دسته‌بندی نشده

تاریخچه گوشی های سری S سامسونگ

بنابراین گلکسی اس 22 پلاس و اولترا نه تنها روشنترین نمایشگرها در دنیای گوشیهای هوشمند را دارند، بلکه به فناوری پیشرفتهای مجهز شدهاند که کیفیت تصویر را در شرایط نوری مختلف میتواند حفظ کند. پاسخ این سوال را تک تک شما عزیزان خوب می دانید، علی الخصوص کسانی که تجربه بی توجهی به تهیه لوازم جانبی گوشی را داشته اند، چون برخی از افراد هیچ اعتقادی به تهیه این لوازم جانبی و مهم را برای گوشی خود ندارند و فقط هزینه تعریف شده گوشی خود را محاسبه می کنند!

از قطعات حساس گوشی مثل دوربین و سنسورهای گوشی محافظت میکنند. قاب ردمی نوت 8 پرو به گوشی شما جان تازهای میدهد. سامسونگ قابلیت پنل کناری یا Edge Panel را در این گوشی نیز قرار داده است که به کاربران اجازه افزودن میانبرهای مورد نظر خود را میدهد. این گوشی از لحاظ سخت افزاری فوق العاده است و شما می توانید بازی های سنگین را بدون کوچک ترین ایرادی در آن تجربه نمایید. زیاد ضخیم نیستند و قرار نیست گوشی شما را از فرم و قیافه بندازند. به طور کلی مهم نیست که قصد دارید چقدر هزینه کنید، قطعاً یک گوشی هوشمند با برند سامسونگ وجود دارد که نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. با توجه به تجربه اکثر کاربران و جستجو در میان اقشار متفاوت مخاطب ها این سه نوع از لوازم جانبی موبایل جزو پرکاربردین آنها بوده است. ادامهی متن را بخوانید و به متخصص انتخاب و خرید لوازم جانبی شیاومی ردمی Note 8 Pro تبدیل شوید.

میدانید چه رنگها و طرحها و امکانات جدیدی دارند؟ به گوشی زیبا و قدرتمندتان امکانات جدیدی اضافه کنید. بنابراین در صورتی که مایل به خرید گوشی با قلم مخصوص هستید، باید سراغ مدلهای S Ultra بروید. با این حال، برای خرید این گوشیها مجبور نخواهید بود که هزینه زیادی بکنید این گوشیهای هوشمند روی اندروید وان اجرا میشوند، بنابراین شما یک تجربه اندروید خالص را خواهید داشت. وظیفه پردازش امور گرافیکی نیز بر عهده پردازنده Mali-G76 MC4 است و این تراشه با استفاده از فناوری Hyper Engine اجرای نرم و روان بازیها را در اختیارکاربران میگذارد. ردمی نوت 8 پرو از یک نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، نسبت ابعاد 19.5:9، چگالی 395 پیکسل بر اینچ و ناچ قطرهای شکل بهره میگیرد. یکی از مهمترین محصولات این کمپانی بزرگ گوشی سامسونگ است که جز یکی از برترین برندها در بازار است، برای خرید گوشی موبایل سامسونگ میتوانید محصولات و قیمت گوشی سامسونگ را در باغ کالا مشاهده کرده و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چند ویژگی مهم این قابها را هم در نظر داشته باشید.

انواع جنس و رنگ و طرح را میتوانید از میان مدلهای مختلف گارد ردمی نوت 8 پرو پیدا خواهید کرد. هر کدام از این گلسها امکانات و قابلیتهای خاصی هم دارند. در ضمن هر رنگ و طرحی که دوست داشته باشید را میتوانید پیدا کنید. اما اگر قاب گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro را روی گوشیتان داشته باشید چنین اتفاقی نمیافتد و بعدها حسرت نمیخورید. چند ویژگی مهم این قابها را هم در نظر داشته باشید. این سری از موبایلهای شیائومی دارای سخت افزار خوب و طراحی منحصر به فرد است که نیاز گیمرها را برطرف میکند. شیائومی بر خلاف نسخهی معمولی یعنی ردمی نوت 8، در گوشی ردمی 8 پرو با همکاری مدیاتک، از تراشه جدید G90T Helio استفاده میکند که یک Soc بر پایه گیمینگ بوده و رقیب جدی اسنپدراگون 730G به شمار میآید. به محض ورود به آنی شاپ با یک سایت پر از محصول رو به رو میشوید!

ما در اینجا به معرفی انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro خواهیم پرداخت. اینجا حتی گوریلا گلس هم نمیتواند جوابگو باشد. این گلس روی صفحه نمایش نصب میشود و کاملا به صفحه نمایش میچسبد و به عنوان یک پوشش جانبی نازک جلو این ضربات و خط و خراشها را میگیرد. استایل آن را تغییر دهید. مقاومت آن در برابر ضربه و فشار بسیار زیاد است و مهمتر این که رنگهای خاصی هم دارد. کوچکترین ضربهای که به لبهها وارد میشود ممکن است بشکند، ترک بردارد و یا جای ضربه روی بدنه بماند. بنابراین اگر به گوشی های با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، سری گلکسی نوت یا نسخه پلاس سری گوشی های گلکسی S گزینه خرید خوبی برایتان خواهد بود. باید اشاره کنیم که علیرغم نامگذاری، شیائومی 12 جایگزین یا نسل بعدی Mi 11 نیست. در قسمت سخت افزار باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ردمی نوت 8 پرو در زمینه کنترل حرارت، عملکرد بسیار خوبی دارد که این عملکرد از گرم شدن بیرویه تراشه، جلوگیری میکند.

اصولا گوشی های سامسونگ سری S دارای حافظه بالا بوده اند، که این مدل گوشی هم از این قاعده مستثنی نیست. ناگفته نماند که از جایگاه سیم کارت دوم میتوان بهعنوان کارت حافظه هم استفاده کرد. در حال حاضر، گوشیهای هوشمند پرچمدار دارای حافظه داخلی کمتر از 64 گیگابایت نیستند. در واقع این تراشه یکی از دلایل سرعت بسیار بالای دستگاه است که در بخشهای نرمافزاری بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. این حرارت وقتی که بیش از اندازه شود، به دستگاه آسیب میرساند. اخیراً که خبر از ساخت گوشی سامسونگ اس 11 در رسانه های جهانی منتشر شده، اینک جزئیات بیشتری از قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه فاش شده است. امکاناتی که خود گوشی آنها را ندارد. میدانید چه چیزی را به گوشی شما اضافه میکنند؟

خرید گوشی شیائومی جالب است بدانید شارژر گوشیهای آیفون جدید ۵ واتی و شارژر USB C سری جدید مکبوک ۳۰ واتی فروشگاه آنلاین فونر است. در این مواقع، پاور بانک یک شارژر همراه خواهد بود. در ادامه این موارد را به همراه قیمت لوازم جانبی Xiaomi Redmi Note 8 Pro بررسی کردهایم. این لوازم جانبی شامل انواع قاب ردمی نوت 8 پرو، انواع گلس، کیف، شارژر و هندزفری و … اگرچه این باتری از سرعت شارژ ۲۵ وات پشتیبانی میکند، ولی درون جعبه یک شارژر ۱۵ واتی قرار دارد. با توجه به اینکه A32 از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی آمولد استفاده کرده بود، انتظار داشتیم که سامسونگ برای گوشی جدید سری M هم تغییرات بیشتری را در زمینه صفحه نمایش اعمال کند. شیائومی بخش کوچکی از ماژول دوربیبن اصلی می 11 اولترا را به یک نمایشگر 1.1 اینچی آمولد مجهز کرده است. ردمی نوت ۸ پرو نیز دقیقا یکی از بهترین گوشیهای این شرکت است که برای همین منظور طراحی و عرضه شده است که سعی کرده نسبت به قیمت قابل قبول خود بهترین ویژگیها، مشخصات و سخت افزار را در اختیار کاربران خودش قرار دهد.

بررسی گوشی سامسونگ

البته اگر بودجه شما از حدود 10 میلیون تومان فراتر نمیرود این گوشی هنوز هم انتخاب بسیار عالی است. سامسونگ در سال 2020 چندین گوشی هوشمند تاشو از جمله Galaxy Z Flip ، Galaxy Z Flip 5G و Galaxy Z Fold 2 را به بازار عرضه کرد. خط تولید این شرکت همچنین می تواند گیج کننده باشد زیرا شیائومی دوست دارد دستگاه های مشابهی را با نام های مختلف در مناطق مختلف بفروشد. با وجود اینکه هر چهار دوربین گوشی ردمی نوت 8 پرو فاقد لنز تله هستند؛ اما رابط کاربری این گوشی، امکان زوم دو برابری را در ختیار کابر میگذارد.دوربین چهارم با تشخیص عمق صحنه، امکان عکاسی پرتره را فراهم کرده است که کیفیت آن هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد و در خصوص تار شدن پس زمینه، در گوشی ردمی نوت 8 پرو امکان تغییر میزان تار شدن قبل و بعد از ثبت عکس به علاوهی افکتهای مختلف در نظر گرفته شده است.

طرحهای ساده آن قابلیت چاپ هم دارند و میتوانید عکسی از تیم فوتبال، بند موزیک و یا هر چیزی که دوست دارید را روی آنها چاپ کنید. ممکن است یکبار گوشی شما داخل خیابان از دستتان لیز بخورد یا روی یک سطح نوکتیز بیفتد. با خرید کاور گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro گوشیتان را با کیف و دستبند و یا ساعت هوشمندتان ست کنید. با خرید گلس Xiaomi Redmi Note 8 Pro جلو این اتفاقات را بگیرید و خیالتان را راحت کنید. به جرأت میتوان شیائومی را یکی از بهترین شرکتهای جهان از نظر شارژ سریع دانست و این برتری به وضوح در گوشیهای این برند قابل مشاهده است.

امکاناتی که خود گوشی آنها را ندارد.

دیدگاه‌ها برای تاریخچه گوشی های سری S سامسونگ بسته هستند