، به هم متصل و به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت شکل چهارضلعی می‌بخشند که این فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً گونیا و قائم الزاویه مونتاژ می‌شود. پس از طراحی و مونتاژ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنیِ ساده لولایی می‌رسد. برای ساخت و تولید این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت برای تمام اجزا اعم از درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق روغنی یا گالوانیزه استفاده می‌شود.با توجه به میزان عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت که عمدتاً ۳ سانت می‌باشد، ورقی که برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز داریم را به میزان لازم برش می‌زنیم و با خَمکاریِ لبه های ورقِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، ساختارِ فریم آماده می‌شود.

دیدگاه‌ها برای دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی بسته هستند