دسته‌بندی نشده

تبلیغات هدفمند چیست و چطور کار می‌کند؟ ادز بازار | smsfars

اگر تبلیغات یک برند عمومی یا ضعیف باشد، کارایی زیادی برای یک برند به همراه نخواهد داشت. پر کردن صفحه مرورگر یک کاربر با تبلیغاتی که با علایق آن‌ها هم‌خوانی ندارد، فقط به شهرت یک برند در بین کاربران لطمه می‌زند. برعکس، برندها می‌توانند با ارائه تبلیغات مرتبط و محتوای ارزشمند به مخاطبانی که احتمالا آن‌ها را دوست دارند، شهرت خود را بهبود بخشند.

برای افزایش فروش و افزایش بازگشت سرمایه، تبلیغات خود را به سمت مشتریان فعلی هدف قرار دهید. می توانید این کار را با ایجاد لیست مشتریان و ارسال آنها به فیس بوک، گوگل و توییتر انجام دهید. مورد اول مشتریان شما را با ابزار مخاطبان سفارشی هدف قرار می دهد، دومی با مطابقت مشتری، سومی با مخاطبان سفارشی. پلتفرم های تبلیغاتی با دانستن ویژگی های اصلی و رفتار آنلاین شما می توانند تبلیغات هدفمند را در وب سایت های مختلف به شما نشان دهند. به عنوان مثال، اگر اغلب محصولات آرایشی را در وب ‌سایت Lookfantastic مرور می‌کنید، ممکن است تبلیغات سایر خرده‌ فروشان لوازم آرایشی را در پلتفرم ‌های آنلاین مختلف ببینید.

تبلیغات هدفمند (Targeted advertising) چیست؟

مارکترها تبلیغات‌شان را به صورت استراتژیک در جاهایی قرار می‌دهند و یا تبلیغات را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که به دست مشتریان احتمالی خاص برسد. آن‌ها این مشتریان را با توجه به دیتایی که دارند از قبل شناسایی کرده‌اند و حتی می‌توانند با فرکانس مشخصی این تبلیغ را به کاربران نمایش دهند و اگر هوشمندانه عمل کنند می‌توانند این مشتریان احتمالی را به مشتریان قطعی تبدیل کنند. مدیران در بخش تبلیغات هزینه می کنند تا خروجی و نتیجه خوبی را به دست بیاورند. از سوی دیگر بازاریاب ها و تیم های تبلیغاتی نیز منابع محدودی را برای کار خود در اختیار دارند. قابل توجه است که کسی بدون هدف کاری را انجام نمی دهد و در صورتی که نتواند محتوای خود را به درستی به مخاطبان هدف خود منتقل کند، در کنار از دست دادن منابع، شکست سختی را متحمل می شود.

بهترین بستر تبلیغات در اینترنت کدام است؟

اگر تعداد خاصی از دوستان شما این تبلیغ را بپسندند، امکان دارد آن آگهی در Feed اصلی فیس‌بوک شما نمایش داده شود. تبلیغات هدفمند راهی برای اجرای تبلیغات بر اساس اطلاعات جمعیتی، تاریخ خرید قبلی مصرف کنندگان یا رفتار آنها است. توصیه می‌کنیم با تبلیغ هدفمند آشنا شوید؛ چون می‌تواند تاثیر بسیاری در رشد کسب و کار شما داشته باشد. همچنین، پلتفرم‌های تبلیغاتی داده‌های شمارا از پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی اطلاعات مربوط به سن، جنسیت، عقاید، ترجیحات و غیره شمارا ذخیره می‌کنند. در مرحله دوم باید شناخت کاملی از مشتریان و بازار هدف مشخص شود تا با تمرکز بر آن بتوان بیشترین نتیجه را از تبلیغات بدست آورد.

http://arya-cctv.ir

مجله خبری اس ام اس فارس یک راهکار بازاریابی برای ارائه تبلیغات به مشتریانی است که این تبلیغات منعکس‌کننده ویژگی‌ها، علایق و رفتار خرید آن‌ها است. نمونه‌ای از تبلیغات متنی می‌تواند برای یک برند کفش ورزشی باشد که تبلیغی را در وبلاگی درباره فوتبال ارائه می‌کند. به‌طورمعمول، بازاریابان یک تبلیغ ایجاد می‌کنند و آن را با کلمات کلیدی خاصی مرتبط می‌کنند سپس ناشر آن را تحلیل کرده و در صفحات مرتبط‌تر قرار می‌دهد.

  • مزایای استفاده از تبلیغات هدفمند این است که تبلیغات برای کاربران مفیدتر و معقولتر هستند و به عنوان یک مزاحمت کمتر در نظر گرفته میشوند.
  • بازاریابی اصولی و تبلیغات هدفمند یکی از روش های موثر برای افزایش فروش تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات است.
  • برای رسیدن به افزایش فروش ابتدا می‌بایست یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی متناسب با اهداف تجاری خود طراحی کرد و سپس آن را به مرحله اجرا درآورد.
  • انتظار شما از تبلیغ به شکل مستقیمی به خود شما و استراتژی شما بر می‌گردد.
  • مارکترها اطلاعات موردنیاز برای هدفمند کردن تبلیغات را جمع‌آوری می‌کنند.
  • با استفاده از تبلیغات هدفمند پیامکی می‌توانید شخصی که یک‌بار از شما خرید کرده است را به مشتری دائم و وفادار تبدیل کنید.

دیدگاه‌ها برای تبلیغات هدفمند چیست و چطور کار می‌کند؟ ادز بازار | smsfars بسته هستند