دسته‌بندی نشده

ترید ارز دیجیتال در صرافی کوکوین (Kucoin)

علاوه بر معرفی صرافی های بین المللی و ایرانی به معرفی بروکر های ایرانیان نیز می پردازیم. این امر به این دلیل است که KuCoin مبادله ارزهای رمزنگاری شده و پلتفرم های مشتقاتی (future derivative platforms) از یکدیگر را جدا میکند. برای خرید و فروش NFT ها شما میتوانید در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس یا ارز دیجیتال مانا عضو شوید. کار با پلتفرم coinex ایمن و آسان است و در واقع برای برقراری این امنیت از چندین پروتکل استفاده می شود.

سفارشات ثبت شده و در انتظار تکمیل را تحت عنوان لیست سفارشات (Order Book) به کاربر نمایش میدهد. در صورتی که قیمت ارز به یک رقمی برسد سفارش با قیمت و حجم که شما مشخص می کنید را ارسال می کنید این سفارش چون قرار دادن حد ضرر را مشخص می کند کاربر زیادی دارد. البته میزان تخصیص درآمد به مشتری متناسب با مقدار ارز کوکوینی است که مشتری در اختیار دارد. در قسمت انتقال وجه نوبیتکس میزان کارمزد نیز مشخص و برابر با 0.8 تتر می باشد. بعد از وارد شدن از سمت راست پایین که اردر گذاشته میشه شما دسترسی به تنظیم چند مورد دارید.اولین قسمت که براتون با رنگ بنفش مشخص شده ، میتونید میزان ضریب مارجین به صورت دستی مشخص کنید از 1 تا 10 که تو ویدئو تفاوتش را توضیح داده ایم. در قسمت باز تنظیم نیز میتونید رمز عبور حسابتون رو تغییر بدید.

در اولین کادر باید مشخص کنید چه میزان تتر می خواهید به صرافی کوکوین انتقال دهید. میزان کارمزد معاملاتی برای انجام معاملات برابر با 0.1 درصد می باشد. یکی از این خدمات تقسیم نصف درآمد حاصل از معاملات با مشتریان صاحب ارز کوکوین است. یکی از صرافی های معتبر در سراسر دنیا، کوکوین می باشد. نه تنها وضعیت نظارتی این پلتفرم، بلکه شیوه های امنیتی داخلی و خارجی آن نیز مهم است. 1. اگر وضعیت برداشت «در حال تأیید» (Confirming) را نشان میدهد، لطفاً ایمیل تأیید خود را بررسی و تأیید کنید.

کارمزد صرافی Coinex چقدر است؟ به این معنی که کاربران باید 0/2 درصد از معاملات خود را بهعنوان کارمزد پرداخت کنند. همین که اعتبار کوکوین شما تامین شد، آماده شروع معاملات هستید. صرافی کوینکس مانند کوین بیس یک کیف پول کاملاً آماده ندارد. اکنون روی Send code کلیک کرده و کد ۶ رقمی که از طرف صرافی کوینکس به ایمیل ما ارسال می گردد را در باکس پشت send code وارد می کنید و در پایان روی Next کلیک می کنید. پس از این که کار انتقال ترون از صرافی ایرانی صرافی کوکوین به پایان رسید، باید موجودی حساب صرافی خارجی کوکوین خود را چک کنید.

مرکز راهنمایی دقیق و صفحه پشتیبانی: صرافی تقریباً برای همه چیزهایی که ممکن هست با آنها مشکل داشته باشید، راهنما های دقیقی دارد، و اگر پاسخ رضایت بخشی پیدا نکردید، میتوانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید. در این صفحه روی گزینه Send code کلیک کنید تا یک کد به ایمیلتان ارسال گردد. در نهایت روی گزینه Submit کلیک کنید تا این لایه امنیتی با موفقیت برای شما فعال شود. راستی یک نکتهای، کسانی که به جای اپ رمز ساز گوگل، دریافت رمز از طریق پیامک را فعال کردهاند، برای تمام وریفای ها در پنل باید رمز پیامک شده را در قسمتهای مختلف وارد کنند. باید قبل از اتصال 2FA از طریق تلفن همراه خود ، آدرس ایمیلتان را تایید کنید. Repayment: این بخش برای پرداخت بدهی شما میباشد که از طریق یکی از ارزهای اتریوم یا تتر صورت میگیرد. از طرفی، در نسخه Lite معاملات فیوچرز کوکوین، کاربران میتوانند بین قراردادهای آتی با مارجین USDT یا BTC، یکی را انتخاب کنند.

حال ارز مورد نظر را فیات و یا ارز دیجیتال انتخاب کرده و شماره کیف پول صرافی خود را کپی کرده و به این آدرس مبلغ مورد نظر خود را ارسال سایت ایران ارز دیجیتال کنید . آن را کپی کرده و دوباره به صرافی بایننس برگشته و کد را در قسمت آدرس کیف پول مقصد کلیک کنید. برای واریز به کوکوین در صفحه اصلی این صرافی روی گزینه Deposit کلیک کنید. در صفحه جدید می توان با ارز USDT و یا توکن CET وام دریافت نمود. در ساده ترین شکل آن این اجازه را دارید که دارایی های ارز دیجیتال خود را وام دهید و سود کسب کنید. یکی دیگر از ویژگیهای موجود در کوکوین برنامه وام دهی است. صرافی کوکوین یک صرافی بین المللی ارزهای دیجیتال است که با بیش از ۸ میلیون کاربر در جهان، جز رقیب اصلی صرافی بایننس و جز یکی از محبوبترین صرافیهای بازار ارزهای دیجیتال به شمار میرود.

این افراد زمانی که از روند بازار مطمئن شدند ، اقدام به استفاده از اهرم خواهند کرد. حتما کلید پشتیبانی را در مکانی امن و مطمئن یادداشت نمایید. صرافی Coinex از تعداد زیادی جفت ارز (بیش از ۲۰۰ جفت ارز) پشتیبانی میکند و به صورتی طراحی شده است که هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش میکند که از بابت سرعت پردازش تراکنش ها بالاتر از متوسط جهانی است و همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که کوینکس به اکثر کشورهای جهان خدمات ارائه میدهد و همین باعث وجود تعداد زیادی کاربر در این صرافی و به طبع حجم معاملات بیشتر و سرعت بیشتر در تکمیل سفارشات کاربران میشود.

این کد رو میتونید به دوستان یا اشنایان بدین و با این کد ثبت نام کنن و این کار موجب میشه پاداشی هم برای شما واریز بشه. پس از تکمیل فرایند واریز به صرافی می توانید از طریق آموزش ترید در کوکوین آغاز به خرید و فروش و ترید رمز ارزهای مختلف نمایید. آموزش صرافی کوکوین با موبایل را ادامه میدهیم. در ادامه آموزش های لازم در این خصوص داده خواهد شد. این صرافی بین المللی حدود 900 ارز دیجیتال را پشتیبانی کرده و می توان انتخاب بسیار گسترده تری در خرید ارز های دیجیتال نسبت به صرافی های دیگر داشت. مورد دیگر برای بالا بردن امنیت حساب کاربری در صرافی Kucoin تنظیم Login Safety Phrase می باشد. همانطور که در شکل بالا می بینید در کوکوین می توانید هم با USDT هم ارز های دیجیتال معاملات فیوچرز انجام دهید.

به علاوه، مبادلات زیادی نیز وجود دارد. البته با وجود عدم داشتن احراز هویت باز هم می توان در این صرافی ثبت نام کرده و به خرید و فروش ارز های دیجیتال پرداخت. البته صرافی های دیگر اهرم های بالاتری را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. مشکل دیگری که معمولا برای کاربران ایرانی پیش می آید این است که افرادی که از VPN ها با IP ثابت استفاده می کنند ، در صورت قطعی اینترنت و یا مشکلات دیگر ممکن است آدرس IP آنها تغییر پیدا کند. استفاده از اهرم فقط برای افرادی مفید است که بسیار حرفه ای و با تجربه هستند و می توانند روند بازار را تشخیص دهند. در سایت رسمی صرافی کوکوین از موسسان و افرادی که در حال حاضر در کوکوین مشغول فعالیت هستن اسم برده نشده.

صرافی کوکوین برای ایرانیان تحریم می باشد. البته با وجود اینکه امکان احراز هویت برای ایرانیان با پاسپورت ایرانی مقدور نیست و صرافی کوکوین تحریم است ، ولی بدون فیلترشکن و یه راحتی می توان در سایت kucoin وارد شد. متاسفانه ایجاد حساب کاربری با استفاده از شماره همراه برای کشور ایران مقدور نیست. و اگر تشخیص دهند شما از ایران به این صرافی وصل شده و معامله می کنید حساب شما بلوکه خواهد شد. برای این منظور بسیاری از افراد از VPS برای وصل شدن به این صرافی استفاده می کنند. این عمل برای بسیاری از افراد گیج کننده بوده و حتی گاها سوالاتی پیش می آید که موجودی حساب خود را کمتر مشاهده می کنند و یا صفر مشاهده می کنند.

برای مثال هر زمانی که کاربر قصد برداشت داشته باشد هزینه برداشت بیتکوین برابر با ۰.۰۰۰۴ BTC خواهد بود که این میزان کمتر از متوسط هزینههای برداشت در سایر صرافیها است. همچنین هر زمان که بخواهید می توانید کشور آی پی ثابت خود را تغییر دهید و نیازی به پرداخت هزینه اضافه نخواهد بود. مشاهده خواهید کرد که حداکثر مبلغ قابل برداشت در صرافی کوکوین در هر روز 1 بیت کوین می باشد. با انتخاب جفت ارز موردنظر خودتان در قسمتی که مشخص شده است و سپس واردکردن مبلغی که قصد دارید در این معاملات وارد شود (در جفت ارز انتخابی ما حداقل مبلغ برای انجام معاملات توسط ربات ۱۰۰۰ دلار است) و درنهایت روی گزینه Create کلیک کنید. شرکت کریپتوکوانت (Cryptoquant) متوجه شده که مقدار بزرگی از بیت کوینهای موجود در والت صرافی کوکوین ابتدا منتقل و سپس متوقف شده است.

توجه داشته باشید که در حال حاضر کاربران ایرانی نمیتوانند از طریق تلفن همراه ثبت نام کنند. در حال حاضر ایران در لیست تحریمی این صرافی قرار دارد. همچنین صرافی کوکوین که ادعای امنیت بالا دارد از بیش از 400 ارز رمز نگاری شده محبوب پشتیبانی می کند که انتقال و خرید و فروش این رمز ارز ها با کمترین هزینه کارمزد نسبت به سایر صرافی ها امکان پذیر می باشد. این پلتفرم اشاره می کند که این کار به صورت خودکار انجام می شود و تنها زمانی به مجوز دستی نیاز دارید که اندازه سپرده شما بیش از 100000 برابر هزینه استخراج باشد.

برای این منظور در هر شبانهروز تنها امکان برداشت 5 بیت کوین از صرافی کوکوین برای شما مقدور است. مشتریان در صورت بروز مشکل و یا هر گونه سوال از نحوه استفاده از صرافی گرفته تا سوالات دیگر می توانند با پشتیبانی مطرح کرده و راهنمایی های لازم را کسب کنند. در بیشتر موارد ، KuCoin حدود 30 دقیقه پس از ارسال درخواست ، برداشت های شما را پردازش می کند. واریز به حساب KuCoin شما به ارز رمزنگاری شده ای که واریز می کنید بستگی دارید و غالبا بین 10 تا 20 دقیقه به طول می کشد. اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید ، و مراحل احراز هویت دو مرحله ای را به درستی طی کرده باشید ، وارد مرحله وارد کردن کد 2FA خواید شد و باید از اپلیکیشن گوگل که در گوشی خود نصب کرده اید کدی را که هر دو دقیقه یک بار توسط اپلیکیشن تولید می شود ، در این کادر وارد کنید.

یکی از صرافی های معتبر در سراسر دنیا، کوکوین می باشد.

بنابراین، بعید است که کوینکس ارائه خدمات ترید ارزهای دیجیتال به کاربران ایرانی را متوقف کند. ارز کوکوین با نام Kcs یک ارز دیجیتال بر اساس شبکه اتریوم بوده و خدمات انتقال وجه آسان و با امنیت بالا را ارائه می کند. نخست باید بدانید که سپرده گذاری رمز ارزها رایگان است، البته برای انتقال ارز در شبکه بلاک چین آن کارمزدی دریافت خواهد شد. اما همین قدر بدانید که از این نظر کوکوین در رتبه زیر ۱۰ قرار گرفته و جایگاه بسیار مناسبی در جدول دارد.

در قسمت ایمیل ، ایمیل مورد نظرتان را وارد کرده و روی گزینه Send کلیک کنید تا کد تایید به ایملیتان ارسال گردد. برای معاملات فیوچرز در کوکوین وارد حساب خود شده و در همان صفحه اصلی روی منوی Futures کلیک کنید. دستورالعمل های قدم به قدمی که روی صفحه به شما نمایش داده می شود را دنبال کنید. در خصوص ارز های دیجیتال هدف بسیاری از افراد سرمایه گذاری دیجیتال می باشد. در این مورد دو گزینه دارید؛ اگر از قبل یک توکن دیجیتال در اختیار دارید، می توانید آن را مستقیماً به کوکوین واریز کنید. پس از باز کردن حساب KuCoin خود ، برای واریز برخی از وجوه ارتقا پیدا میکنید. برخی از کاربران پس از تحریم نیز ترجیح دادند که باز هم فعالیتهای خود را در صرافی بایننس ادامه دهند و با استفاده از راهحلهای موقتی مانند استفاده از وی پی ان، وی پی اس و …

دیدگاه‌ها برای ترید ارز دیجیتال در صرافی کوکوین (Kucoin) بسته هستند