دسته‌بندی نشده

تبلیغات هدفمند معیار و مزایای تبلیغات هدفمند چیست؟ | smsfars

تبلیغات هدفمند نوعی از تبلیغات شخصی‌سازی شده است که دیتای رفتاری هم شامل آن‌ها می‌شود. مثلا می‌توانید تبلیغات‌تان را به کسانی نمایش دهید که در یک ماه اخیر از یک صفحه بخصوص در سایت شما دیدن کرده‌اند یا مثلا به کاربرانی نمایش دهید که سبد خریدشان را پر کرده‌اند و آن را رها کرده‌اند. این رفتارهای کاربران و عادات خرید آن‌ها نکته اصلی در تبلیغات هدفمند است. شما می توانید در هر قسمتی از کار خود، بخش بندی را انجام دهید اما تقسیم بندی مخاطبان و مشتریان یکی از آن تقسیم بندی هایی است که برای تبلیغات هدفمند باید حتما انجام شود.

http://arya-cctv.ir

در زمان‌های قدیم مثل دهه 1990، بهترین راه بازاریابی یک محصول در تلویزیون، رادیو یا بیلبوردهای بزرگراه‌ها بود. تبلیغات هدفمند سال بعد آغاز شد، اما سال 2006 بود که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ناگهان از داده‌های انبوه بهره بردند و تبلیغات هدفمند را وارد جریان اصلی بازاریابی کردند. امروزه قسمت بزرگی از 455 میلیارد دلاری که سالانه توسط بازاریابان دیجیتال در سراسر جهان خرج می‌شود به رسانه‌های اجتماعی تعلق دارد. تقریبا 92 درصد شرکت‌هایی که بیش از 100 کارمند دارند با رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند. این رسانه‌ها هدف‌گذاری را به‌قدری دقیق انجام می‌دهند که قانون‌گذاران را به دردسر می‌اندازند. هدفگیری زمانی هم در حقیقت همان زمانی است که شما تعیین می‌کنید که تبلیغ شما نمایش داده شود.

ازآنجایی‌که شرکت‌ها به دنبال بازارهای جدید هستند و محصولات خود را در مناطق وسیعی از جهان به فروش می‌رسانند، لذا مجبورند کالاهای خود را در این مناطق تبلیغ کنند. تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روش‌ها برای کسب‌وکارهای محلی به شمار می‌رود. تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبوردهای تبلیغاتی و یا حتی تراکت‌های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب‌توجه عابران در کوچه و خیابان است. این‌گونه تبلیغات بیشتر در مکان‌های پرتردد که افراد زیادی به‌صورت مداوم با آنها سروکار دارند دارای اثربخشی فوق‌العاده‌ای است. یکی از راه های موثر در تبلیغات و آگهی دادن استفاده از اینترنت است به دلیل اینکه احتمال توجه مخاطبان به تبلیغات اینترنتی بیشتر از تبلیغات غیراینترنتی است . علاوه بر اینّ، این گونه تبلیغات به لحاظ اقتصادی نسبت به سایر انواع تبلیغات بسیار به صرفه تر است یعنی تبلیغ کننده می تواند با صرف هزینه کمتر تبلیغات موثرتری را انجام دهد.

تبلیغ هدفمند محصولات راهی برای رسیدن به فروش هدفمند محصولات

تجزیه‌وتحلیل ترافیک در اینترنت به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان را بر اساس علایق، مکان و معیارهای دیگر تقسیم کنید. مجله خبری اس ام اس فارس نتیجه تحلیلی است که به ما امکان می‌دهد که کاربرانی را که مصرف‌کنندگان بالقوه محصولات یا خدمات ما هستند شناسایی کنیم. این تبلیغات باعث ایجاد شناسایی بهتر مخاطبین هدف، نرخ کلیک بالاتر می‌شود و به صرفه‌جویی در بودجه تبلیغاتی کمک می‌کند.

  • صاحبان کسب و کارهای سنتی و بازاریان هم از قدیم به اهمیت تبلیغات واقف بودند و به سبک خودشان از استفاده می کردند.
  • یکی از راه های موثر در تبلیغات و آگهی دادن استفاده از اینترنت است به دلیل اینکه احتمال توجه مخاطبان به تبلیغات اینترنتی بیشتر از تبلیغات غیراینترنتی است .
  • پلتفرم های تبلیغاتی می توانند داده ها را از منابع مختلف جمع آوری کنند.
  • شبکه های تبلیغاتی در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را از طریق هدف گذاری مشابه گسترش دهید.
  • به‌عنوان‌مثال می‌توانیم هزینه‌هایمان را تا حد بسیار زیادی کاهش دهیم و از منابعمان حداکثر استفاده ممکن را بکنیم و از طرفی مشتریانی بسیار وفادار و راضی به دست آوریم که همیشه ما را به دیگر رقیبان ترجیح می‌دهند.

جالب است بدانید که پوسترها در اواخر قرن نوزدهم بسیار مهم تلقی می‌شدند. ازاین‌رو از آن زمان به بعد، شرکت‌های زیادی برای بازاریابی محصول و خدماتشان از پوستر و بنرهای تبلیغاتی مختلف استفاده می‌کردند. امروزه نیز تبلیغات محیطی بسیار پرطرف‌دار و تأثیرگذار است که ساده‌ترین نوع از تبلیغات محیطی به شکل بیلبورد در گوشه‌وکنار شهرها به چشم می‌خورد. در این مطلب دلایل اهمیت و تأثیر تبلیغات محیطی از نظر روان‌شناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد. تبلیغات محیطی تبلیغاتی است که در خارج از منزل انجام می شود و یکی از قدیمی ترین روش تبلیغات است.

اطلاعات فروشنده

دیدگاه‌ها برای تبلیغات هدفمند معیار و مزایای تبلیغات هدفمند چیست؟ | smsfars بسته هستند