اخبار فارس اس ام اس

تبلیغ کافه و کافی شاپ با 5 روش کاربردی

اطلاع‌رسانی برنامه‌های ویژه و تخفیف‌ها از طریق پنل اس ام اس

ویژگی‌هایی که پنل پیامکی باید داشته باشد

همکاری با کتابخانه‌های اطراف نیز گزینه‌ خوبی است و مخاطبان خاصی را جذب می‌کند. برای مثال با توافق کتابخانه، روزهایی در هفته را مشخص کنید و به اعضای کتابخانه برای خرید از کافه تخفیف دهید. البته این به ماهیت کافه شما و حیطه فعالیت‌هایتان بستگی دارد. با استفاده از اس ام اس مارکتینگ می‌توانید تخفیف‌ها را به اطلاع مخاطبانتان برسانید.

استفاده از اینستاگرام با هدف تبلیغ کافه

3. تبلیغات پیامکی گسترده و انبوه با هدف تبلیغ کافه

مطمئنا یکی از روش‌ها برای تبلیغ کافه و ایجاد انگیزه مراجعه دوباره در مشتریان، استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس با محتوای تخفیف یا شرایط ویژه است. محتوای پیام اهمیت بسیاری دارد و باید از کلماتی استفاده کنید که منظورتان را بدون حاشیه به مخاطب برساند. برای مثال اطلاع‌رسانی آفرها، افتتاح شعب جدید و تخفیفات ویژه به مشتریانی که یک بار از شما خرید کرده‌اند، برخی از موضوعات مناسب برای ارسال پیامک انبوه هستند.

در این صفحه دست شما باز است و عکس انواع نوشیدنی‌‌ها یا خوراکی‌های متفاوت را می‌توانید به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید طرز تهیه غذاهای کافه‌ای یا بین‌المللی را هر هفته با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. برای تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبانتان توصیه می‌کنیم ابتدا اطلاعات خود را درباره روش‌های بازاریابی بیشتر کنید و مراحل آن را یاد بگیرید. برای این کار به صفحه بازاریابی چیست؟ سر بزنید تا تبلیغات موثرتری داشته باشید.

هر ساعت از روز که اینستاگرام را باز کنید، با سیل محتواهای مختلف مواجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها به‌جز برخی اکانت‌های شخصی چاشنی تبلیغات را دارند. شما نیز به‌عنوان یک کافه‌دار باید کسب‌وکار خود را وارد دنیای مجازی کرده و با استفاده از روش‌های روز، تبلیغات کافه خود را در این بستر انجام دهید. یک پیج کاری بسازید و محتوایی در آن منتشر کنید که مربوط به کافی شاپ است.

برای مثال با خواندن عبارت Just do it بدون لحظه‌ای درنگ، برند نایک در ذهن شما می‌درخشد. با رعایت این شروط هنگام انجام تبلیغات محیطی، بازدهی بهتری از سمت مشتریان دریافت می‌کنید. اگر در ابتدای کسب‌وکارتان هستید و هزینه نصب بیلبورد شهری برای شما بالا است، توصیه می‌کنیم از پنل پیامکی استفاده کنید. پنل‌های پیامکی هزینه کمتری نسبت به تبلیغات محیطی دارند و باعث دریافت بازخورد بهتری از مشتریان می‌شوند.

2. اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی؛ بهترین روش تبلیغات رایگان


آشنایی با بهترین روش‌ها برای تبلیغ کافه در مجله استار اس ام اس
راهنمای مطالعه

یکی از روش‌های تبلیغ کافه که هزینه بالا و نتیجه نسبتا مطلوبی دارد، تبلیغات در سطح شهر است. طبیعتا اگر تبلیغات شما مشابه رقبایتان باشد، نباید انتظار دیده شدن و جلب توجه را داشته باشید. با وجود بازدیدهای زیاد، تبلیغات محیطی در برخی مواقع نتیجه‌ای که باید را به ثمر نمی‌رسانند. علت این امر شباهت زیاد جملات، شعارها یا تصاویری است که روی بیلبوردهای مختلف در سطح شهر مشاهده می‌شود و اصلا برای مخاطب جدید و جذاب نیست. البته چند نکته استثنایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تبلیغات محیطی موثری انجام دهید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

نکاتی که با رعایت آن‌ها تبلیغات محیطی نتیجه متفاوتی می‌دهد!

همکاری با کسب و کارهای محلی؛ یکی از بهترین روش‌های تبلیغ کافه

تبلیغ کافه از طریق ارسال پیامک انبوه

به یاد داشته باشید که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل اس ام اس، برخورداری از بانک شماره موبایل است. بانک شماره به شما اجازه می‌دهد تا دسترسی کاملی نسبت به جامعه هدف خود داشته باشید و بر اساس فاکتورهای منطقه‌ای یا سن، پیامک انبوه را ارسال کنید.

4. اسنپ فود؛ مکانی برای دیده شدن کافه شما

سرویسی که از خدمات آن برای ارسال پیامک استفاده می‌کنید، باید چندین ویژگی را داشته باشد:

  1. قابلیت ارسال پیامک به صورت تفکیکی و انبوه (برای تبریک تولد یا تبریک روز خاص)
  2. بدون محدودیت در کاراکتر (طرح‌های ویژه و تخفیفات)
  3. ارسال پیامک به بلک لیست (برخی گوشی‌های هوشمند تبلیغات را به صورت خودکار مسدود می‌کنند)

تبلیغات کافه روش‌های مختلفی دارد که می‌توان با انجام آن‌ها فروش محصولات کافی‌شاپتان را افزایش دهید. اطلاع‌رسانی به مخاطب مهم‌ترین عنصری است که همواره باید برای تبلیغ کافه در نظر داشته باشید. از طریق یک پنل اس ام اس می‌توانید برنامه‌های ویژه و تخفیف‌های خود را به گوش مخاطبانتان برسانید.

ناگفته نماند که اسنپ فود محدودیت منطقه‌ای دارد و کسب‌وکارتان برای افرادی قابل‌مشاهده است که در اطراف شما باشند. بااین‌حال از طریق شرکت در فود پارتی‌ یا ارائه تخفیفات، حضور پررنگی خواهید داشت که نهایتا منجر به افزایش فروش می‌شود. قیف فروش مهم‌ترین روشی است که صاحبان کسب و کار باید در تبلیغات خود اجرا کنند. اگر با این روش آشنایی ندارید، به صفحه قیف بازاریابی مراجعه کنید.

اگر در اطراف شما هتل یا مرکزی برای همایش‌ها وجود دارد که در آن مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای همکاری دارید. با مدیر هتل صحبت کنید و از او بخواهید تا به مشتریان خود کافه شما را معرفی کند و برای هر مشتری درصد سودی را در نظر بگیرید. این امر نه‌تنها باعث تبلیغ کافه می‌شود، بلکه با استفاده از روش‌های تبلیغات محلی می‌توانید در محدوده خود بیشتر شناخته شوید.

سامانه اسنپ فود فرهنگ جدیدی برای سفارش غذا است که مدت زمان بسیاری از فعالیت آن نمی‌گذرد. طی همین مدت کوتاه، رستوران‌های متعددی با ثبت‌نام در اسنپ فود فروش خود را چندین برابر کرده‌اند و مشتری‌های غیرحضوری فراوانی دارند. ثبت‌نام در اسنپ فود و استفاده از امکانات این برنامه به شما اجازه می‌دهد با هزینه کم، مخاطب را از کسب‌وکار خود آگاه کنید. البته با پرداخت هزینه بیشتر به اسنپ‌فود، می‌توانید در ابتدای فهرست کافه‌ها قرار بگیرید و بیشتر در معرض نمایش باشید.

کافه‌ها به‌طورمتوسط عمری بین 2 الی 3 سال دارند. بله؛ این مدت زمان برای فعالیت یک کسب‌وکار بسیار کوتاه است. یکی از راهکارهای افزایش طول عمر کسب‌وکارهای نوپا، تبلیغات است؛ به همین خاطر باید از ابتدای تاسیس کافی شاپ، تبلیغ کافه را شروع کنید و آن را ادامه دهید. کلیه روش‌های تبلیغات برای کافه‌ها مناسب نیستند؛ اما برخی از آن‌ها موفقیت کسب‌وکارتان را تضمین می‌کنند. به همین خاطر، قصد داریم 5 روش از بهترین راه‌های تبلیغ کافه که بازدهی بسیار خوبی دارند را به شما معرفی کنیم. با استفاده از روش‌های مطرح در این مقاله خود را از رقبایتان متمایز کنید و یک گام جلوتر از بقیه باشید.

1. تبلیغات محیطی با چاشنی خلاقیت؛ روشی تاثیرگذار برای تبلیغ کافه

پنل پیامکی استار اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد تا در زمان کوتاه و با هزینه کم، پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.  به نظر شما بهترین روش برای تبلیغ کافه چیست و چه روش‌هایی را پیشنهاد می‌دهید؟ شما می‌توانید پیشنهادات خود را از طریق ثبت دیدگاهتان با ما به اشتراک بگذارید.



منبع

استفاده از خلاقیت نقطه تمایز شما با رقبایتان است که به جذب مخاطب منجر خواهد شد. بنرهایی که در سطح شهر نصب می‌کنید، باید طراحی جذابی داشته باشند و رنگ برند، لوگو و نام کافه شما در آن دیده شود. انتخاب شعار یا جمله‌ای که یادآور برند شما باشد، کمی سخت است؛ اما باید در ابتدای مسیر تبلیغات کافه این کار را انجام دهید تا در ذهن مخاطبان ماندگار شوید.

جذب مشتری بیشتر با ثبت کافه در اسنپ فود

5. بازاریابی محلی؛ راه حل همکاری با کسب و کارهای مختلف