دسته‌بندی نشده

به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند

هیچ چیز مثل خرید از یک فروشنده مطمئن و دارای اعتبار نمی تواند خیال شمارا از تندرست و سعی این جک سقفی قطعه آسان نماید. قیمت این سیستم ممکن میباشد تحت کارداران مختلفی تغییرو تحول نماید. محصول مواد به عمل رفته و همینطور پباده سازی این قطعات نیز تاثیر اکثری در ارزش قالب های مدولار داراست. بعضی از اشکال دیگر قالب های مدولار که بایستی در بنا های منحنی به عمل روند به مدولار مدور معرف میباشند. یکیاز جنس آلیاژ یا این که پلیمر به عمل رفته در تولید قطعات این سیستم. به گروه ای از قطعات که یک سیستم را تشکیل میدهند اشاره داراست. که به علت قابلیت و امکان نصب شدن در نوع های گوناگون، کاربرد بسیار گسترده ای داراست. به طور کلی میتوان گفت این نوع قالبها در نگاه اول دارای یکقیمت بالا به سطح سایر محصولات بتنی هستند اما زمانیکه مصاحبه سرعت انجام و اجرای پروژه و کم کردن نیروی انسانی و استفاده از تجهیزاتی مانند جرثقیل اثبات میکند که این محصول کاملاً مقرون و بهصرفه است و برای پروژههای انبوهسازی کاملاً توجیه عقلانی دارد. همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد این نوع قالببندی از ۴۰ سال پیش تا به امروز در جهان مورد استفاده قرار گرفتهاست.

برای مثال قالب های مدولار به فعالیت رفته در ساختمان اصلی و زیربنای اصلی مربعی صورت بوده و به مدولار فونداسیون مشهور می باشند. شما میتوانید با دقت به مدل بنا و ساختمان خویش، قالب های مدولار ایده آل را تعیین فرمائید. آرتا بنیان صنعت با عرضه قطعات و قالب های بتونی در بعدها و جور های متفاوت به مشتریان عزیز ارائه مینماید. دسته های این قالب در ضخامت ها و دربردارنده اتصالات مختلفی ایجاد و عرضه میگردد. قیمت قالب مدولار درست مثل کاربرد و تنوع دسته های این سیستم، گسترده هست. این سیستم متشکل از دو یا این که یک سری قالب صفحه ای و یکسری پایه به خواسته ایستا نگه داشتن این صفحه ها هست. نکته قابل تفکر در خرید قالب های مدولار این میباشد که جور های گوناگون این قطعه به اسم های مختلفی شناخته میشوند. در یک سخن می توان خاطرنشان کرد کیفیت تولید این سیستم دلیل بسیار تاثیر گذاری هم در سعی و هم در ارزش میباشد.

هر نوعی منحصر به فرد بنا ای میباشد و همینطور قیمت مخصوصی دارااست. همینطور اعتنا در اندازه گیری ها و پباده سازی ماهرانه این قطعات نیز بسیار مهم میباشد. جهت به کارگیری در موردها شبیه دارنده تکرار های زیاد می توان اجزای این سیستم را به طور یکدست به هم متصل و با جرثقیل جا به جا کرد. می توان از اجزای مختلف تشکیل دهنده قالب تونل فرم به مواردی اعم از: پانل سقف، فیلر پانل دیواره ، پانل دیواره ،پانل پشت ، فیلر پانل سقف ، تراز کننده های ثابت و تراز کننده های متحرک ، چرخ ها ،جک ها و رابط ها ،پلتفرم و سایر اتصالات و مهارکننده ها اشاره کرد که همگی پس از طراحی در واحد فنی مشمول پروسه تولید می شوند . سیستم ساخت سازههای بتنی به این روش در انبوهسازی جهان در ۴۰ سال پیش تا به امروز انجامشده که در حال حاضر مورد بازنگریهای فنی از سوی سازندگان قالب قرار گرفته است. با استفاده از قالب تونلی فرم هزینه های صورت گرفته تا اتمام اسکلت، دیوارها و اندودهای داخلی، نسبت به روش های رایج اسکلت بتنی و فلزی کمتر از ۱۹ و۳۸ درصد خواهد بود. به کارگیری های متنوعی در اجرای تمامی بنا های بتنی از قبیل شالوده، ستون، دیوار، تیر، دال و …

مزایای سیستم قالب تونل فرم باعث اجرای یک طبقه از آپارتمان بزرگ در زمان بسیار کوتاه خواهد شد. باعث میشود تا ضخامت جدار ها کاهش پیدا کرده و درنتیجه افزایش فضای داخلی مفید ایجاد شود. در اینجا مونتاژ اولیه قالب تونل فرم انجامشده و بعد از آن باید تا پایان پروژه تکرار نشود سپس تنها راهی که غالب باقی دارد بر طبق راهنمایی ۲۴ ساعت قالب تونلی باید بر روی سقف جدید انتقال پیدا کند کانال توسط میان بلت خروجی فلزی یا پلاستیکی بههمراه بلت ۲۲ و واشر بلت در محل قرارگیری پلان محکم میشود و قبلاز نسل هر تونل جدید آرماتور دیوار نیز کنترل میگردد.بعد از قرارگیری تونل در محل خود رامکا بههمراه نشیمن رامکا یکطرفه و دوطرفه تونل بر روی سقف قالب تونلی مونتاژ خواهد شد. معمولا در یک روز یک تیم هشت نفره به اضافه یک راننده تاور کرین حدود 200 متر مربع قالب تونلی را قالب بندی خواهند کرد. قالب تونلی فرم چیست؟ بعد از آن آداپتور آداپتور قالب دیوار توسط قطعه وسطی بنام سنتور یو که وظیفه جفت کردن قالب بدون ایجاد درس را دارند به آن مورد دیوار متصل گردد. به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند.

دیدگاه‌ها برای به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند بسته هستند